výměna drosselklappen schalter
výměna drosselklappen schalter
Zdar chlapi
potrebuju poradit, chci vymenit snimac skrtici klapky (drosselklappenschlter) a nevim jak se k nemu dostat.
Dik
potrebuju poradit, chci vymenit snimac skrtici klapky (drosselklappenschlter) a nevim jak se k nemu dostat.
Dik
M40 ho má naležato zespodu na tělese domečku klapky -
http://bmwfans.info/original/E30/2-T/31 ... l-13_0288/
- takže bez demontáže sacího potrubí asi těžko.
Copak je na něm za poruchu?
http://bmwfans.info/original/E30/2-T/31 ... l-13_0288/
- takže bez demontáže sacího potrubí asi těžko.
Copak je na něm za poruchu?
Pokud skutečně necvaká, je buď vadnej, nebo třeba jen špatně nastavenej nebo je uvolněnej.dr.zejus píše:Ted to vypada, ze jsem tu trosku za blbce. Ale je tam psany, ze snimac musi pri pusteni plynu do polohy volnobeh krasne cvaknout. Me necvaka. Tak jsem mel za to, ze je spatnej. Chci se zbavit toho otrasani motoru kdyz vyradim a jedu na volnobeh.
Taky třeba nemusí být to cvaknutí příliš slyšet -> proměřil bych ho na konektoru ŘJ.
Má lanko plynu správnou vůli?
Tak tohle uz je uplne mimo, me. Jak jsem psal, budu to muset sverit nekomu kdo tomu vic rozumi. Ja nejsem automechanik, jsem v techto vecech uplny laik a zacatecnik bohuzel.Venca píše: Pokud skutečně necvaká, je buď vadnej, nebo třeba jen špatně nastavenej nebo je uvolněnej.
Taky třeba nemusí být to cvaknutí příliš slyšet -> proměřil bych ho na konektoru ŘJ.
Má lanko plynu správnou vůli?
ona taky ta vymena asi nebude jen tak jednoducha..ja to jednou rozebiral a sroubky ktery ten snimac drzi, byly zalite barvou celej byl trochu natocenej, tak jestli je to nejak nakalibrovany nebo co......
Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
Kdyz budu sundavat sani, tak je asi potreba vymenit tesneni, co? Rikam, jsem naprosty zacatecnik, takze nemam paru co a jak delat. Ale dikyM40TURBO píše:Ten spínač jde posunovat na dvou dražkach tudíž nemusí být špatny ale jenom špatně posunutý(povolený) proto ti necvaká sání maš sundané za par minut a pak už to je brnkačka nesmíš se toho bát
Já bych nejdřív udělal to, co jde nejsnáze.
Kontrolu vůle lanka, jestli není moc napnutý a dovolí vůbec mechanismu škrtící klapky zaujmout koncovou polohu.
Poté bych na konektoru ŘJ změřil, jestli to spíná v koncových polohách.
Až potom se budu pouštět do nějakých demontáží.
Pak teprv můžu zjistit, zda je spínač správně nastaven.
A až potom bych kupoval novej, pokud zjistím, že je vadnej...
***
Kontrolu vůle lanka, jestli není moc napnutý a dovolí vůbec mechanismu škrtící klapky zaujmout koncovou polohu.
Poté bych na konektoru ŘJ změřil, jestli to spíná v koncových polohách.
Až potom se budu pouštět do nějakých demontáží.
Pak teprv můžu zjistit, zda je spínač správně nastaven.
A až potom bych kupoval novej, pokud zjistím, že je vadnej...
***
nejjednodusi reseniVenca píše:Já bych nejdřív udělal to, co jde nejsnáze.
Kontrolu vůle lanka, jestli není moc napnutý a dovolí vůbec mechanismu škrtící klapky zaujmout koncovou polohu.
Poté bych na konektoru ŘJ změřil, jestli to spíná v koncových polohách.
Až potom se budu pouštět do nějakých demontáží.
Pak teprv můžu zjistit, zda je spínač správně nastaven.
A až potom bych kupoval novej, pokud zjistím, že je vadnej...
***