Jezdím stejným způsobem, nebo se o to alespoň snažím a řekl bych, že spotřeba přece jen klesla!!Mikka.M5 píše:Ja mám zase jiný zpusoby jak jezdit "usporněji"
1) zbytečně nebrzdit
2) když vím že budu potřebovat brzdit tak nebrzdím až na poslední chvily ale brzdím plynule motorem už dopředu tím že sundám nohu z plynu (momentál spotřeba je 0 a ještě šetřím brzdy)
idnes radí, jak jezdit úsporně
- DrakeRK
- Příspěvky: 393
- Registrován: 14. 02. 2007 09:22
- Bydliště: okres Jičín 605980177
- Kontaktovat uživatele:
Když jsem se rozhodoval, jaké bude mé příští auto BMW pro mě byla jasná volba 
Fiat 125
--> Škoda 100
--> BMW e30 318iS 
drakes-318is-t39895.html
Fiat 125
drakes-318is-t39895.html
taky si myslím, že je to až moc přehnaná obava. Dřív se podle mně vysere jiných x věcí než uložení kvůli podřazování 
Co se toho podřazování př driftování týče jak pasl Vlada, tak tam je to podle mně něco trochu jiného, protože tam do dostává (aspoň podle mého názoru) rany, tím myslím to, že se rychle pustí spojka atd. Ale pokud vím, tak sand většina z vás při brždění motorem minimálně pouští spojku plynule nebo dáváte i maziplyn, aby se srovnaly otáčky převodovky a motoru samotného. Sice se pak nejspíš ztrácí smysl toho, že se tímto šetří benzin, ale podle mně je to pro motor mnohem lepší, když se prošlápne plyn a i kvalty tam jdou líp. Proto se ostatně meziplyn dělá
Co se toho podřazování př driftování týče jak pasl Vlada, tak tam je to podle mně něco trochu jiného, protože tam do dostává (aspoň podle mého názoru) rany, tím myslím to, že se rychle pustí spojka atd. Ale pokud vím, tak sand většina z vás při brždění motorem minimálně pouští spojku plynule nebo dáváte i maziplyn, aby se srovnaly otáčky převodovky a motoru samotného. Sice se pak nejspíš ztrácí smysl toho, že se tímto šetří benzin, ale podle mně je to pro motor mnohem lepší, když se prošlápne plyn a i kvalty tam jdou líp. Proto se ostatně meziplyn dělá
No smoke, no fun...


- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
a rovno na starte bych tam zagumoval na miste, at vidi jak se dava konim nazratTweety píše:Že bych se přihlásil na eko-rallye ?![]()
By mě asi skalpovali
Naposledy upravil(a) Max-Max dne 10. 05. 2007 11:03, celkem upraveno 1 x.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
- hajcman
- Příspěvky: 117
- Registrován: 30. 03. 2007 21:27
- Bydliště: Velkomoravská říše
- Kontaktovat uživatele:
dival jsem se na drift bibli a king tam proslapoval plyn v prumeru dvakrat, ale proto aby mu nespadly otacky a neztracel vykon pri podrazovani pred zatackou, alespon tak jsem to ja laik pochopilMíšánek píše:taky si myslím, že je to až moc přehnaná obava. Dřív se podle mně vysere jiných x věcí než uložení kvůli podřazování
Co se toho podřazování př driftování týče jak pasl Vlada, tak tam je to podle mně něco trochu jiného, protože tam do dostává (aspoň podle mého názoru) rany, tím myslím to, že se rychle pustí spojka atd. Ale pokud vím, tak sand většina z vás při brždění motorem minimálně pouští spojku plynule nebo dáváte i maziplyn, aby se srovnaly otáčky převodovky a motoru samotného. Sice se pak nejspíš ztrácí smysl toho, že se tímto šetří benzin, ale podle mně je to pro motor mnohem lepší, když se prošlápne plyn a i kvalty tam jdou líp. Proto se ostatně meziplyn dělá
- Cvrcek Martin
- Příspěvky: 589
- Registrován: 02. 04. 2006 20:45
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Max-Max píše:a rovno na starte bych tam zagumoval na miste, at vidi jak se dava konim nazratTweety píše:Že bych se přihlásil na eko-rallye ?![]()
By mě asi skalpovali
Kdo si hraje nezlobí prestavba-635csi-na-andvideo-t34570.html
ex E36 325 TDS Touring
ex E34 2,5 Vanos 225k/300N.m 0-100km/h 6,8s e34-525-vanos-i-po-letech-krasavec-t35558.html
ex E28 525e
ex E36 325 TDS Touring
ex E34 2,5 Vanos 225k/300N.m 0-100km/h 6,8s e34-525-vanos-i-po-letech-krasavec-t35558.html
ex E28 525e
Takže menší pokračování: http://auto.idnes.cz/autoskola-usporne- ... tomoto_fdv
Vypínat motor na půl minuty?

Vypínat motor na půl minuty?
325iC: LSD, StarTec, semi M-Technic I, Smoked Hella
- Lukáš Brandejs
- Příspěvky: 718
- Registrován: 28. 05. 2006 17:12
- Bydliště: Praha
Energetická třída
Energetická třída řidiče je pěkná blbost, podle toho jejich obrázku G=7,5l - to počítaj na fóbiji? Jinak teda všechny auta co sem měl nebo s nima jezdil jsou třídy G++!
WV Passat 1.8 B2 10-11l,
Lada 2101 1.2 9-10l,
Škoda 105L 8-9l,
Opel Vectra 2.0 8-9l,
BMW 318 e21- ještě nezměřeno, ale 4 to nebudou!
WV Passat 1.8 B2 10-11l,
Lada 2101 1.2 9-10l,
Škoda 105L 8-9l,
Opel Vectra 2.0 8-9l,
BMW 318 e21- ještě nezměřeno, ale 4 to nebudou!
V práci jsem jezdil na koních po lese a ještě mi za to platili...
Re: Energetická třída
Přesně jak říkáš, je to směšnýVidlak 21 píše:Energetická třída řidiče je pěkná blbost, podle toho jejich obrázku G=7,5l - to počítaj na fóbiji? Jinak teda všechny auta co sem měl nebo s nima jezdil jsou třídy G++!
WV Passat 1.8 B2 10-11l,
Lada 2101 1.2 9-10l,
Škoda 105L 8-9l,
Opel Vectra 2.0 8-9l,
BMW 318 e21- ještě nezměřeno, ale 4 to nebudou!
Úsporně (jen relativně - 9,5 litru
) jsem vydržel jezdit asi 3 měsíce po koupi auta. Prostě ta ručička okamžitý spotřeby mě hodně krotila 
No a teď jsem radši přestal kouřit než abych musel nosit lehčí boty
A musím přiznat, že jsem byl docela příjemně překvapenej, že průměrná spotřeba nevylezla přes 12 litrů 
No a teď jsem radši přestal kouřit než abych musel nosit lehčí boty
-
Vune benzinu
- Příspěvky: 627
- Registrován: 01. 02. 2004 21:47
- Bydliště: Praha
Re: idnes radí, jak jezdit úsporně
Myslim,ze z pohledu ridicu,kteri o autech a hlavne motorech nic nevi a zkouknou tenhle porad je s motorem v jejich autech pomalu,ale jiste konec.Myslim,ze honba za spotrebou je bude nutit radit drive a drive a pak auto prodaji.
Kupujici takoveho auta bude mile prekvapen.



