turbo v e30
-
maxmilian stern
- Příspěvky: 47
- Registrován: 14. 07. 2007 18:57
turbo v e30
e30 m10 karburátor-----prosí m o rady k zástavbě,např. z jakého auta bude nejlepší turbo použít,jak napojit mazací okruh atd.
děkuji za všechny tipy a rady.
poznamenám že se mi nejedná o ždímání maximálního výkonu,nechtěl bych dělat zásahy do motoru,pouze lehké přifouknutí,které dopomůže k bezpečnějšímu předjetí atd.používáno pro denní provoz.
je li to nesmysl tak koupím v6,ale nerad bych se stařenky zbavoval,je dosti zachovalá.
díky za případné info na tom.hlavacek@seznam.cz.
děkuji za všechny tipy a rady.
poznamenám že se mi nejedná o ždímání maximálního výkonu,nechtěl bych dělat zásahy do motoru,pouze lehké přifouknutí,které dopomůže k bezpečnějšímu předjetí atd.používáno pro denní provoz.
je li to nesmysl tak koupím v6,ale nerad bych se stařenky zbavoval,je dosti zachovalá.
díky za případné info na tom.hlavacek@seznam.cz.
Re: turbo v e30
mrkni na e30.de a nebo e30tech.com , tam budou mit asi nejvice zkusenosti s radama,ale obavam se ze na tvuj motor sem zadny turbo projekt nevidel,mozna se mylim,vetsinou co tak delaj sou boosted 2.0,2.5,a ety....maxmilian stern píše:e30 m10 karburátor-----prosí m o rady k zástavbě,např. z jakého auta bude nejlepší turbo použít,jak napojit mazací okruh atd.
děkuji za všechny tipy a rady.
poznamenám že se mi nejedná o ždímání maximálního výkonu,nechtěl bych dělat zásahy do motoru,pouze lehké přifouknutí,které dopomůže k bezpečnějšímu předjetí atd.používáno pro denní provoz.
je li to nesmysl tak koupím v6,ale nerad bych se stařenky zbavoval,je dosti zachovalá.
díky za případné info na tom.hlavacek@seznam.cz.

Tady něco máš: můžeš jim zkusit napsat ,kolik za to chcou ,ale počítej,že to bude balík .http://www.cartech.net/bmwm20turbo.htm
lepší je sehnat m10 l-jetronic (od 1000kč ), potom vstřiky 535i ,nebo 735i,bov ventil,přírubu pod olejový filtr na chladič oleje,olejový chladič,nějaké hadice, trubky, intercoler no a nakonec samotné turbo. Můžeš Garett T25 nebo lépe T3,nebo něco podobného.A Už to skoro máš hotové
.
lepší je sehnat m10 l-jetronic (od 1000kč ), potom vstřiky 535i ,nebo 735i,bov ventil,přírubu pod olejový filtr na chladič oleje,olejový chladič,nějaké hadice, trubky, intercoler no a nakonec samotné turbo. Můžeš Garett T25 nebo lépe T3,nebo něco podobného.A Už to skoro máš hotové
ne vstřiky mam z nějakeho peugeota ale sedi a když jezdiš vklidu tak to žere jako klasika a když mu davaš kartač tak možna trochu víc nemam to uplně dokonale odměřený protože nemam palubak a na olej sem udělal takovy mezikus něco jako tečko ale přečti si ondruv članek a tam je popsane uplně všechno kromě vyfuku a stím ma furt problemy
ne teď nedavno dostal novou tu krabici ktera je menší a do auta ji normalně nacpeš přes měnič je to klasicka diagnostika od bosche měřili jsme před lambdou. test byl v kopcu, jedina možnost štelování je jenom na vaze na zbytku pracuji bude to takovy jednoduchy zapojení že když se na lambdě objeví nižší napětí (chudá směs) tak to přida další vstřiky, teď je to takovej kompromis je to bohatší ve spodu ale na vrchu dobrý, nemam tam takový brutální tlak takže je hodně si sama seřídit ŘJ


