mám takový problém, dneska sem zaparkoval na parkovišti a vylezu z auta a něco me začalo tíct přes podběh levého přeního kola - bliž ke dveřím (po směru jízdy) vypadá to jako nemrzka ale nevím jestli to je skutečně ono a navíc nevím jak by se dostala je to nějaké divné a navíc motor měl (nevím jak teď) teplotu na MAX
Něco Teče
-
Hellraiser
- Příspěvky: 376
- Registrován: 21. 01. 2007 11:24
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Něco Teče
Zdravím,
mám takový problém, dneska sem zaparkoval na parkovišti a vylezu z auta a něco me začalo tíct přes podběh levého přeního kola - bliž ke dveřím (po směru jízdy) vypadá to jako nemrzka ale nevím jestli to je skutečně ono a navíc nevím jak by se dostala je to nějaké divné a navíc motor měl (nevím jak teď) teplotu na MAX
pls HELP
mám takový problém, dneska sem zaparkoval na parkovišti a vylezu z auta a něco me začalo tíct přes podběh levého přeního kola - bliž ke dveřím (po směru jízdy) vypadá to jako nemrzka ale nevím jestli to je skutečně ono a navíc nevím jak by se dostala je to nějaké divné a navíc motor měl (nevím jak teď) teplotu na MAX
Re: Něco Teče
jo tak to jsi to uvaril.ta expanzni nadrzka s chladici kapalinou ma takovou trubicku vyvedenou ven do blatniku do mist kde popisujes a kdyz to uvaris tak aby jsi nemel vodu vsude u motoru tak to vytece ven na zemHellraiser píše:Zdravím,
mám takový problém, dneska sem zaparkoval na parkovišti a vylezu z auta a něco me začalo tíct přes podběh levého přeního kola - bliž ke dveřím (po směru jízdy) vypadá to jako nemrzka ale nevím jestli to je skutečně ono a navíc nevím jak by se dostala je to nějaké divné a navíc motor měl (nevím jak teď) teplotu na MAXpls HELP
Moje budoucí láska-BMW E30 320i Cabrio, v barvě briliantrot a úpravě M-Technic 2 
-
Hellraiser
- Příspěvky: 376
- Registrován: 21. 01. 2007 11:24
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
teda uf .... to sem si oddychl ... tak jen doplnim a je to ok ale taky jsem zjistil ze tedy asi bude jeste spatna vrtule u chladice jelikoz kdyz pridavam plyn na volnobeh tak se nezrychluji otacky vrtule (asi by mely co?) a to ma za nasledek tu zvysenou tepltu
nevite co s tim ? vymenit cely?nebo jen oprava neceho?
Pokud po ohřátí motoru visco-spojka nespíná, není divu, žes to při pomalejší jízdě, kdy se chladič nestačil ochlazovat, uvařil.Hellraiser píše:teda uf .... to sem si oddychl ... tak jen doplnim a je to ok ale taky jsem zjistil ze tedy asi bude jeste spatna vrtule u chladice jelikoz kdyz pridavam plyn na volnobeh tak se nezrychluji otacky vrtule (asi by mely co?) a to ma za nasledek tu zvysenou tepltunevite co s tim ? vymenit cely?nebo jen oprava neceho?
Dolít, odvzdušnit, zkontrolovat funkci visco-spojky a pokud je vadná, vyměnit.
Začlo teplé období a tenhle problém se začíná projevovat - nejsi první a ani poslední.
-
Hellraiser
- Příspěvky: 376
- Registrován: 21. 01. 2007 11:24
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
je to tezky nabastlit? bo kdyz jsem koukal kolim stoji visco tak potes koste teda
navic nevim jak tam mam tu vrtuli udelanou
saaakra
jinak to tema predtim jsem si cetl ... a chtel jsem se i tak jen zeptat asi bude jedno jestli tam nebo tu ... jak poznam presne Spravnou fci? to asi tak jak jsem psal (pridani plynu-vyssi otacky vrtule?) pokud ne pak je spatna?
- Tweety
- Příspěvky: 6122
- Registrován: 16. 07. 2004 17:52
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Ve visco spojce je olej. Když je motor studený, je studený i olej ve visco spojce a vrtuli zastavíš novinami při jakýchkoliv otáčkách. Když se motor ohřeje, olej ve visce taktéž a pak už bys ji těmi novinami neměl zastavit. Asi tak zní prostě jak to pracuje. Vrtule je jinak přidělaná na řemenici, tudíž rychlost otáčení vrtule je závislé na otáčkách motoru (když je motor zahřátý)
