Musi to byt hlava?
-
Petr Sierra
- Příspěvky: 103
- Registrován: 28. 03. 2007 21:13
Musi to byt hlava?
Ahoj chtel jsem se zeptat na vec kterou byste vsici asi meli vedet kdyz se hlavy na bmw serou..bmw jsem nikdy nemel a ted jsem koupil starou e30 s motorem 2,5e..motor se chová normalně jede nekouří nežere olej je čitsý ale do vody se dostavá olej a podle me jsou i natlakované hadice k chladiči..chtel jsem se zeptat jestli ma cenu motor rozebirat a doufat ze je to jen tesneni a poslat hlavu na zkoušku nebo se na to vykalst pac na s nejvetsi pravdepodobnosti je to cela hlava spatna a dat tam jiny motor který mam?
-
Petr Sierra
- Příspěvky: 103
- Registrován: 28. 03. 2007 21:13
no slysel jsem to od par lidi vice ci mene veci znalejch..ja sam nvim zkusenosti z bmw mam tejden..ale prijde mi to logicky bmw ma jenom tu vrtuli s visko spojkou ze ktera po takovy dobe nemusi byt ok no a pak se jede jede na teplotu nekouka az se to uvari a kdyz se to uvari sikovne treba ze si toho dotycnej vsimne az podle koure tak jsou ty hlavy z hliniku ze a jsou dot dlouhe nato aby se snadno pokrivily si myslim nevim..jinak to je ten problem poterubju spolehlivy auto ktery me doveze ne abych vyrazil treba do prace a nakonec tam dorazil o hodku dyl tramvaji..motor bych vymenil hned kdybych mel kde jenze nemam takze spekuluju jen ze bych udelal to tesneni resp.srovnal hlavu tak jsem chtel vedet jaky jsou sance..krom toho ten druej motor by mela byt ostra eta a namerenejma hodne konikama tak to me taky zajima..
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
koukam mas hodne odborne zname.... ja uz nekolik motoru videl hodne zblizka a ani jeden nemel v riti hlavu... bmw motor odejde driv na klice nez na hlave - mam na mysli benzinovej motor, ropa je jine kafe, ten ma jine specifika.Petr Sierra píše:no slysel jsem to od par lidi vice ci mene veci znalejch..ja sam nvim zkusenosti z bmw mam tejden..ale prijde mi to logicky bmw ma jenom tu vrtuli s visko spojkou ze ktera po takovy dobe nemusi byt ok no a pak se jede jede na teplotu nekouka az se to uvari a kdyz se to uvari sikovne treba ze si toho dotycnej vsimne az podle koure tak jsou ty hlavy z hliniku ze a jsou dot dlouhe nato aby se snadno pokrivily si myslim nevim..jinak to je ten problem poterubju spolehlivy auto ktery me doveze ne abych vyrazil treba do prace a nakonec tam dorazil o hodku dyl tramvaji..motor bych vymenil hned kdybych mel kde jenze nemam takze spekuluju jen ze bych udelal to tesneni resp.srovnal hlavu tak jsem chtel vedet jaky jsou sance..krom toho ten druej motor by mela byt ostra eta a namerenejma hodne konikama tak to me taky zajima..
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
ale stejně tak je zde na fóru taky dost lidí, kterejm odešla hlava a když se s tim šlo na natlakování, tak už na nás zdálky křičeli, jo BMW, šestiválec, hmm tak se kouknem kde je zas prasklá - často kolem prvního uložení vačky, nebo v okolí šestýho válce
ale něco na uklidnění - většinou je to ale naštěstí spíš jen těsnění pod hlavou
ale něco na uklidnění - většinou je to ale naštěstí spíš jen těsnění pod hlavou
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry
každýmu dieselu něco odejde, ne jenom na M51 hlava když s nima jezděj lidi jako prasata, já zase slyšel že dost odcházejí na M57, zase diesel, mám M51 a nalítáno 250tkm a nikdy žádnej problém
jde jenom o to jak s k motoru chovám, motor ti odejde u čehokoliv když jseš prase
je jedno jestli to je benzín nebo diesel
E30 325i
- DAN
- Věčně nespokojený
- Příspěvky: 3683
- Registrován: 24. 07. 2003 11:35
- Bydliště: Mrdákov
- Kontaktovat uživatele:
Sundáš hlavu, necháš udělat tlakovou zkoušku. Pak, v případě, že tlaková zk. dopadla dobře necháš hlavu srovnat. Když bude prasklá, tak seženeš v pohodě jinou, dobrou - na Etu je snad hlav dostatek, horší je to s 2,5i.
Jinak, po sundání už by mohlo bejt vidět čím to bylo - jak je na tom těsnění,....
Já bych s tím teda nejezdil - jak to tlakuje, tak se může za čas třeba stát, že se ti zdeformuje chladič,..., uplně se sesere a máš další investici - chladič.
--- řešil bych to co nejdříve --- žádný "doježďování"
.
Nevím jak je to u M20, ale může být i poškozenej blok.
- tam by se mělo změřit jak je styčná plocha rovná - jedna metoda je - petrolej nebo nafta a brusnej kotouč. Když to neudělá všude "rejhy" jen třeba u šroubů a mezi válci to bude neobroušený, tak je to taky špatně - musela by se ta plocha nechat lehce srovnat.
To už by, ale stálo asi dost peněz - podstatně levnější by byl jinej motůrek.
Jinak, po sundání už by mohlo bejt vidět čím to bylo - jak je na tom těsnění,....
Já bych s tím teda nejezdil - jak to tlakuje, tak se může za čas třeba stát, že se ti zdeformuje chladič,..., uplně se sesere a máš další investici - chladič.
--- řešil bych to co nejdříve --- žádný "doježďování"
Nevím jak je to u M20, ale může být i poškozenej blok.
- tam by se mělo změřit jak je styčná plocha rovná - jedna metoda je - petrolej nebo nafta a brusnej kotouč. Když to neudělá všude "rejhy" jen třeba u šroubů a mezi válci to bude neobroušený, tak je to taky špatně - musela by se ta plocha nechat lehce srovnat.
To už by, ale stálo asi dost peněz - podstatně levnější by byl jinej motůrek.
BMW The Ultimate Driving Machine
Presne, je to o chovani k tomu danymu motoru. Protoze se k tomu chovaj lidi, jako prasata, a u preplnovanyho motru je to obvzlast znatelny! Kdyby v Mnichove driv delali benzinovy motory s turbem, tak budou ony nejporuchovejsi, mozna stejne jako TD. Ale protoze 324TD/325TD byly v podstate prvni preplnovany motory od BMW ( nepocitam omezene kusy jako 2002 turbo, nebo jak se to jmenovalo ), tak se o nich ( asi mozna pravem, kvuli trosku jinemu zpusobu zachazeni ) rikalo, jako o nejporuchovejsich motorech od BMW .....Klakson píše:každýmu dieselu něco odejde, ne jenom na M51 hlava když s nima jezděj lidi jako prasata, já zase slyšel že dost odcházejí na M57, zase diesel, mám M51 a nalítáno 250tkm a nikdy žádnej problémjde jenom o to jak s k motoru chovám, motor ti odejde u čehokoliv když jseš prase
je jedno jestli to je benzín nebo diesel
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520
OT: Co jsem četl, tak BMW zavedlo vůbec první seriově vyráběný turbodiesel a to byl ten v E28 524TD (neznám označení - snad M21? Nevim, kecal bych )Záchvat píše:Presne, je to o chovani k tomu danymu motoru. Protoze se k tomu chovaj lidi, jako prasata, a u preplnovanyho motru je to obvzlast znatelny! Kdyby v Mnichove driv delali benzinovy motory s turbem, tak budou ony nejporuchovejsi, mozna stejne jako TD. Ale protoze 324TD/325TD byly v podstate prvni preplnovany motory od BMW ( nepocitam omezene kusy jako 2002 turbo, nebo jak se to jmenovalo ), tak se o nich ( asi mozna pravem, kvuli trosku jinemu zpusobu zachazeni ) rikalo, jako o nejporuchovejsich motorech od BMW .....Klakson píše:každýmu dieselu něco odejde, ne jenom na M51 hlava když s nima jezděj lidi jako prasata, já zase slyšel že dost odcházejí na M57, zase diesel, mám M51 a nalítáno 250tkm a nikdy žádnej problémjde jenom o to jak s k motoru chovám, motor ti odejde u čehokoliv když jseš prase
je jedno jestli to je benzín nebo diesel
No smoke, no fun...


já teda neslyšel že by u benzínu nějak odcházeli hlavy ani u 2002ti tak u 745i...spíš to bude ale tim že jsou to benzíny... a samo že jepravda jak se k tomu člověk chová...je jasný že když TD/S někdo drží hodinu na 200 a pak vypne motor že to má spočítanýZáchvat píše:Presne, je to o chovani k tomu danymu motoru. Protoze se k tomu chovaj lidi, jako prasata, a u preplnovanyho motru je to obvzlast znatelny! Kdyby v Mnichove driv delali benzinovy motory s turbem, tak budou ony nejporuchovejsi, mozna stejne jako TD. Ale protoze 324TD/325TD byly v podstate prvni preplnovany motory od BMW ( nepocitam omezene kusy jako 2002 turbo, nebo jak se to jmenovalo ), tak se o nich ( asi mozna pravem, kvuli trosku jinemu zpusobu zachazeni ) rikalo, jako o nejporuchovejsich motorech od BMW .....Klakson píše:každýmu dieselu něco odejde, ne jenom na M51 hlava když s nima jezděj lidi jako prasata, já zase slyšel že dost odcházejí na M57, zase diesel, mám M51 a nalítáno 250tkm a nikdy žádnej problémjde jenom o to jak s k motoru chovám, motor ti odejde u čehokoliv když jseš prase
je jedno jestli to je benzín nebo diesel
E12-518,E28-518i,E34-525i,Ex34-524td,Ex34-530i V8 touring,Ex34-535i,Ex34 540i V8,E39 520i touring,Ex39-528i,Ex23-735ia,Ex30-318i,Ex36-316i,Ex36-318i cabrio,Ex36-318tds touring,Ex36-328coupe,Ex36-318is coupe,E46 320d
728 36 83 19
728 36 83 19
