Kolik jde dostat koníků z M20??
Kolik jde dostat koníků z M20??
Pánové kolik jde dostat koníků z motoru M20-2,5l?? Mám na mysli vačky, svody+výfuck, filt, čip atd... a takové ty běžnější upravy
?? A máte tady někdo takového krasavce?? Děkujiii 
No atmosfericky i víc než 200ps, ale musíš to pak převrtat na větší objem, dát jinou klikovku, písty, ojnice... Takže složíš v podstatě jinej motor. 
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
No tou 3.5 bych si nebyl moc jistej, ta je o dost těžší. M52 2.8 by byla už lepší. 320is se dá výkonově přiblížit s 318is, ale musí se převrtat na obsah cca 2.0 až 2.1 a dát jiný písty a klikovku a ojnice.Viking píše: To už by asi vyšlo lépe tam šoupnout VANOSKA, nebo 3,5tku asi
Osobně bych chtěl 320is, ale těch je jak šafránu a ani bych ho asi nezaplatil
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
No dá se dostat tak na +-200PS, ale stát to bude balík. Sehnat vhodnou klikovku a ojnice a písty tady v ČR je sakra problém. Dají se použít z jiných BMW motorů nebo objednat speciální z USA.Viking píše:Bmw 318is už jsem měl, nejelo to zle, ale.....chci vícNa kolik myslíš, že by to vyšlo převrtat to a šoupnout tam nové vnitřnosti??
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
AC Schnitzer a Hamann dělal pro is celý kity, obsah 2,1 - 170PS, obsah 2,3 - 190Ps, stálo nějak okolo 170000CZKBOOST píše:No dá se dostat tak na +-200PS, ale stát to bude balík. Sehnat vhodnou klikovku a ojnice a písty tady v ČR je sakra problém. Dají se použít z jiných BMW motorů nebo objednat speciální z USA.Viking píše:Bmw 318is už jsem měl, nejelo to zle, ale.....chci vícNa kolik myslíš, že by to vyšlo převrtat to a šoupnout tam nové vnitřnosti??
E30 325i
lepší je asi vanos 2,8, co se poměru váha - výkon týče, je ale dražší než 3,5ka, ta je asi o 40Kg těžší než 2,5ka, ale levnějšíViking píše:To už by asi vyšlo lépe tam šoupnout VANOSKA, nebo 3,5tku asiBOOST píše:No atmosfericky i víc než 200ps, ale musíš to pak převrtat na větší objem, dát jinou klikovku, písty, ojnice... Takže složíš v podstatě jinej motor.
Osobně bych chtěl 320is, ale těch je jak šafránu a ani bych ho asi nezaplatil
E30 325i
Taková otázka trochu mimo téma je potřeba vyměnit tlumiče a pružiny při přestavbě z M20b25 na M52b28.Klakson píše:lepší je asi vanos 2,8, co se poměru váha - výkon týče, je ale dražší než 3,5ka, ta je asi o 40Kg těžší než 2,5ka, ale levnějšíViking píše:To už by asi vyšlo lépe tam šoupnout VANOSKA, nebo 3,5tku asiBOOST píše:No atmosfericky i víc než 200ps, ale musíš to pak převrtat na větší objem, dát jinou klikovku, písty, ojnice... Takže složíš v podstatě jinej motor.
Osobně bych chtěl 320is, ale těch je jak šafránu a ani bych ho asi nezaplatil
Tak tak a v USA existuje firmička, která upravuje ISa přesně v tomhle stylu. A nejenom ISa, všechny motory od BMW a je to fakt parádní prácička. Cena už je trochu míň příjemná, ale je to bomba.Klakson píše: AC Schnitzer a Hamann dělal pro is celý kity, obsah 2,1 - 170PS, obsah 2,3 - 190Ps, stálo nějak okolo 170000CZK
Mrkněte se sami.
http://www.metricmechanic.com
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
nějak jsem tam nenašel výkonyBOOST píše:Tak tak a v USA existuje firmička, která upravuje ISa přesně v tomhle stylu. A nejenom ISa, všechny motory od BMW a je to fakt parádní prácička. Cena už je trochu míň příjemná, ale je to bomba.Klakson píše: AC Schnitzer a Hamann dělal pro is celý kity, obsah 2,1 - 170PS, obsah 2,3 - 190Ps, stálo nějak okolo 170000CZK![]()
Mrkněte se sami.
http://www.metricmechanic.com
E30 325i
U příručky pro M42 jsou, nejsilnější verze má 205PS. U ostatních tam nejsou uvedený, jsou tam uvedený jenom časy na 400m. Dělají několik verzí M20, jsou tam 2 verze M20 o obsahu cca 3200ccm, s tou slabší se E30 údajně vyrovná E36 M3 a s tou silnější E46 M3.Klakson píše: nějak jsem tam nenašel výkony
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
No ceny jsou krutý, ale ten motor od nich zase vydrží víc km než z 320IS.Viking píše:Kurnik, to jsou cenyTo je lepší si rovnou koupit 320IS
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
I když jsem to četl už několikrát, tak jsem ty PS neviděl, ale jsou tam, takže výkon M20 od nich se pohybuje od 205Ps do 240PS u nejsilnější verze.Klakson píše: nějak jsem tam nenašel výkony
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7