turbo v e30

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
maxmilian stern
Příspěvky: 47
Registrován: 14. 07. 2007 18:57

turbo v e30

Příspěvek od maxmilian stern » 16. 07. 2007 10:19

e30 m10 karburátor-----prosí m o rady k zástavbě,např. z jakého auta bude nejlepší turbo použít,jak napojit mazací okruh atd.
děkuji za všechny tipy a rady.
poznamenám že se mi nejedná o ždímání maximálního výkonu,nechtěl bych dělat zásahy do motoru,pouze lehké přifouknutí,které dopomůže k bezpečnějšímu předjetí atd.používáno pro denní provoz.

je li to nesmysl tak koupím v6,ale nerad bych se stařenky zbavoval,je dosti zachovalá.

díky za případné info na tom.hlavacek@seznam.cz.

Uživatelský avatar
Bobik
Příspěvky: 1216
Registrován: 24. 12. 2005 11:24
Bydliště: Český Těšín

Re: turbo v e30

Příspěvek od Bobik » 16. 07. 2007 11:09

maxmilian stern píše:e30 m10 karburátor-----prosí m o rady k zástavbě,např. z jakého auta bude nejlepší turbo použít,jak napojit mazací okruh atd.
děkuji za všechny tipy a rady.
poznamenám že se mi nejedná o ždímání maximálního výkonu,nechtěl bych dělat zásahy do motoru,pouze lehké přifouknutí,které dopomůže k bezpečnějšímu předjetí atd.používáno pro denní provoz.

je li to nesmysl tak koupím v6,ale nerad bych se stařenky zbavoval,je dosti zachovalá.

díky za případné info na tom.hlavacek@seznam.cz.
mrkni na e30.de a nebo e30tech.com , tam budou mit asi nejvice zkusenosti s radama,ale obavam se ze na tvuj motor sem zadny turbo projekt nevidel,mozna se mylim,vetsinou co tak delaj sou boosted 2.0,2.5,a ety....
Obrázek

Uživatelský avatar
milo
Příspěvky: 310
Registrován: 21. 11. 2004 16:54

Příspěvek od milo » 16. 07. 2007 11:19

mam pocit, ze nedavno tady nekdo prodaval preplnovanou M10, tak si projdi bazar :)
e39 530d
e32 730iA
ex e34 525i m20

Uživatelský avatar
Dix
Příspěvky: 2807
Registrován: 25. 10. 2004 15:03
Bydliště: Opava/Zlaté Hory

Příspěvek od Dix » 16. 07. 2007 11:48

M10ku s turbem tady stavěl Pinki... pokud vím, tak motor má stále v autě Nervy... viděl jsem to v akci, a je to něco šíleného :twisted:
HOTENTOT :twisted:
e30 318i cupé (R.I.P.) & e36 318i touring ALPINA (NA PRODEJ)
Obrázek

Uživatelský avatar
M40TURBO
sponzor E30.cz
Příspěvky: 1630
Registrován: 26. 06. 2007 21:49
Bydliště: Prdel na kopci

Příspěvek od M40TURBO » 16. 07. 2007 12:15

ja mam malou turbinu v M40 tak se ptej co tě zajíma

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 16. 07. 2007 13:24

M40TURBO píše:ja mam malou turbinu v M40 tak se ptej co tě zajíma
Asi na baterky....

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 16. 07. 2007 13:25

V SRN byl na trhu profesionální turbokit pro M10.
Cena byla 3000 DM.

Uživatelský avatar
Pinki
Příspěvky: 1788
Registrován: 12. 05. 2005 06:37
Bydliště: Ostrava-Bartovice

Příspěvek od Pinki » 16. 07. 2007 15:33

Tady něco máš: můžeš jim zkusit napsat ,kolik za to chcou ,ale počítej,že to bude balík .http://www.cartech.net/bmwm20turbo.htm

lepší je sehnat m10 l-jetronic (od 1000kč ), potom vstřiky 535i ,nebo 735i,bov ventil,přírubu pod olejový filtr na chladič oleje,olejový chladič,nějaké hadice, trubky, intercoler no a nakonec samotné turbo. Můžeš Garett T25 nebo lépe T3,nebo něco podobného.A Už to skoro máš hotové :P .

Uživatelský avatar
M40TURBO
sponzor E30.cz
Příspěvky: 1630
Registrován: 26. 06. 2007 21:49
Bydliště: Prdel na kopci

Příspěvek od M40TURBO » 16. 07. 2007 15:41

Pinki prosím tě z čeho si tam měl výfuk?

Uživatelský avatar
Pinki
Příspěvky: 1788
Registrován: 12. 05. 2005 06:37
Bydliště: Ostrava-Bartovice

Příspěvek od Pinki » 16. 07. 2007 20:28

Já jsem ho měl vařený z nerezové trubky o průměru 60mm .Nejdříve jsem měl pruchozí tlumič výfuku,ale potom jsem sehnal koncový díl výfuku z imprezy 2,0 turbo tak jsem ho tam navařil.(ať to jezdí potichu)

Uživatelský avatar
M40TURBO
sponzor E30.cz
Příspěvky: 1630
Registrován: 26. 06. 2007 21:49
Bydliště: Prdel na kopci

Příspěvek od M40TURBO » 16. 07. 2007 20:45

ja sem použil jako první tlumič s calibry turbo a ten se roztrhl asi po 100 km to byla šlupka teď tam pruchozí dělalo to kraval tak jsem tam dal origo z e30 střední díl a s tím zase turbo nevytlačí víc jak 0,3 takže to je o ničem no zkusím kuknout někde po tom z imprezy díky

parvy83
Příspěvky: 139
Registrován: 06. 08. 2006 10:28
Bydliště: Klatovy

Příspěvek od parvy83 » 16. 07. 2007 20:55

M40TURBO: chtěl bych se také zeptati esi to teda nevadí. Jaké ůpravy si udělal na motoru nebo si to nechal v serii? kolik máš plnicí tlak, dával si čip nebo jen přidělal turbo a doladil k tomu ten zbytek :lol:
318i m10 ex.
318i m40 ex.
325d M57

Uživatelský avatar
M40TURBO
sponzor E30.cz
Příspěvky: 1630
Registrován: 26. 06. 2007 21:49
Bydliště: Prdel na kopci

Příspěvek od M40TURBO » 16. 07. 2007 21:00

Svařil nový svody dal jiny vyfuk namontoval turbo dal větší vstřiky a teď ještě musím domyslet olejový chladič aby fungoval tak jak ma a pohybal trovhu vahou vzduchu plní to 0,6 je tam poznat zaběr kolem 4000 ale pred 6000 to upada chce to ještě sladit

parvy83
Příspěvky: 139
Registrován: 06. 08. 2006 10:28
Bydliště: Klatovy

Příspěvek od parvy83 » 16. 07. 2007 21:32

Co si dal za vstřiky z 3,5l ? a odkud si natáhl mazání u M10 je to jasný ale M40 má trošku jinej filtr myslel sem dát T na čidlo oleje a co spotřeba chtěl bych jezdit do práce :twisted:
318i m10 ex.
318i m40 ex.
325d M57

Uživatelský avatar
M40TURBO
sponzor E30.cz
Příspěvky: 1630
Registrován: 26. 06. 2007 21:49
Bydliště: Prdel na kopci

Příspěvek od M40TURBO » 16. 07. 2007 21:50

ne vstřiky mam z nějakeho peugeota ale sedi a když jezdiš vklidu tak to žere jako klasika a když mu davaš kartač tak možna trochu víc nemam to uplně dokonale odměřený protože nemam palubak a na olej sem udělal takovy mezikus něco jako tečko ale přečti si ondruv članek a tam je popsane uplně všechno kromě vyfuku a stím ma furt problemy

parvy83
Příspěvky: 139
Registrován: 06. 08. 2006 10:28
Bydliště: Klatovy

Příspěvek od parvy83 » 16. 07. 2007 21:54

Myslíš jak onehdá dával do toho kabra tu 3,5T ze sedmy??
318i m10 ex.
318i m40 ex.
325d M57

Uživatelský avatar
Fugo
Příspěvky: 525
Registrován: 10. 08. 2004 19:58
Bydliště: LBC
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fugo » 17. 07. 2007 05:30

na 1.8 stačí v pohodě T25 nebo kkk04 z octavie , otázka: to všichni stavíte jako pokus/omyl nebo někdo také měříte bohatost či egt?
Kawasaki ZX-10R
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<<
www.volny.cz/antenysatelity

Uživatelský avatar
M40TURBO
sponzor E30.cz
Příspěvky: 1630
Registrován: 26. 06. 2007 21:49
Bydliště: Prdel na kopci

Příspěvek od M40TURBO » 17. 07. 2007 06:49

bohatost jsme měřili s kamošem s emisi i v zaběru a bylo to celkem ok akorat v těch nižších otačkach je to bohatší brzda by byla lepší tohle je takovej vícemeně pokus a motor na zkoušení přes zimu bych se chtěl vrhnout na motor z isa nejlíp m44

Uživatelský avatar
Fugo
Příspěvky: 525
Registrován: 10. 08. 2004 19:58
Bydliště: LBC
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fugo » 17. 07. 2007 07:06

právě by mne také zajímalo čím se měřila ta bohatost, pochybuju že kámoš z emisí nacpal do auta celou tu jejich měřící krabici a jezdil s tebou pod zátěží, jak upravuješ bohatost směsi? atd prostě nějaké detaily.
Kawasaki ZX-10R
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<<
www.volny.cz/antenysatelity

Uživatelský avatar
M40TURBO
sponzor E30.cz
Příspěvky: 1630
Registrován: 26. 06. 2007 21:49
Bydliště: Prdel na kopci

Příspěvek od M40TURBO » 17. 07. 2007 07:24

ne teď nedavno dostal novou tu krabici ktera je menší a do auta ji normalně nacpeš přes měnič je to klasicka diagnostika od bosche měřili jsme před lambdou. test byl v kopcu, jedina možnost štelování je jenom na vaze na zbytku pracuji bude to takovy jednoduchy zapojení že když se na lambdě objeví nižší napětí (chudá směs) tak to přida další vstřiky, teď je to takovej kompromis je to bohatší ve spodu ale na vrchu dobrý, nemam tam takový brutální tlak takže je hodně si sama seřídit ŘJ

Odpovědět