idnes radí, jak jezdit úsporně

Pokec E30 pozitivních lidí - aneb to, co se jinam nevejde.
Uživatelský avatar
DrakeRK
Příspěvky: 393
Registrován: 14. 02. 2007 09:22
Bydliště: okres Jičín 605980177
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DrakeRK » 10. 05. 2007 08:32

Mikka.M5 píše:Ja mám zase jiný zpusoby jak jezdit "usporněji"
1) zbytečně nebrzdit
2) když vím že budu potřebovat brzdit tak nebrzdím až na poslední chvily ale brzdím plynule motorem už dopředu tím že sundám nohu z plynu (momentál spotřeba je 0 a ještě šetřím brzdy)
Jezdím stejným způsobem, nebo se o to alespoň snažím a řekl bych, že spotřeba přece jen klesla!! :wink: Je jasný, že nemůžu podřazovat, když mám motor vytočenej na 4tis otáček, to je samozřejmě blbost, ale pokud mám tak 2,5 tak si myslím, že to s uložením kliky rozhodně nemůže nic dělat! Nebo jste jinýho názoru?? :roll:
Když jsem se rozhodoval, jaké bude mé příští auto BMW pro mě byla jasná volba :D
Fiat 125 :evil: --> Škoda 100 :twisted: --> BMW e30 318iS 8)
drakes-318is-t39895.html

Uživatelský avatar
Míšánek
Příspěvky: 3495
Registrován: 12. 09. 2005 13:33
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek » 10. 05. 2007 09:15

taky si myslím, že je to až moc přehnaná obava. Dřív se podle mně vysere jiných x věcí než uložení kvůli podřazování :wink:

Co se toho podřazování př driftování týče jak pasl Vlada, tak tam je to podle mně něco trochu jiného, protože tam do dostává (aspoň podle mého názoru) rany, tím myslím to, že se rychle pustí spojka atd. Ale pokud vím, tak sand většina z vás při brždění motorem minimálně pouští spojku plynule nebo dáváte i maziplyn, aby se srovnaly otáčky převodovky a motoru samotného. Sice se pak nejspíš ztrácí smysl toho, že se tímto šetří benzin, ale podle mně je to pro motor mnohem lepší, když se prošlápne plyn a i kvalty tam jdou líp. Proto se ostatně meziplyn dělá :)
No smoke, no fun...
Obrázek

Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 6122
Registrován: 16. 07. 2004 17:52
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tweety » 10. 05. 2007 10:42

Že bych se přihlásil na eko-rallye ? :wink: :idea: By mě asi skalpovali

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 10. 05. 2007 10:51

Tweety píše:Že bych se přihlásil na eko-rallye ? :wink: :idea: By mě asi skalpovali
a rovno na starte bych tam zagumoval na miste, at vidi jak se dava konim nazrat
Naposledy upravil(a) Max-Max dne 10. 05. 2007 11:03, celkem upraveno 1 x.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Míšánek
Příspěvky: 3495
Registrován: 12. 09. 2005 13:33
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek » 10. 05. 2007 11:01

:lol: :lol:
By je do jednoho trefil šlak :D
No smoke, no fun...
Obrázek

Uživatelský avatar
hajcman
Příspěvky: 117
Registrován: 30. 03. 2007 21:27
Bydliště: Velkomoravská říše
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od hajcman » 10. 05. 2007 12:19

Max-Max píše:
Sopťa píše:
Max-Max píše:
rady skvele, az na to, ze ten clovek je patrne ichtyl
Ichtyl se nepíše ichtyl ale Ychtyl :twisted:
Ale tobě budiš prominuto ty máš češtinu jen jako koníčka :lol:
pise se budiz :lol:
vy to mate jako konicka oba ze??? :D :D
BMW COUPE 318i IS E36 M43
To chce klid a kamna v sedle :-)

Obrázek

Uživatelský avatar
hajcman
Příspěvky: 117
Registrován: 30. 03. 2007 21:27
Bydliště: Velkomoravská říše
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od hajcman » 10. 05. 2007 12:25

Míšánek píše:taky si myslím, že je to až moc přehnaná obava. Dřív se podle mně vysere jiných x věcí než uložení kvůli podřazování :wink:

Co se toho podřazování př driftování týče jak pasl Vlada, tak tam je to podle mně něco trochu jiného, protože tam do dostává (aspoň podle mého názoru) rany, tím myslím to, že se rychle pustí spojka atd. Ale pokud vím, tak sand většina z vás při brždění motorem minimálně pouští spojku plynule nebo dáváte i maziplyn, aby se srovnaly otáčky převodovky a motoru samotného. Sice se pak nejspíš ztrácí smysl toho, že se tímto šetří benzin, ale podle mně je to pro motor mnohem lepší, když se prošlápne plyn a i kvalty tam jdou líp. Proto se ostatně meziplyn dělá :)
dival jsem se na drift bibli a king tam proslapoval plyn v prumeru dvakrat, ale proto aby mu nespadly otacky a neztracel vykon pri podrazovani pred zatackou, alespon tak jsem to ja laik pochopil
BMW COUPE 318i IS E36 M43
To chce klid a kamna v sedle :-)

Obrázek

Mikka.M5
Příspěvky: 766
Registrován: 01. 11. 2005 21:28
Bydliště: Moravské Budějovice

Příspěvek od Mikka.M5 » 10. 05. 2007 13:41

Ja bych se bál při agresivním podřazování hlavně rozvodovýho řemene
e30 325i M-technik I -> e36 320i -> e30 323i M-technik I - > E36 323i M-technik = ekologické vozy

Uživatelský avatar
Míšánek
Příspěvky: 3495
Registrován: 12. 09. 2005 13:33
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek » 10. 05. 2007 15:59

Mikka.M5 píše:Ja bych se bál při agresivním podřazování hlavně rozvodovýho řemene
Jj, Já spíš taky. Moc tomu kusu gumy pořád ne a ne věřit :D
No smoke, no fun...
Obrázek

Uživatelský avatar
Cvrcek Martin
Příspěvky: 589
Registrován: 02. 04. 2006 20:45
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Cvrcek Martin » 10. 05. 2007 16:56

..tak pokud je řemen novej, tak má pevnost v tahu jak prase--toho bych se asi nebál, horší je to s bastlenejma napínačkama...
ex E30 323i, ex E36 325i, nyní Octavia TDi s šestijádrovym ECU a turbem ze Zetoru -odbržděných 700Kw na stavebním válci Obrázek
Veškeré opravy vozů všech značek

Uživatelský avatar
Exclusive
Příspěvky: 1056
Registrován: 27. 07. 2006 11:30
Bydliště: Břeclav

Příspěvek od Exclusive » 10. 05. 2007 20:00

Max-Max píše:
Tweety píše:Že bych se přihlásil na eko-rallye ? :wink: :idea: By mě asi skalpovali
a rovno na starte bych tam zagumoval na miste, at vidi jak se dava konim nazrat
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Kdo si hraje nezlobí prestavba-635csi-na-andvideo-t34570.html
ex E36 325 TDS Touring
ex E34 2,5 Vanos 225k/300N.m 0-100km/h 6,8s e34-525-vanos-i-po-letech-krasavec-t35558.html
ex E28 525e

Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 6122
Registrován: 16. 07. 2004 17:52
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tweety » 10. 05. 2007 21:45

Max-Max píše:
Tweety píše:Že bych se přihlásil na eko-rallye ? :wink: :idea: By mě asi skalpovali
a rovno na starte bych tam zagumoval na miste, at vidi jak se dava konim nazrat
A nejen že by lítal ten hnus s olejem z výfuku, ale už vidim jak čuměj na ten dým od gum a jak lítaj ty cáry všude kolem :twisted:

Uživatelský avatar
aula
člen E30.cz
Příspěvky: 1924
Registrován: 26. 11. 2005 13:44
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od aula » 10. 05. 2007 23:42

Takže menší pokračování: http://auto.idnes.cz/autoskola-usporne- ... tomoto_fdv

Vypínat motor na půl minuty? :? :)
325iC: LSD, StarTec, semi M-Technic I, Smoked Hella

Uživatelský avatar
dr.zejus
Příspěvky: 366
Registrován: 26. 03. 2007 11:59
Bydliště: Šulinystán

Příspěvek od dr.zejus » 11. 05. 2007 09:02

mihals píše:
Vůz třídy A vypouští nejméně CO2 (a také spotřebovává nejméně paliva), auto třídy G pak naopak znečišťuje ovzduší nejvíce
moje auto je tridy G a ja jezdim taky na G :twisted:
Zajímalo by mě, jestli tady je někdo, kdo nespadá do "energetické třídy řidiče" G??? :lol:

Uživatelský avatar
Lukáš Brandejs
Příspěvky: 718
Registrován: 28. 05. 2006 17:12
Bydliště: Praha

Příspěvek od Lukáš Brandejs » 11. 05. 2007 09:11

hm 1.2 fóbije 11.3 pří 130km/h-ekonomický vůz
608/302954
EX e30 2.5 24v vanos, co kua teď ?? těžko do horšího....
89 E34 535 LPG

Uživatelský avatar
Vidlak 21
Příspěvky: 45
Registrován: 11. 03. 2007 23:18
Bydliště: Praha

Energetická třída

Příspěvek od Vidlak 21 » 11. 05. 2007 09:19

Energetická třída řidiče je pěkná blbost, podle toho jejich obrázku G=7,5l - to počítaj na fóbiji? Jinak teda všechny auta co sem měl nebo s nima jezdil jsou třídy G++!
WV Passat 1.8 B2 10-11l,
Lada 2101 1.2 9-10l,
Škoda 105L 8-9l,
Opel Vectra 2.0 8-9l,
BMW 318 e21- ještě nezměřeno, ale 4 to nebudou!
V práci jsem jezdil na koních po lese a ještě mi za to platili...

Uživatelský avatar
dr.zejus
Příspěvky: 366
Registrován: 26. 03. 2007 11:59
Bydliště: Šulinystán

Re: Energetická třída

Příspěvek od dr.zejus » 11. 05. 2007 09:26

Vidlak 21 píše:Energetická třída řidiče je pěkná blbost, podle toho jejich obrázku G=7,5l - to počítaj na fóbiji? Jinak teda všechny auta co sem měl nebo s nima jezdil jsou třídy G++!
WV Passat 1.8 B2 10-11l,
Lada 2101 1.2 9-10l,
Škoda 105L 8-9l,
Opel Vectra 2.0 8-9l,
BMW 318 e21- ještě nezměřeno, ale 4 to nebudou!
Přesně jak říkáš, je to směšný :)

Uživatelský avatar
ruffus
Příspěvky: 496
Registrován: 18. 09. 2005 16:26
Bydliště: Od Kolína

Příspěvek od ruffus » 12. 05. 2007 15:45

Úsporně (jen relativně - 9,5 litru :D ) jsem vydržel jezdit asi 3 měsíce po koupi auta. Prostě ta ručička okamžitý spotřeby mě hodně krotila :lol:
No a teď jsem radši přestal kouřit než abych musel nosit lehčí boty :twisted: A musím přiznat, že jsem byl docela příjemně překvapenej, že průměrná spotřeba nevylezla přes 12 litrů 8)
325i '90 -> 325i '88 -> 318iS '90 -> 535i '89 -> 318iS '91 -> e36 325i '92 + Mitsubishi Pajero 3.5 V6 '95 206hp
Obrázek

Vune benzinu
Příspěvky: 627
Registrován: 01. 02. 2004 21:47
Bydliště: Praha

Re: idnes radí, jak jezdit úsporně

Příspěvek od Vune benzinu » 12. 05. 2007 17:17

Myslim,ze z pohledu ridicu,kteri o autech a hlavne motorech nic nevi a zkouknou tenhle porad je s motorem v jejich autech pomalu,ale jiste konec.Myslim,ze honba za spotrebou je bude nutit radit drive a drive a pak auto prodaji.
Kupujici takoveho auta bude mile prekvapen.

Uživatelský avatar
aula
člen E30.cz
Příspěvky: 1924
Registrován: 26. 11. 2005 13:44
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od aula » 12. 05. 2007 18:11

Dejte volovi moc nad médiem a ovlivní masy. Prej nejdůvěryhodnější web :-D
325iC: LSD, StarTec, semi M-Technic I, Smoked Hella

Odpovědět