Musi to byt hlava?

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Petr Sierra
Příspěvky: 103
Registrován: 28. 03. 2007 21:13

Musi to byt hlava?

Příspěvek od Petr Sierra » 01. 04. 2007 22:02

Ahoj chtel jsem se zeptat na vec kterou byste vsici asi meli vedet kdyz se hlavy na bmw serou..bmw jsem nikdy nemel a ted jsem koupil starou e30 s motorem 2,5e..motor se chová normalně jede nekouří nežere olej je čitsý ale do vody se dostavá olej a podle me jsou i natlakované hadice k chladiči..chtel jsem se zeptat jestli ma cenu motor rozebirat a doufat ze je to jen tesneni a poslat hlavu na zkoušku nebo se na to vykalst pac na s nejvetsi pravdepodobnosti je to cela hlava spatna a dat tam jiny motor který mam?

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 01. 04. 2007 22:18

pokud mas jinej druhej dobrej motor, ser na opravu
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Kemal318i
Příspěvky: 136
Registrován: 18. 12. 2006 21:48
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od Kemal318i » 02. 04. 2007 14:48

Já bych na to kašlal a jestli de motor normálně tak bych ho dolítal a pak teprv dával jinej.
BMW e30 318i -> BMW e30 320ic -> BMW e36 328i
Opel Ascona B 1600 ´78

Uživatelský avatar
vlada320
Teenager
Příspěvky: 3127
Registrován: 18. 09. 2005 20:24
Bydliště: žeby skleroooza :-)

Příspěvek od vlada320 » 02. 04. 2007 19:36

no tak vidis kdyz jede normalne tak ho dojezdi.a pak tam dej ten druhej :wink:
Moje budoucí láska-BMW E30 320i Cabrio, v barvě briliantrot a úpravě M-Technic 2 :-)

Uživatelský avatar
Dan td
Site Admin
Příspěvky: 3339
Registrován: 12. 02. 2003 14:17
Bydliště: Netuníkov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dan td » 02. 04. 2007 20:01

Sorry za OT, ale jak jsi přišel nato, že se " na bmw hlavy serou " ? :)
http://www.e39.cz

Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...

Petr Sierra
Příspěvky: 103
Registrován: 28. 03. 2007 21:13

Příspěvek od Petr Sierra » 02. 04. 2007 22:45

no slysel jsem to od par lidi vice ci mene veci znalejch..ja sam nvim zkusenosti z bmw mam tejden..ale prijde mi to logicky bmw ma jenom tu vrtuli s visko spojkou ze ktera po takovy dobe nemusi byt ok no a pak se jede jede na teplotu nekouka az se to uvari a kdyz se to uvari sikovne treba ze si toho dotycnej vsimne az podle koure tak jsou ty hlavy z hliniku ze a jsou dot dlouhe nato aby se snadno pokrivily si myslim nevim..jinak to je ten problem poterubju spolehlivy auto ktery me doveze ne abych vyrazil treba do prace a nakonec tam dorazil o hodku dyl tramvaji..motor bych vymenil hned kdybych mel kde jenze nemam takze spekuluju jen ze bych udelal to tesneni resp.srovnal hlavu tak jsem chtel vedet jaky jsou sance..krom toho ten druej motor by mela byt ostra eta a namerenejma hodne konikama tak to me taky zajima..

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 02. 04. 2007 23:25

Petr Sierra píše:no slysel jsem to od par lidi vice ci mene veci znalejch..ja sam nvim zkusenosti z bmw mam tejden..ale prijde mi to logicky bmw ma jenom tu vrtuli s visko spojkou ze ktera po takovy dobe nemusi byt ok no a pak se jede jede na teplotu nekouka az se to uvari a kdyz se to uvari sikovne treba ze si toho dotycnej vsimne az podle koure tak jsou ty hlavy z hliniku ze a jsou dot dlouhe nato aby se snadno pokrivily si myslim nevim..jinak to je ten problem poterubju spolehlivy auto ktery me doveze ne abych vyrazil treba do prace a nakonec tam dorazil o hodku dyl tramvaji..motor bych vymenil hned kdybych mel kde jenze nemam takze spekuluju jen ze bych udelal to tesneni resp.srovnal hlavu tak jsem chtel vedet jaky jsou sance..krom toho ten druej motor by mela byt ostra eta a namerenejma hodne konikama tak to me taky zajima..
koukam mas hodne odborne zname.... ja uz nekolik motoru videl hodne zblizka a ani jeden nemel v riti hlavu... bmw motor odejde driv na klice nez na hlave - mam na mysli benzinovej motor, ropa je jine kafe, ten ma jine specifika.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
DC
Příspěvky: 9365
Registrován: 26. 08. 2003 06:10
Bydliště: Řáholec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DC » 03. 04. 2007 05:19

ale stejně tak je zde na fóru taky dost lidí, kterejm odešla hlava a když se s tim šlo na natlakování, tak už na nás zdálky křičeli, jo BMW, šestiválec, hmm tak se kouknem kde je zas prasklá - často kolem prvního uložení vačky, nebo v okolí šestýho válce

ale něco na uklidnění - většinou je to ale naštěstí spíš jen těsnění pod hlavou ;-)
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry

dargon
Příspěvky: 876
Registrován: 09. 01. 2005 11:14
Bydliště: Šternberk

Příspěvek od dargon » 03. 04. 2007 11:04

neni lepsi to dat otlakovat nez to tu mesic resit ? :)
E39 530i
ex. e46 330d
ex. e30 318is
ex. e30 318is
ex. e30 320i

euromen
Příspěvky: 2050
Registrován: 13. 06. 2005 10:39
Bydliště: Děčín

Příspěvek od euromen » 03. 04. 2007 11:13

Dan td píše:Sorry za OT, ale jak jsi přišel nato, že se " na bmw hlavy serou " ? :)
to je běžný.. říkalo mi to hodně lidí co si chtělo koupit bmw... prej se serou šestiválový hlavy.. jo protože to maj od lidí co nedočtou články.. serou se hlavy na M51...a proto si myslí že všem...
dočasný konec BMW :-(

Uživatelský avatar
Klakson
člen E30.cz
Příspěvky: 1485
Registrován: 17. 08. 2005 12:41
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od Klakson » 03. 04. 2007 14:09

každýmu dieselu něco odejde, ne jenom na M51 hlava když s nima jezděj lidi jako prasata, já zase slyšel že dost odcházejí na M57, zase diesel, mám M51 a nalítáno 250tkm a nikdy žádnej problém :roll: jde jenom o to jak s k motoru chovám, motor ti odejde u čehokoliv když jseš prase :lol: je jedno jestli to je benzín nebo diesel
E30 325i

Uživatelský avatar
DAN
Věčně nespokojený
Příspěvky: 3683
Registrován: 24. 07. 2003 11:35
Bydliště: Mrdákov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DAN » 03. 04. 2007 20:21

Sundáš hlavu, necháš udělat tlakovou zkoušku. Pak, v případě, že tlaková zk. dopadla dobře necháš hlavu srovnat. Když bude prasklá, tak seženeš v pohodě jinou, dobrou - na Etu je snad hlav dostatek, horší je to s 2,5i.
Jinak, po sundání už by mohlo bejt vidět čím to bylo - jak je na tom těsnění,....

Já bych s tím teda nejezdil - jak to tlakuje, tak se může za čas třeba stát, že se ti zdeformuje chladič,..., uplně se sesere a máš další investici - chladič.
--- řešil bych to co nejdříve --- žádný "doježďování" :twisted: .

Nevím jak je to u M20, ale může být i poškozenej blok.
- tam by se mělo změřit jak je styčná plocha rovná - jedna metoda je - petrolej nebo nafta a brusnej kotouč. Když to neudělá všude "rejhy" jen třeba u šroubů a mezi válci to bude neobroušený, tak je to taky špatně - musela by se ta plocha nechat lehce srovnat.

To už by, ale stálo asi dost peněz - podstatně levnější by byl jinej motůrek.
BMW The Ultimate Driving Machine

Uživatelský avatar
Záchvat
Příspěvky: 2553
Registrován: 12. 02. 2003 08:40
Bydliště: Jindř. Hradec

Příspěvek od Záchvat » 03. 04. 2007 20:33

Klakson píše:každýmu dieselu něco odejde, ne jenom na M51 hlava když s nima jezděj lidi jako prasata, já zase slyšel že dost odcházejí na M57, zase diesel, mám M51 a nalítáno 250tkm a nikdy žádnej problém :roll: jde jenom o to jak s k motoru chovám, motor ti odejde u čehokoliv když jseš prase :lol: je jedno jestli to je benzín nebo diesel
Presne, je to o chovani k tomu danymu motoru. Protoze se k tomu chovaj lidi, jako prasata, a u preplnovanyho motru je to obvzlast znatelny! Kdyby v Mnichove driv delali benzinovy motory s turbem, tak budou ony nejporuchovejsi, mozna stejne jako TD. Ale protoze 324TD/325TD byly v podstate prvni preplnovany motory od BMW ( nepocitam omezene kusy jako 2002 turbo, nebo jak se to jmenovalo ), tak se o nich ( asi mozna pravem, kvuli trosku jinemu zpusobu zachazeni ) rikalo, jako o nejporuchovejsich motorech od BMW .....
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520

Uživatelský avatar
Míšánek
Příspěvky: 3495
Registrován: 12. 09. 2005 13:33
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek » 03. 04. 2007 22:30

Záchvat píše:
Klakson píše:každýmu dieselu něco odejde, ne jenom na M51 hlava když s nima jezděj lidi jako prasata, já zase slyšel že dost odcházejí na M57, zase diesel, mám M51 a nalítáno 250tkm a nikdy žádnej problém :roll: jde jenom o to jak s k motoru chovám, motor ti odejde u čehokoliv když jseš prase :lol: je jedno jestli to je benzín nebo diesel
Presne, je to o chovani k tomu danymu motoru. Protoze se k tomu chovaj lidi, jako prasata, a u preplnovanyho motru je to obvzlast znatelny! Kdyby v Mnichove driv delali benzinovy motory s turbem, tak budou ony nejporuchovejsi, mozna stejne jako TD. Ale protoze 324TD/325TD byly v podstate prvni preplnovany motory od BMW ( nepocitam omezene kusy jako 2002 turbo, nebo jak se to jmenovalo ), tak se o nich ( asi mozna pravem, kvuli trosku jinemu zpusobu zachazeni ) rikalo, jako o nejporuchovejsich motorech od BMW .....
OT: Co jsem četl, tak BMW zavedlo vůbec první seriově vyráběný turbodiesel a to byl ten v E28 524TD (neznám označení - snad M21? Nevim, kecal bych )
No smoke, no fun...
Obrázek

Uživatelský avatar
BMWAK
Příspěvky: 2561
Registrován: 10. 10. 2004 19:10
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od BMWAK » 04. 04. 2007 07:18

Záchvat píše:
Klakson píše:každýmu dieselu něco odejde, ne jenom na M51 hlava když s nima jezděj lidi jako prasata, já zase slyšel že dost odcházejí na M57, zase diesel, mám M51 a nalítáno 250tkm a nikdy žádnej problém :roll: jde jenom o to jak s k motoru chovám, motor ti odejde u čehokoliv když jseš prase :lol: je jedno jestli to je benzín nebo diesel
Presne, je to o chovani k tomu danymu motoru. Protoze se k tomu chovaj lidi, jako prasata, a u preplnovanyho motru je to obvzlast znatelny! Kdyby v Mnichove driv delali benzinovy motory s turbem, tak budou ony nejporuchovejsi, mozna stejne jako TD. Ale protoze 324TD/325TD byly v podstate prvni preplnovany motory od BMW ( nepocitam omezene kusy jako 2002 turbo, nebo jak se to jmenovalo ), tak se o nich ( asi mozna pravem, kvuli trosku jinemu zpusobu zachazeni ) rikalo, jako o nejporuchovejsich motorech od BMW .....
já teda neslyšel že by u benzínu nějak odcházeli hlavy ani u 2002ti tak u 745i...spíš to bude ale tim že jsou to benzíny... a samo že jepravda jak se k tomu člověk chová...je jasný že když TD/S někdo drží hodinu na 200 a pak vypne motor že to má spočítaný :wink:
E12-518,E28-518i,E34-525i,Ex34-524td,Ex34-530i V8 touring,Ex34-535i,Ex34 540i V8,E39 520i touring,Ex39-528i,Ex23-735ia,Ex30-318i,Ex36-316i,Ex36-318i cabrio,Ex36-318tds touring,Ex36-328coupe,Ex36-318is coupe,E46 320d


728 36 83 19

Odpovědět