Kolik jde dostat koníků z M20??

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Odpovědět
Viking
Příspěvky: 50
Registrován: 21. 03. 2007 21:14

Kolik jde dostat koníků z M20??

Příspěvek od Viking » 09. 04. 2007 14:54

Pánové kolik jde dostat koníků z motoru M20-2,5l?? Mám na mysli vačky, svody+výfuck, filt, čip atd... a takové ty běžnější upravy 8) ?? A máte tady někdo takového krasavce?? Děkujiii :wink:

Uživatelský avatar
Pepper
Příspěvky: 1576
Registrován: 08. 09. 2003 15:39

Příspěvek od Pepper » 09. 04. 2007 15:48

200PS +-

víc jedině s turbem
320i M50 - EX1
335i M30 - EX2
320iC - EX3
M3 E30 racing - EX4
328i Touring :-)

Viking
Příspěvky: 50
Registrován: 21. 03. 2007 21:14

Příspěvek od Viking » 09. 04. 2007 16:42

Děkuji pane 8)

Uživatelský avatar
BOOST
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 4835
Registrován: 07. 09. 2003 20:55
Bydliště: Někde kolem středu

Příspěvek od BOOST » 09. 04. 2007 17:21

No atmosfericky i víc než 200ps, ale musíš to pak převrtat na větší objem, dát jinou klikovku, písty, ojnice... Takže složíš v podstatě jinej motor. :lol:
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power :twisted:
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7 :twisted:

Viking
Příspěvky: 50
Registrován: 21. 03. 2007 21:14

Příspěvek od Viking » 09. 04. 2007 17:31

BOOST píše:No atmosfericky i víc než 200ps, ale musíš to pak převrtat na větší objem, dát jinou klikovku, písty, ojnice... Takže složíš v podstatě jinej motor. :lol:
To už by asi vyšlo lépe tam šoupnout VANOSKA, nebo 3,5tku asi :roll:

Osobně bych chtěl 320is, ale těch je jak šafránu a ani bych ho asi nezaplatil :shock:

Uživatelský avatar
BOOST
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 4835
Registrován: 07. 09. 2003 20:55
Bydliště: Někde kolem středu

Příspěvek od BOOST » 09. 04. 2007 17:44

Viking píše: To už by asi vyšlo lépe tam šoupnout VANOSKA, nebo 3,5tku asi :roll:

Osobně bych chtěl 320is, ale těch je jak šafránu a ani bych ho asi nezaplatil :shock:
No tou 3.5 bych si nebyl moc jistej, ta je o dost těžší. M52 2.8 by byla už lepší. 320is se dá výkonově přiblížit s 318is, ale musí se převrtat na obsah cca 2.0 až 2.1 a dát jiný písty a klikovku a ojnice.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power :twisted:
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7 :twisted:

Viking
Příspěvky: 50
Registrován: 21. 03. 2007 21:14

Příspěvek od Viking » 09. 04. 2007 18:04

Bmw 318is už jsem měl, nejelo to zle, ale.....chci víc :lol: Na kolik myslíš, že by to vyšlo převrtat to a šoupnout tam nové vnitřnosti??

Uživatelský avatar
BOOST
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 4835
Registrován: 07. 09. 2003 20:55
Bydliště: Někde kolem středu

Příspěvek od BOOST » 09. 04. 2007 21:38

Viking píše:Bmw 318is už jsem měl, nejelo to zle, ale.....chci víc :lol: Na kolik myslíš, že by to vyšlo převrtat to a šoupnout tam nové vnitřnosti??
No dá se dostat tak na +-200PS, ale stát to bude balík. Sehnat vhodnou klikovku a ojnice a písty tady v ČR je sakra problém. Dají se použít z jiných BMW motorů nebo objednat speciální z USA.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power :twisted:
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7 :twisted:

Uživatelský avatar
Klakson
člen E30.cz
Příspěvky: 1485
Registrován: 17. 08. 2005 12:41
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od Klakson » 10. 04. 2007 07:31

BOOST píše:
Viking píše:Bmw 318is už jsem měl, nejelo to zle, ale.....chci víc :lol: Na kolik myslíš, že by to vyšlo převrtat to a šoupnout tam nové vnitřnosti??
No dá se dostat tak na +-200PS, ale stát to bude balík. Sehnat vhodnou klikovku a ojnice a písty tady v ČR je sakra problém. Dají se použít z jiných BMW motorů nebo objednat speciální z USA.
AC Schnitzer a Hamann dělal pro is celý kity, obsah 2,1 - 170PS, obsah 2,3 - 190Ps, stálo nějak okolo 170000CZK :wink:
E30 325i

Uživatelský avatar
Klakson
člen E30.cz
Příspěvky: 1485
Registrován: 17. 08. 2005 12:41
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od Klakson » 10. 04. 2007 07:35

Viking píše:
BOOST píše:No atmosfericky i víc než 200ps, ale musíš to pak převrtat na větší objem, dát jinou klikovku, písty, ojnice... Takže složíš v podstatě jinej motor. :lol:
To už by asi vyšlo lépe tam šoupnout VANOSKA, nebo 3,5tku asi :roll:

Osobně bych chtěl 320is, ale těch je jak šafránu a ani bych ho asi nezaplatil :shock:
lepší je asi vanos 2,8, co se poměru váha - výkon týče, je ale dražší než 3,5ka, ta je asi o 40Kg těžší než 2,5ka, ale levnější :wink:
E30 325i

Bawor
Příspěvky: 670
Registrován: 08. 06. 2005 21:37
Bydliště: Brno

Příspěvek od Bawor » 10. 04. 2007 14:11

Klakson píše:
Viking píše:
BOOST píše:No atmosfericky i víc než 200ps, ale musíš to pak převrtat na větší objem, dát jinou klikovku, písty, ojnice... Takže složíš v podstatě jinej motor. :lol:
To už by asi vyšlo lépe tam šoupnout VANOSKA, nebo 3,5tku asi :roll:

Osobně bych chtěl 320is, ale těch je jak šafránu a ani bych ho asi nezaplatil :shock:
lepší je asi vanos 2,8, co se poměru váha - výkon týče, je ale dražší než 3,5ka, ta je asi o 40Kg těžší než 2,5ka, ale levnější :wink:
Taková otázka trochu mimo téma je potřeba vyměnit tlumiče a pružiny při přestavbě z M20b25 na M52b28.

Uživatelský avatar
Pepper
Příspěvky: 1576
Registrován: 08. 09. 2003 15:39

Příspěvek od Pepper » 10. 04. 2007 14:18

Bawor píše:
Taková otázka trochu mimo téma je potřeba vyměnit tlumiče a pružiny při přestavbě z M20b25 na M52b28.
... není důvod nic měnit :wink:
320i M50 - EX1
335i M30 - EX2
320iC - EX3
M3 E30 racing - EX4
328i Touring :-)

Uživatelský avatar
BOOST
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 4835
Registrován: 07. 09. 2003 20:55
Bydliště: Někde kolem středu

Příspěvek od BOOST » 10. 04. 2007 14:51

Klakson píše: AC Schnitzer a Hamann dělal pro is celý kity, obsah 2,1 - 170PS, obsah 2,3 - 190Ps, stálo nějak okolo 170000CZK :wink:
Tak tak a v USA existuje firmička, která upravuje ISa přesně v tomhle stylu. A nejenom ISa, všechny motory od BMW a je to fakt parádní prácička. Cena už je trochu míň příjemná, ale je to bomba. :twisted:
Mrkněte se sami.
http://www.metricmechanic.com
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power :twisted:
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7 :twisted:

Uživatelský avatar
Klakson
člen E30.cz
Příspěvky: 1485
Registrován: 17. 08. 2005 12:41
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od Klakson » 10. 04. 2007 19:34

BOOST píše:
Klakson píše: AC Schnitzer a Hamann dělal pro is celý kity, obsah 2,1 - 170PS, obsah 2,3 - 190Ps, stálo nějak okolo 170000CZK :wink:
Tak tak a v USA existuje firmička, která upravuje ISa přesně v tomhle stylu. A nejenom ISa, všechny motory od BMW a je to fakt parádní prácička. Cena už je trochu míň příjemná, ale je to bomba. :twisted:
Mrkněte se sami.
http://www.metricmechanic.com
nějak jsem tam nenašel výkony
E30 325i

Uživatelský avatar
BOOST
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 4835
Registrován: 07. 09. 2003 20:55
Bydliště: Někde kolem středu

Příspěvek od BOOST » 10. 04. 2007 21:09

Klakson píše: nějak jsem tam nenašel výkony
U příručky pro M42 jsou, nejsilnější verze má 205PS. U ostatních tam nejsou uvedený, jsou tam uvedený jenom časy na 400m. Dělají několik verzí M20, jsou tam 2 verze M20 o obsahu cca 3200ccm, s tou slabší se E30 údajně vyrovná E36 M3 a s tou silnější E46 M3.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power :twisted:
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7 :twisted:

Viking
Příspěvky: 50
Registrován: 21. 03. 2007 21:14

Příspěvek od Viking » 11. 04. 2007 17:57

Kurnik, to jsou ceny :roll: To je lepší si rovnou koupit 320IS :twisted:

Uživatelský avatar
BOOST
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 4835
Registrován: 07. 09. 2003 20:55
Bydliště: Někde kolem středu

Příspěvek od BOOST » 11. 04. 2007 18:20

Viking píše:Kurnik, to jsou ceny :roll: To je lepší si rovnou koupit 320IS :twisted:
No ceny jsou krutý, ale ten motor od nich zase vydrží víc km než z 320IS.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power :twisted:
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7 :twisted:

Uživatelský avatar
BOOST
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 4835
Registrován: 07. 09. 2003 20:55
Bydliště: Někde kolem středu

Příspěvek od BOOST » 12. 04. 2007 15:46

Klakson píše: nějak jsem tam nenašel výkony
I když jsem to četl už několikrát, tak jsem ty PS neviděl, ale jsou tam, takže výkon M20 od nich se pohybuje od 205Ps do 240PS u nejsilnější verze. :twisted:
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power :twisted:
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7 :twisted:

Odpovědět