odklony-geometrie a podlozky, dreni o pher, pls nutne specha

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Uživatelský avatar
Bobik
Příspěvky: 1216
Registrován: 24. 12. 2005 11:24
Bydliště: Český Těšín

odklony-geometrie a podlozky, dreni o pher, pls nutne specha

Příspěvek od Bobik » 11. 06. 2007 15:08

Da se udelat odklony na e30 pri geometrii? jestli se to da nejak nastvavit? jedna se o to, ze mi dre jedno kolo (prave predni) o mcphersen, bude se to bud resit tou geometrii ze se udela odklon a nebo podlozkama , diky je to nutne
Naposledy upravil(a) Bobik dne 22. 07. 2007 21:07, celkem upraveno 2 x.
Obrázek

Uživatelský avatar
Bajzík
Příspěvky: 3381
Registrován: 17. 08. 2004 08:08
Bydliště: Okr. J. Hradec
Kontaktovat uživatele:

Re: odklony-geometrie , pls nutne specha

Příspěvek od Bajzík » 11. 06. 2007 16:32

Bobik píše:Da se udelat odklony na e30 pri geometrii? jestli se to da nejak nastvavit? jedna se o to, ze mi dre jedno kolo (prave predni) o mcphersen, bude se to bud resit tou geometrii ze se udela odklon a nebo podlozkama , diky je to nutne
na e30 odklony nejdou

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Re: odklony-geometrie , pls nutne specha

Příspěvek od Max-Max » 11. 06. 2007 20:52

Bobik píše:Da se udelat odklony na e30 pri geometrii? jestli se to da nejak nastvavit? jedna se o to, ze mi dre jedno kolo (prave predni) o mcphersen, bude se to bud resit tou geometrii ze se udela odklon a nebo podlozkama , diky je to nutne
pokud dre jenom jedno, mas ohlej mcphersn nebo kastli

Uživatelský avatar
Bobik
Příspěvky: 1216
Registrován: 24. 12. 2005 11:24
Bydliště: Český Těšín

Re: odklony-geometrie , pls nutne specha

Příspěvek od Bobik » 12. 06. 2007 16:16

Max-Max píše:
Bobik píše:Da se udelat odklony na e30 pri geometrii? jestli se to da nejak nastvavit? jedna se o to, ze mi dre jedno kolo (prave predni) o mcphersen, bude se to bud resit tou geometrii ze se udela odklon a nebo podlozkama , diky je to nutne
pokud dre jenom jedno, mas ohlej mcphersn nebo kastli
ohlou kastli asi ne a phersen taky, muze to byt tim ze je to snizene o 60mm jak vepredu tak i vzadu , vyresito podlozky?
Obrázek

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Re: odklony-geometrie , pls nutne specha

Příspěvek od Max-Max » 12. 06. 2007 17:06

Bobik píše:
Max-Max píše:
Bobik píše:Da se udelat odklony na e30 pri geometrii? jestli se to da nejak nastvavit? jedna se o to, ze mi dre jedno kolo (prave predni) o mcphersen, bude se to bud resit tou geometrii ze se udela odklon a nebo podlozkama , diky je to nutne
pokud dre jenom jedno, mas ohlej mcphersn nebo kastli
ohlou kastli asi ne a phersen taky, muze to byt tim ze je to snizene o 60mm jak vepredu tak i vzadu , vyresito podlozky?
zkusme se zamyslet spolu.... mas dve stejny rafky a na nich obuty stejny pneu.... naprava ma svou konstrukci danou od vyroby... kdyz snizis auto, zmeni se odklon na obou stranach soucasne na stejnou hodnotu... pokud zacne drit o cokoliv jedno kolo, pri soucastkach v poradku by melo drit i druhe kolo...ano, podlozkama to vyresis, nicmene tva naprava je na hovno, dre li jen jedno kolo

Uživatelský avatar
Bobik
Příspěvky: 1216
Registrován: 24. 12. 2005 11:24
Bydliště: Český Těšín

Re: odklony-geometrie , pls nutne specha

Příspěvek od Bobik » 13. 06. 2007 15:50

Max-Max píše:
Bobik píše:
Max-Max píše: pokud dre jenom jedno, mas ohlej mcphersn nebo kastli
ohlou kastli asi ne a phersen taky, muze to byt tim ze je to snizene o 60mm jak vepredu tak i vzadu , vyresito podlozky?
zkusme se zamyslet spolu.... mas dve stejny rafky a na nich obuty stejny pneu.... naprava ma svou konstrukci danou od vyroby... kdyz snizis auto, zmeni se odklon na obou stranach soucasne na stejnou hodnotu... pokud zacne drit o cokoliv jedno kolo, pri soucastkach v poradku by melo drit i druhe kolo...ano, podlozkama to vyresis, nicmene tva naprava je na hovno, dre li jen jedno kolo
takze nejakou starsi napravu? je jistota ze to nebude delat dal?
Obrázek

Uživatelský avatar
Hanzz
Příspěvky: 2166
Registrován: 29. 01. 2006 15:34
Bydliště: plzeň

Příspěvek od Hanzz » 13. 06. 2007 16:10

jistota bude u dilu z vrakace dozajista 100% :lol: :lol: :lol: a dal jde o to, co je na ty naprave teda spatne ze jo...
ex:e30 318is,324d,325iAT,316iT,e36 325Ci,e36 320i,e34 520i,e46 330dt, e46 325iT, e46 330i, e46 330d -> ???
Obrázek

Autoskla, dovoz aut z D, běžný servis.

Uživatelský avatar
Bobik
Příspěvky: 1216
Registrován: 24. 12. 2005 11:24
Bydliště: Český Těšín

Příspěvek od Bobik » 13. 06. 2007 16:23

Hanzz píše:jistota bude u dilu z vrakace dozajista 100% :lol: :lol: :lol: a dal jde o to, co je na ty naprave teda spatne ze jo...
no prave, mozna je spatny nejaky dil, a ne cela naprava,
Obrázek

Uživatelský avatar
jery
člen E30.cz
Příspěvky: 242
Registrován: 14. 03. 2006 08:07
Bydliště: Odry

Příspěvek od jery » 13. 06. 2007 18:47

Prosím nekamenujte, chci jen normální vysvětlení, jaký má vliv snížení podvozku na to jestli přední ráfky dřou o phersny? phersn má trn napevno a na něm je ložisko napevno a na něm kolo, takže když to snížím jakkoliv tak se přece ten trn neohne ne? nebo je to tak měkké že se to při váze čumáku prohne trn nebo ráfek? mě to drhne na obou stranách ale já mám 7palců šířku a debilní ET30 takže já to mám jisté.
coupe 316i 1989 BMW je BMW, VOLVO je VOLVO proto máme obě. Ostatní sou jenom auta :-) Nový přírůstek 323i chromák.

Uživatelský avatar
vlada320
Teenager
Příspěvky: 3127
Registrován: 18. 09. 2005 20:24
Bydliště: žeby skleroooza :-)

Příspěvek od vlada320 » 13. 06. 2007 19:23

jery píše:Prosím nekamenujte, chci jen normální vysvětlení, jaký má vliv snížení podvozku na to jestli přední ráfky dřou o phersny? phersn má trn napevno a na něm je ložisko napevno a na něm kolo, takže když to snížím jakkoliv tak se přece ten trn neohne ne? nebo je to tak měkké že se to při váze čumáku prohne trn nebo ráfek? mě to drhne na obou stranách ale já mám 7palců šířku a debilní ET30 takže já to mám jisté.
nic se neohne.to co pises je pravda.je to napevno takze pokud to dre tak je to jen a jen etckem.takze Bobik bude mit nejspis pekne trefenej phersona tak ze se ohnul.ale zase je fakt ze vetsinou praskaj nez aby se ohybali :?
Moje budoucí láska-BMW E30 320i Cabrio, v barvě briliantrot a úpravě M-Technic 2 :-)

Uživatelský avatar
Bobik
Příspěvky: 1216
Registrován: 24. 12. 2005 11:24
Bydliště: Český Těšín

Příspěvek od Bobik » 13. 06. 2007 20:34

vlada320 píše:
jery píše:Prosím nekamenujte, chci jen normální vysvětlení, jaký má vliv snížení podvozku na to jestli přední ráfky dřou o phersny? phersn má trn napevno a na něm je ložisko napevno a na něm kolo, takže když to snížím jakkoliv tak se přece ten trn neohne ne? nebo je to tak měkké že se to při váze čumáku prohne trn nebo ráfek? mě to drhne na obou stranách ale já mám 7palců šířku a debilní ET30 takže já to mám jisté.
nic se neohne.to co pises je pravda.je to napevno takze pokud to dre tak je to jen a jen etckem.takze Bobik bude mit nejspis pekne trefenej phersona tak ze se ohnul.ale zase je fakt ze vetsinou praskaj nez aby se ohybali :?
jak trefenej? pred snizenim to nedelalo nic,najednou jo,
co se tyce podlozek? jak prumer maj mit ty podlozky , je mi jasne ze roztec je 4x100 a stredova dira 57,1 mm a hrube budou asi 1 cm a nebo vic, ale nevim jaky maj mi prumer

Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 13. 06. 2007 21:31

pred snizenim byla jeste jina geometrie, tudiz se to nemuselo projevit...osobne tipuju mcpherson

Uživatelský avatar
Bobik
Příspěvky: 1216
Registrován: 24. 12. 2005 11:24
Bydliště: Český Těšín

Příspěvek od Bobik » 13. 06. 2007 21:39

Max-Max píše:pred snizenim byla jeste jina geometrie, tudiz se to nemuselo projevit...osobne tipuju mcpherson
jasne, jeste se mi na to mrkne rostik335 a jeden znamy a pak uvidime, jestli vymenim ten phersen , nebo podlozky a nebo neco jinyho, kazdopadne budu muset nechat udelat geometrii tak ci tak, preci jen to snizeni na to bude mit vliv

a nevis nahodou o tech podlozkach,ten prumer? diky moc
Obrázek

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 13. 06. 2007 22:09

dej takovej prumer jakej ma dosedaci plocha naboje kola

Uživatelský avatar
Bobik
Příspěvky: 1216
Registrován: 24. 12. 2005 11:24
Bydliště: Český Těšín

Příspěvek od Bobik » 14. 06. 2007 15:45

Max-Max píše:dej takovej prumer jakej ma dosedaci plocha naboje kola
snazil sem se to zmerit suplerou,ale ta je kratka, a normalnim metrem zas nejde bo tam je stredova dira
Obrázek

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 14. 06. 2007 21:03

Bobik píše:
Max-Max píše:dej takovej prumer jakej ma dosedaci plocha naboje kola
snazil sem se to zmerit suplerou,ale ta je kratka, a normalnim metrem zas nejde bo tam je stredova dira
zmer polomer a vynasob dvema, ne? :lol: dostanes prumer.

Uživatelský avatar
Zaja.cz
Příspěvky: 514
Registrován: 08. 03. 2006 07:09
Bydliště: Hlučín (Ostrava)

Příspěvek od Zaja.cz » 14. 06. 2007 21:16

Chlapi, možná jsem trochu mimo, ale jen tak pro jistotu.
E30 měla dva druhy tlumičů, liší se v tlouštce patrony.
Nezkoušel si to změřit-možná zbytečná otázka.
Napadlo mě zda to někdo neměnil, třeba jen jednu stranu?
Měl jsem na autě ty tenčí a dřelo mi to a u auta s tlustšíma tlum. ne.
Za hory za doly, mé zlaté bavory kde se pasou?
Jeníčka pacholíčka zlé TDI-čka nesou.

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 14. 06. 2007 21:23

Zaja.cz píše:Chlapi, možná jsem trochu mimo, ale jen tak pro jistotu.
E30 měla dva druhy tlumičů, liší se v tlouštce patrony.
Nezkoušel si to změřit-možná zbytečná otázka.
Napadlo mě zda to někdo neměnil, třeba jen jednu stranu?
Měl jsem na autě ty tenčí a dřelo mi to a u auta s tlustšíma tlum. ne.
os mcphesrnu je ovsem ta sama, tam se zmena neprojevuje, muselo ti to drit kvuli dalsimu faktoru

Uživatelský avatar
Bobik
Příspěvky: 1216
Registrován: 24. 12. 2005 11:24
Bydliště: Český Těšín

Příspěvek od Bobik » 16. 06. 2007 08:59

Max-Max píše:
Bobik píše:
Max-Max píše:dej takovej prumer jakej ma dosedaci plocha naboje kola
snazil sem se to zmerit suplerou,ale ta je kratka, a normalnim metrem zas nejde bo tam je stredova dira
zmer polomer a vynasob dvema, ne? :lol: dostanes prumer.
no vidis to me nanapadlo :lol: :lol: , chci se zeptat jaky material pouzit na vyrobu podlozek, vidim ze si tady takovy asi nejznalejsi , muzu mit letecky dural ale potrebuju presne vedet cislo materialu nebo ČSN nevis nahodou?diky
Obrázek

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 16. 06. 2007 10:39

Bobik píše:
Max-Max píše:
Bobik píše:snazil sem se to zmerit suplerou,ale ta je kratka, a normalnim metrem zas nejde bo tam je stredova dira
zmer polomer a vynasob dvema, ne? :lol: dostanes prumer.
no vidis to me nanapadlo :lol: :lol: , chci se zeptat jaky material pouzit na vyrobu podlozek, vidim ze si tady takovy asi nejznalejsi , muzu mit letecky dural ale potrebuju presne vedet cislo materialu nebo ČSN nevis nahodou?diky
u podlozek bych neresil cislo matrose, neni to namahane ani v skrutu ani v tlaku tak moc aby bylo videt rozdil. Dural je kazdopadne vyborna volba.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Odpovědět