výměna drosselklappen schalter

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Uživatelský avatar
dr.zejus
Příspěvky: 366
Registrován: 26. 03. 2007 11:59
Bydliště: Šulinystán

výměna drosselklappen schalter

Příspěvek od dr.zejus » 06. 08. 2007 10:34

Zdar chlapi
potrebuju poradit, chci vymenit snimac skrtici klapky (drosselklappenschlter) a nevim jak se k nemu dostat.
Dik

Uživatelský avatar
adam320
Příspěvky: 4565
Registrován: 26. 08. 2004 16:28
Bydliště: mt. Blanc

Příspěvek od adam320 » 06. 08. 2007 10:43

auto, motor ?
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni

Uživatelský avatar
dr.zejus
Příspěvky: 366
Registrován: 26. 03. 2007 11:59
Bydliště: Šulinystán

Příspěvek od dr.zejus » 06. 08. 2007 10:44

E30 318i M40

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 06. 08. 2007 11:08

M40 ho má naležato zespodu na tělese domečku klapky -

http://bmwfans.info/original/E30/2-T/31 ... l-13_0288/

- takže bez demontáže sacího potrubí asi těžko.

Copak je na něm za poruchu?

Uživatelský avatar
dr.zejus
Příspěvky: 366
Registrován: 26. 03. 2007 11:59
Bydliště: Šulinystán

Příspěvek od dr.zejus » 06. 08. 2007 11:16

Tak to radeji sverim nekomu, kdo tomu trosku rozumi. Sam se v tom vrtat nebudu, abych to nedojebal :?

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 06. 08. 2007 11:26

dr.zejus píše:Tak to radeji sverim nekomu, kdo tomu trosku rozumi. Sam se v tom vrtat nebudu, abych to nedojebal :?
A co je tomu spínači?

Uživatelský avatar
M40TURBO
sponzor E30.cz
Příspěvky: 1630
Registrován: 26. 06. 2007 21:49
Bydliště: Prdel na kopci

Příspěvek od M40TURBO » 06. 08. 2007 11:33

ten spinač se da poštelovat

Uživatelský avatar
dr.zejus
Příspěvky: 366
Registrován: 26. 03. 2007 11:59
Bydliště: Šulinystán

Příspěvek od dr.zejus » 06. 08. 2007 11:36

No docetl jsem se zde na foru, ze za kolisanim volnobehu a sem tam za nizke otacky volnobehu muze prave tato vecicka. Presne ten popis odpovidal tomu co mi auto dela, tak jsem se odhodlal ji koupit novou. Ted ji tam jen dostat.

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 06. 08. 2007 11:42

dr.zejus píše:No docetl jsem se zde na foru, ze za kolisanim volnobehu a sem tam za nizke otacky volnobehu muze prave tato vecicka. Presne ten popis odpovidal tomu co mi auto dela, tak jsem se odhodlal ji koupit novou. Ted ji tam jen dostat.
Hm.
A ty víš, jestli je ten spínač skutečně vadnej?

Uživatelský avatar
dr.zejus
Příspěvky: 366
Registrován: 26. 03. 2007 11:59
Bydliště: Šulinystán

Příspěvek od dr.zejus » 06. 08. 2007 11:46

Ted to vypada, ze jsem tu trosku za blbce. Ale je tam psany, ze snimac musi pri pusteni plynu do polohy volnobeh krasne cvaknout. Me necvaka. Tak jsem mel za to, ze je spatnej. Chci se zbavit toho otrasani motoru kdyz vyradim a jedu na volnobeh.

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 06. 08. 2007 11:53

dr.zejus píše:Ted to vypada, ze jsem tu trosku za blbce. Ale je tam psany, ze snimac musi pri pusteni plynu do polohy volnobeh krasne cvaknout. Me necvaka. Tak jsem mel za to, ze je spatnej. Chci se zbavit toho otrasani motoru kdyz vyradim a jedu na volnobeh.
Pokud skutečně necvaká, je buď vadnej, nebo třeba jen špatně nastavenej nebo je uvolněnej.

Taky třeba nemusí být to cvaknutí příliš slyšet -> proměřil bych ho na konektoru ŘJ.

Má lanko plynu správnou vůli?

Uživatelský avatar
dr.zejus
Příspěvky: 366
Registrován: 26. 03. 2007 11:59
Bydliště: Šulinystán

Příspěvek od dr.zejus » 06. 08. 2007 12:01

Venca píše: Pokud skutečně necvaká, je buď vadnej, nebo třeba jen špatně nastavenej nebo je uvolněnej.

Taky třeba nemusí být to cvaknutí příliš slyšet -> proměřil bych ho na konektoru ŘJ.

Má lanko plynu správnou vůli?
Tak tohle uz je uplne mimo, me. Jak jsem psal, budu to muset sverit nekomu kdo tomu vic rozumi. Ja nejsem automechanik, jsem v techto vecech uplny laik a zacatecnik bohuzel. :( Nevim jak poznat spravnou vuli plynu, natoz abych neco promeroval. Takze dal se do toho montovat nebudu, at tam neco nedojebu.

Uživatelský avatar
M40TURBO
sponzor E30.cz
Příspěvky: 1630
Registrován: 26. 06. 2007 21:49
Bydliště: Prdel na kopci

Příspěvek od M40TURBO » 06. 08. 2007 13:28

Ten spínač jde posunovat na dvou dražkach tudíž nemusí být špatny ale jenom špatně posunutý(povolený) proto ti necvaká sání maš sundané za par minut a pak už to je brnkačka nesmíš se toho bát

Uživatelský avatar
budha
člen E30.cz
Příspěvky: 1391
Registrován: 16. 04. 2006 13:28
Bydliště: Kladno/Praha

Příspěvek od budha » 06. 08. 2007 13:39

ona taky ta vymena asi nebude jen tak jednoducha..ja to jednou rozebiral a sroubky ktery ten snimac drzi, byly zalite barvou celej byl trochu natocenej, tak jestli je to nejak nakalibrovany nebo co......
Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990

Uživatelský avatar
dr.zejus
Příspěvky: 366
Registrován: 26. 03. 2007 11:59
Bydliště: Šulinystán

Příspěvek od dr.zejus » 06. 08. 2007 13:39

M40TURBO píše:Ten spínač jde posunovat na dvou dražkach tudíž nemusí být špatny ale jenom špatně posunutý(povolený) proto ti necvaká sání maš sundané za par minut a pak už to je brnkačka nesmíš se toho bát
Kdyz budu sundavat sani, tak je asi potreba vymenit tesneni, co? Rikam, jsem naprosty zacatecnik, takze nemam paru co a jak delat. Ale diky :wink:

Uživatelský avatar
M40TURBO
sponzor E30.cz
Příspěvky: 1630
Registrován: 26. 06. 2007 21:49
Bydliště: Prdel na kopci

Příspěvek od M40TURBO » 06. 08. 2007 16:03

nebudeš sundavat celý ale jenom vrchni čast je to osm šroubu plus dva co drží to hovadinu s hadicema na spodu klapky ja sem to těsněni měl dobre a tak sem ho tam nechal je to brnkačka jenom si trochu věř :lol:

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 06. 08. 2007 16:49

Já bych nejdřív udělal to, co jde nejsnáze.

Kontrolu vůle lanka, jestli není moc napnutý a dovolí vůbec mechanismu škrtící klapky zaujmout koncovou polohu.

Poté bych na konektoru ŘJ změřil, jestli to spíná v koncových polohách.

Až potom se budu pouštět do nějakých demontáží.
Pak teprv můžu zjistit, zda je spínač správně nastaven.

A až potom bych kupoval novej, pokud zjistím, že je vadnej...
***

Uživatelský avatar
M40TURBO
sponzor E30.cz
Příspěvky: 1630
Registrován: 26. 06. 2007 21:49
Bydliště: Prdel na kopci

Příspěvek od M40TURBO » 06. 08. 2007 18:13

Venca píše:Já bych nejdřív udělal to, co jde nejsnáze.

Kontrolu vůle lanka, jestli není moc napnutý a dovolí vůbec mechanismu škrtící klapky zaujmout koncovou polohu.

Poté bych na konektoru ŘJ změřil, jestli to spíná v koncových polohách.

Až potom se budu pouštět do nějakých demontáží.
Pak teprv můžu zjistit, zda je spínač správně nastaven.

A až potom bych kupoval novej, pokud zjistím, že je vadnej...
***
nejjednodusi reseni

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 06. 08. 2007 20:15

uplne nejjednodussi je za jizdy se zarazenym kvaltem pustit noho z plynu pri otackach nad 1800 a pokud rucicka ekonomeru klesne na nulu, je spinac dobrej a dobre nastavenej.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 06. 08. 2007 20:22

Max-Max píše:uplne nejjednodussi je za jizdy se zarazenym kvaltem pustit noho z plynu pri otackach nad 1800 a pokud rucicka ekonomeru klesne na nulu, je spinac dobrej a dobre nastavenej.
Ano, za předpokladu že ekonoměr má.

Odpovědět