odklony-geometrie a podlozky, dreni o pher, pls nutne specha
odklony-geometrie a podlozky, dreni o pher, pls nutne specha
Da se udelat odklony na e30 pri geometrii? jestli se to da nejak nastvavit? jedna se o to, ze mi dre jedno kolo (prave predni) o mcphersen, bude se to bud resit tou geometrii ze se udela odklon a nebo podlozkama , diky je to nutne
Naposledy upravil(a) Bobik dne 22. 07. 2007 21:07, celkem upraveno 2 x.

- Bajzík
- Příspěvky: 3381
- Registrován: 17. 08. 2004 08:08
- Bydliště: Okr. J. Hradec
- Kontaktovat uživatele:
Re: odklony-geometrie , pls nutne specha
na e30 odklony nejdouBobik píše:Da se udelat odklony na e30 pri geometrii? jestli se to da nejak nastvavit? jedna se o to, ze mi dre jedno kolo (prave predni) o mcphersen, bude se to bud resit tou geometrii ze se udela odklon a nebo podlozkama , diky je to nutne
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Re: odklony-geometrie , pls nutne specha
pokud dre jenom jedno, mas ohlej mcphersn nebo kastliBobik píše:Da se udelat odklony na e30 pri geometrii? jestli se to da nejak nastvavit? jedna se o to, ze mi dre jedno kolo (prave predni) o mcphersen, bude se to bud resit tou geometrii ze se udela odklon a nebo podlozkama , diky je to nutne
Re: odklony-geometrie , pls nutne specha
ohlou kastli asi ne a phersen taky, muze to byt tim ze je to snizene o 60mm jak vepredu tak i vzadu , vyresito podlozky?Max-Max píše:pokud dre jenom jedno, mas ohlej mcphersn nebo kastliBobik píše:Da se udelat odklony na e30 pri geometrii? jestli se to da nejak nastvavit? jedna se o to, ze mi dre jedno kolo (prave predni) o mcphersen, bude se to bud resit tou geometrii ze se udela odklon a nebo podlozkama , diky je to nutne

- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Re: odklony-geometrie , pls nutne specha
zkusme se zamyslet spolu.... mas dve stejny rafky a na nich obuty stejny pneu.... naprava ma svou konstrukci danou od vyroby... kdyz snizis auto, zmeni se odklon na obou stranach soucasne na stejnou hodnotu... pokud zacne drit o cokoliv jedno kolo, pri soucastkach v poradku by melo drit i druhe kolo...ano, podlozkama to vyresis, nicmene tva naprava je na hovno, dre li jen jedno koloBobik píše:ohlou kastli asi ne a phersen taky, muze to byt tim ze je to snizene o 60mm jak vepredu tak i vzadu , vyresito podlozky?Max-Max píše:pokud dre jenom jedno, mas ohlej mcphersn nebo kastliBobik píše:Da se udelat odklony na e30 pri geometrii? jestli se to da nejak nastvavit? jedna se o to, ze mi dre jedno kolo (prave predni) o mcphersen, bude se to bud resit tou geometrii ze se udela odklon a nebo podlozkama , diky je to nutne
Re: odklony-geometrie , pls nutne specha
takze nejakou starsi napravu? je jistota ze to nebude delat dal?Max-Max píše:zkusme se zamyslet spolu.... mas dve stejny rafky a na nich obuty stejny pneu.... naprava ma svou konstrukci danou od vyroby... kdyz snizis auto, zmeni se odklon na obou stranach soucasne na stejnou hodnotu... pokud zacne drit o cokoliv jedno kolo, pri soucastkach v poradku by melo drit i druhe kolo...ano, podlozkama to vyresis, nicmene tva naprava je na hovno, dre li jen jedno koloBobik píše:ohlou kastli asi ne a phersen taky, muze to byt tim ze je to snizene o 60mm jak vepredu tak i vzadu , vyresito podlozky?Max-Max píše: pokud dre jenom jedno, mas ohlej mcphersn nebo kastli

Prosím nekamenujte, chci jen normální vysvětlení, jaký má vliv snížení podvozku na to jestli přední ráfky dřou o phersny? phersn má trn napevno a na něm je ložisko napevno a na něm kolo, takže když to snížím jakkoliv tak se přece ten trn neohne ne? nebo je to tak měkké že se to při váze čumáku prohne trn nebo ráfek? mě to drhne na obou stranách ale já mám 7palců šířku a debilní ET30 takže já to mám jisté.
coupe 316i 1989 BMW je BMW, VOLVO je VOLVO proto máme obě. Ostatní sou jenom auta
Nový přírůstek 323i chromák.
nic se neohne.to co pises je pravda.je to napevno takze pokud to dre tak je to jen a jen etckem.takze Bobik bude mit nejspis pekne trefenej phersona tak ze se ohnul.ale zase je fakt ze vetsinou praskaj nez aby se ohybalijery píše:Prosím nekamenujte, chci jen normální vysvětlení, jaký má vliv snížení podvozku na to jestli přední ráfky dřou o phersny? phersn má trn napevno a na něm je ložisko napevno a na něm kolo, takže když to snížím jakkoliv tak se přece ten trn neohne ne? nebo je to tak měkké že se to při váze čumáku prohne trn nebo ráfek? mě to drhne na obou stranách ale já mám 7palců šířku a debilní ET30 takže já to mám jisté.
Moje budoucí láska-BMW E30 320i Cabrio, v barvě briliantrot a úpravě M-Technic 2 
jak trefenej? pred snizenim to nedelalo nic,najednou jo,vlada320 píše:nic se neohne.to co pises je pravda.je to napevno takze pokud to dre tak je to jen a jen etckem.takze Bobik bude mit nejspis pekne trefenej phersona tak ze se ohnul.ale zase je fakt ze vetsinou praskaj nez aby se ohybalijery píše:Prosím nekamenujte, chci jen normální vysvětlení, jaký má vliv snížení podvozku na to jestli přední ráfky dřou o phersny? phersn má trn napevno a na něm je ložisko napevno a na něm kolo, takže když to snížím jakkoliv tak se přece ten trn neohne ne? nebo je to tak měkké že se to při váze čumáku prohne trn nebo ráfek? mě to drhne na obou stranách ale já mám 7palců šířku a debilní ET30 takže já to mám jisté.
co se tyce podlozek? jak prumer maj mit ty podlozky , je mi jasne ze roztec je 4x100 a stredova dira 57,1 mm a hrube budou asi 1 cm a nebo vic, ale nevim jaky maj mi prumer


jasne, jeste se mi na to mrkne rostik335 a jeden znamy a pak uvidime, jestli vymenim ten phersen , nebo podlozky a nebo neco jinyho, kazdopadne budu muset nechat udelat geometrii tak ci tak, preci jen to snizeni na to bude mit vlivMax-Max píše:pred snizenim byla jeste jina geometrie, tudiz se to nemuselo projevit...osobne tipuju mcpherson
a nevis nahodou o tech podlozkach,ten prumer? diky moc

Chlapi, možná jsem trochu mimo, ale jen tak pro jistotu.
E30 měla dva druhy tlumičů, liší se v tlouštce patrony.
Nezkoušel si to změřit-možná zbytečná otázka.
Napadlo mě zda to někdo neměnil, třeba jen jednu stranu?
Měl jsem na autě ty tenčí a dřelo mi to a u auta s tlustšíma tlum. ne.
E30 měla dva druhy tlumičů, liší se v tlouštce patrony.
Nezkoušel si to změřit-možná zbytečná otázka.
Napadlo mě zda to někdo neměnil, třeba jen jednu stranu?
Měl jsem na autě ty tenčí a dřelo mi to a u auta s tlustšíma tlum. ne.
Za hory za doly, mé zlaté bavory kde se pasou?
Jeníčka pacholíčka zlé TDI-čka nesou.
Jeníčka pacholíčka zlé TDI-čka nesou.
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
os mcphesrnu je ovsem ta sama, tam se zmena neprojevuje, muselo ti to drit kvuli dalsimu faktoruZaja.cz píše:Chlapi, možná jsem trochu mimo, ale jen tak pro jistotu.
E30 měla dva druhy tlumičů, liší se v tlouštce patrony.
Nezkoušel si to změřit-možná zbytečná otázka.
Napadlo mě zda to někdo neměnil, třeba jen jednu stranu?
Měl jsem na autě ty tenčí a dřelo mi to a u auta s tlustšíma tlum. ne.
no vidis to me nanapadloMax-Max píše:zmer polomer a vynasob dvema, ne?Bobik píše:snazil sem se to zmerit suplerou,ale ta je kratka, a normalnim metrem zas nejde bo tam je stredova diraMax-Max píše:dej takovej prumer jakej ma dosedaci plocha naboje koladostanes prumer.

- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
u podlozek bych neresil cislo matrose, neni to namahane ani v skrutu ani v tlaku tak moc aby bylo videt rozdil. Dural je kazdopadne vyborna volba.Bobik píše:no vidis to me nanapadloMax-Max píše:zmer polomer a vynasob dvema, ne?Bobik píše:snazil sem se to zmerit suplerou,ale ta je kratka, a normalnim metrem zas nejde bo tam je stredova diradostanes prumer.
![]()
, chci se zeptat jaky material pouzit na vyrobu podlozek, vidim ze si tady takovy asi nejznalejsi , muzu mit letecky dural ale potrebuju presne vedet cislo materialu nebo ČSN nevis nahodou?diky
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220




