Něco Teče

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Hellraiser
Příspěvky: 376
Registrován: 21. 01. 2007 11:24
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Něco Teče

Příspěvek od Hellraiser » 26. 05. 2007 15:12

Zdravím,
mám takový problém, dneska sem zaparkoval na parkovišti a vylezu z auta a něco me začalo tíct přes podběh levého přeního kola - bliž ke dveřím (po směru jízdy) vypadá to jako nemrzka ale nevím jestli to je skutečně ono a navíc nevím jak by se dostala je to nějaké divné a navíc motor měl (nevím jak teď) teplotu na MAX :( pls HELP

Uživatelský avatar
vlada320
Teenager
Příspěvky: 3127
Registrován: 18. 09. 2005 20:24
Bydliště: žeby skleroooza :-)

Re: Něco Teče

Příspěvek od vlada320 » 26. 05. 2007 15:53

Hellraiser píše:Zdravím,
mám takový problém, dneska sem zaparkoval na parkovišti a vylezu z auta a něco me začalo tíct přes podběh levého přeního kola - bliž ke dveřím (po směru jízdy) vypadá to jako nemrzka ale nevím jestli to je skutečně ono a navíc nevím jak by se dostala je to nějaké divné a navíc motor měl (nevím jak teď) teplotu na MAX :( pls HELP
jo tak to jsi to uvaril.ta expanzni nadrzka s chladici kapalinou ma takovou trubicku vyvedenou ven do blatniku do mist kde popisujes a kdyz to uvaris tak aby jsi nemel vodu vsude u motoru tak to vytece ven na zem :wink:
Moje budoucí láska-BMW E30 320i Cabrio, v barvě briliantrot a úpravě M-Technic 2 :-)

Hellraiser
Příspěvky: 376
Registrován: 21. 01. 2007 11:24
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hellraiser » 26. 05. 2007 17:27

teda uf .... to sem si oddychl ... tak jen doplnim a je to ok ale taky jsem zjistil ze tedy asi bude jeste spatna vrtule u chladice jelikoz kdyz pridavam plyn na volnobeh tak se nezrychluji otacky vrtule (asi by mely co?) a to ma za nasledek tu zvysenou tepltu :( nevite co s tim ? vymenit cely?nebo jen oprava neceho?

Uživatelský avatar
Laburdik
Příspěvky: 65
Registrován: 02. 11. 2006 23:23
Bydliště: Okolí Liberce

Příspěvek od Laburdik » 26. 05. 2007 17:31

visco spojka..je to asi tejden co se to tady řešilo podívej se o něco níž.

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 26. 05. 2007 17:33

Hellraiser píše:teda uf .... to sem si oddychl ... tak jen doplnim a je to ok ale taky jsem zjistil ze tedy asi bude jeste spatna vrtule u chladice jelikoz kdyz pridavam plyn na volnobeh tak se nezrychluji otacky vrtule (asi by mely co?) a to ma za nasledek tu zvysenou tepltu :( nevite co s tim ? vymenit cely?nebo jen oprava neceho?
Pokud po ohřátí motoru visco-spojka nespíná, není divu, žes to při pomalejší jízdě, kdy se chladič nestačil ochlazovat, uvařil.

Dolít, odvzdušnit, zkontrolovat funkci visco-spojky a pokud je vadná, vyměnit.
Začlo teplé období a tenhle problém se začíná projevovat - nejsi první a ani poslední.

Uživatelský avatar
Gangsta
Příspěvky: 2176
Registrován: 28. 12. 2006 20:38
Bydliště: Blansko

Příspěvek od Gangsta » 26. 05. 2007 17:34

Hodnekrat uz jsem videl misto visco spojky nabastlenou elektrickou vrtuli. Pak to mas vice mene bez starosti.
Obrázek

Hellraiser
Příspěvky: 376
Registrován: 21. 01. 2007 11:24
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hellraiser » 26. 05. 2007 17:45

je to tezky nabastlit? bo kdyz jsem koukal kolim stoji visco tak potes koste teda :( navic nevim jak tam mam tu vrtuli udelanou :( saaakra :( jinak to tema predtim jsem si cetl ... a chtel jsem se i tak jen zeptat asi bude jedno jestli tam nebo tu ... jak poznam presne Spravnou fci? to asi tak jak jsem psal (pridani plynu-vyssi otacky vrtule?) pokud ne pak je spatna?

Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 6122
Registrován: 16. 07. 2004 17:52
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tweety » 27. 05. 2007 08:59

Ve visco spojce je olej. Když je motor studený, je studený i olej ve visco spojce a vrtuli zastavíš novinami při jakýchkoliv otáčkách. Když se motor ohřeje, olej ve visce taktéž a pak už bys ji těmi novinami neměl zastavit. Asi tak zní prostě jak to pracuje. Vrtule je jinak přidělaná na řemenici, tudíž rychlost otáčení vrtule je závislé na otáčkách motoru (když je motor zahřátý)

Odpovědět