No nevím, jestli ho budeš znát, měl to v té 6 místo té současné V12 a neměl to tam dlouho(Turbo bylo schopno dát 1,5Bar= cca 480k, takže motor to dlouho nevydržel)bmwm3 píše:No tak to indikuje pouze na dva lidi, co já vímExclusive píše:.... Majitel měl přetím 3,4 Turbo (1,2 Bar=cca 400k) a říkal...
Jinak ten zvuk je fakt libo.
Hlavně už se těším, až vyměníte spojku, pojede to na dvě čerpadla a uděláte pořádný video.
A pana majitele bych zkusil přesvědčit, aby vás to nechal dodělat..
přestavba 635csi na..... 2.VIDEO
Tak dneska jsme začali řešit problém se spojkou, která nedokázala přenést výkon, rozdělané to bylo za hodinu
a přemýšlely jsme jak přitvrdit přítlačák a výsledek, nejde to!!!!!! několikrát jsme slyšely názory, že výměnou těch plíšků se to dá přitvrdit, OMYL!!!!! Nejde to, a jestli někdy ještě uslyším, že to jde, tak dotyčné pošlu do pr.... nebo ať donese důkaz

kdo umí sundat jen převodovku a spojku i s krycím zvonem nechat na motoru???

A tady jsme rozvrtaly ten přítlačák a zjišťovaly jak to oblafnout

Ted to vypydá že se bude muset koupit přítlačák z M5 E34, ten podle zkušeností pana Savky měl vyrdžet, nejlíp ve spolupráci s kovokeramickou lamelou



kdo umí sundat jen převodovku a spojku i s krycím zvonem nechat na motoru???


A tady jsme rozvrtaly ten přítlačák a zjišťovaly jak to oblafnout

Ted to vypydá že se bude muset koupit přítlačák z M5 E34, ten podle zkušeností pana Savky měl vyrdžet, nejlíp ve spolupráci s kovokeramickou lamelou
inspirace ze severu http://groups.msn.com/minabmw/shoebox.msnw?Page=2
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry
635 V12
chlopi, budě eště pokračovani, nebo ni? zazvonil zvonec a pohadky je konec ???
Take veledílo by se mělo dokončit !!!!

Take veledílo by se mělo dokončit !!!!


Salute to bmw: http://www.youtube.com/watch?v=MYdOZitM67M
Super Drift: http://www.youtube.com/watch?v=5aXnMt0yUFI
Alpina Klasik: http://www.youtube.com/watch?v=8ACPYKBNDLU
ex:E3O sedan 316i M10 plast => 325i Touring M50-power + 325i Touring M20-power
Super Drift: http://www.youtube.com/watch?v=5aXnMt0yUFI
Alpina Klasik: http://www.youtube.com/watch?v=8ACPYKBNDLU
ex:E3O sedan 316i M10 plast => 325i Touring M50-power + 325i Touring M20-power
Jasně že bude, jan te čekáme na nějaké díly, bez kterých se nedá nic moc dělat, ale hned jak bude auto zase pojízdné, zkusíme natočit nějaké video zachycující drobečka v akci
Zatím jak bylo trochu času a dělalo se na jiných autech, tak jsme vyrobily nábu pro nový volant, to staré kormidlo nebylo špatné, ale při házení kontra to bylo trochu neobratné.



za použitý materiál a soustružnické práce děkujeme firmě LINDE WIEMANN CZ. která nás nevědomky sponzoruje

Zatím jak bylo trochu času a dělalo se na jiných autech, tak jsme vyrobily nábu pro nový volant, to staré kormidlo nebylo špatné, ale při házení kontra to bylo trochu neobratné.



za použitý materiál a soustružnické práce děkujeme firmě LINDE WIEMANN CZ. která nás nevědomky sponzoruje

Kdo si hraje nezlobí prestavba-635csi-na-andvideo-t34570.html
ex E36 325 TDS Touring
ex E34 2,5 Vanos 225k/300N.m 0-100km/h 6,8s e34-525-vanos-i-po-letech-krasavec-t35558.html
ex E28 525e
ex E36 325 TDS Touring
ex E34 2,5 Vanos 225k/300N.m 0-100km/h 6,8s e34-525-vanos-i-po-letech-krasavec-t35558.html
ex E28 525e
Nazdar Fanoušci
jsme zpět
Po nekonečné odmlce jsme se opět dali do díla a musíme auto dotáhnout do takového stavu, kdy se stím bude dát normálně jezdit. Majitel se stím pokusil už jednou odjet, ale daleko nedojel rozletěla se nám hadice na olej. Bylo proto nutností vyrobit na koncovkách na kterých byla hadice přidělaná originál zámky pro hydraulické lisovací patrony, pouhé vroubkování v kombinaci s objímkou nestačilo

Taky jsme se pustily do posledního dílu výfuku, bude zcela průchozí pro zachování zvuku, jen bude tlumit dB. Budou to čtyři oddělené komory ve společném plášti. a opět je vše zcela ruční práce, začne se s tabulí nového plechu , karbinou a kladivem.přikládám samozdřejmě foto pro věrohodnost




Tady si račte v pozadí všimnout, že se začalo i s kompletacía čištěním interiéru.

Než to majitel odveze, dohodíme fotky, celého výfuku a nějaké to video, jaký to má zvuk a jak to jede
I potom co to majitel odveze s autem se neloučíme, protože ho bude muset dovézt na nějaké dodělávky, např. jede jen na jednu palivovou pumpu, a nějaká ta dodělávka elektroinstalace taky bude, ale nic závažného


Po nekonečné odmlce jsme se opět dali do díla a musíme auto dotáhnout do takového stavu, kdy se stím bude dát normálně jezdit. Majitel se stím pokusil už jednou odjet, ale daleko nedojel rozletěla se nám hadice na olej. Bylo proto nutností vyrobit na koncovkách na kterých byla hadice přidělaná originál zámky pro hydraulické lisovací patrony, pouhé vroubkování v kombinaci s objímkou nestačilo

Taky jsme se pustily do posledního dílu výfuku, bude zcela průchozí pro zachování zvuku, jen bude tlumit dB. Budou to čtyři oddělené komory ve společném plášti. a opět je vše zcela ruční práce, začne se s tabulí nového plechu , karbinou a kladivem.přikládám samozdřejmě foto pro věrohodnost





Tady si račte v pozadí všimnout, že se začalo i s kompletacía čištěním interiéru.

Než to majitel odveze, dohodíme fotky, celého výfuku a nějaké to video, jaký to má zvuk a jak to jede

I potom co to majitel odveze s autem se neloučíme, protože ho bude muset dovézt na nějaké dodělávky, např. jede jen na jednu palivovou pumpu, a nějaká ta dodělávka elektroinstalace taky bude, ale nic závažného
Kdo si hraje nezlobí prestavba-635csi-na-andvideo-t34570.html
ex E36 325 TDS Touring
ex E34 2,5 Vanos 225k/300N.m 0-100km/h 6,8s e34-525-vanos-i-po-letech-krasavec-t35558.html
ex E28 525e
ex E36 325 TDS Touring
ex E34 2,5 Vanos 225k/300N.m 0-100km/h 6,8s e34-525-vanos-i-po-letech-krasavec-t35558.html
ex E28 525e
Tak po dvou dnech usilovné práce přišel na svět poslední část výfuku.
Tak tady je






A všechno to vaříme touto starou mrchou

Ale furt umí svařovat dobře

Taky nám došli ty hadice na zakázku a nebyly zrovna levné

Taky jsme doskládaly interier

A tady je malé video, kvalita nic moc a je tam slyšet jeden plech na výfuku, jen jsme vyjely, tak jsme se hned vrátily, byl to fakt kravál, ale vše je zpraveno, ale nemám už lepší video, rychle byla tma
http://www.youtube.com/watch?v=eB-19vQutRM
Tak tady je







A všechno to vaříme touto starou mrchou


Ale furt umí svařovat dobře


Taky nám došli ty hadice na zakázku a nebyly zrovna levné


Taky jsme doskládaly interier

A tady je malé video, kvalita nic moc a je tam slyšet jeden plech na výfuku, jen jsme vyjely, tak jsme se hned vrátily, byl to fakt kravál, ale vše je zpraveno, ale nemám už lepší video, rychle byla tma
http://www.youtube.com/watch?v=eB-19vQutRM
Naposledy upravil(a) Exclusive dne 14. 04. 2007 21:27, celkem upraveno 1 x.
Kdo si hraje nezlobí prestavba-635csi-na-andvideo-t34570.html
ex E36 325 TDS Touring
ex E34 2,5 Vanos 225k/300N.m 0-100km/h 6,8s e34-525-vanos-i-po-letech-krasavec-t35558.html
ex E28 525e
ex E36 325 TDS Touring
ex E34 2,5 Vanos 225k/300N.m 0-100km/h 6,8s e34-525-vanos-i-po-letech-krasavec-t35558.html
ex E28 525e
Myslíš to asi ironicky s tím zvukem co?Ten plech dělal strašný kraválARMAN píše:tywoe ten zvuk nema chybu!vyfuk k elegantnimu vzhledu ma daleko ale zespoda ho stejně nikdo neuvidi tak co hlavně že plni učel



Kdo si hraje nezlobí prestavba-635csi-na-andvideo-t34570.html
ex E36 325 TDS Touring
ex E34 2,5 Vanos 225k/300N.m 0-100km/h 6,8s e34-525-vanos-i-po-letech-krasavec-t35558.html
ex E28 525e
ex E36 325 TDS Touring
ex E34 2,5 Vanos 225k/300N.m 0-100km/h 6,8s e34-525-vanos-i-po-letech-krasavec-t35558.html
ex E28 525e
ne ne s tim zvukem jsem to nemyslel vůbec ironicky
zvuk V12 nema chybu to že bylo slyšet rachtani plechu je odstranitelny problem ne?
a s tim "1,8l s koncovkou průměru okapové rýny" teď ty to mysliš ironicky
ja osobně bych si takovy co mam v životě nedal stačila by mi taky obyč nechromova dvouroura(ala serie m5e39) podobna co jste udělali i s podobnym průchozim tlumičem 

a s tim "1,8l s koncovkou průměru okapové rýny" teď ty to mysliš ironicky




nie zeby som bol od narodenia zvedavy ale zaujalo ma to....aky je stav?
e34-tds-t67740,start,15.html
e34 525 tds, Ford Transit 2,5 td
e34 525 tds, Ford Transit 2,5 td
auto momentálně stojí odstavené z technických důvodů, nikoliv naším zaviněním, motor co jsme použily, nebyl nový a nejspíš měl i dost za sebou a při našem využití to dlouho nevydržel a začel dost papkat olej, tak je asi 60km od naší dílny a jeho další budoucnost je nejasná.
Kdo si hraje nezlobí prestavba-635csi-na-andvideo-t34570.html
ex E36 325 TDS Touring
ex E34 2,5 Vanos 225k/300N.m 0-100km/h 6,8s e34-525-vanos-i-po-letech-krasavec-t35558.html
ex E28 525e
ex E36 325 TDS Touring
ex E34 2,5 Vanos 225k/300N.m 0-100km/h 6,8s e34-525-vanos-i-po-letech-krasavec-t35558.html
ex E28 525e
a kolik to zralo? ja kdyz se vozim tak 1l/1000km je normal a neni to nic neobvykleho, je to V12 a pokud ma 200tkm+ tak tim spisExclusive píše:auto momentálně stojí odstavené z technických důvodů, nikoliv naším zaviněním, motor co jsme použily, nebyl nový a nejspíš měl i dost za sebou a při našem využití to dlouho nevydržel a začel dost papkat olej, tak je asi 60km od naší dílny a jeho další budoucnost je nejasná.

prodavam ND z techto aut: E38 730iA M60 V8, 730iL piste SZ nebo ICQ
prodavam ND z techto aut: E32 750iL 740iL 735i 730i, piste SZ nebo ICQ
prodavam ND z techto aut: E32 750iL 740iL 735i 730i, piste SZ nebo ICQ
Tak jsem se nově dozvěděl, že náš mazel už má nějaký čas nové majitele
, šlo to údajně někam do čech, tak jestli je to někdo odsud nebo ho někdo odsud zná, tak když bude něco potřebovat, ať se ozve, protože sám na tom autě moc neudělá
, občes jsou tam věci řečeny trochu nelogicky


Kdo si hraje nezlobí prestavba-635csi-na-andvideo-t34570.html
ex E36 325 TDS Touring
ex E34 2,5 Vanos 225k/300N.m 0-100km/h 6,8s e34-525-vanos-i-po-letech-krasavec-t35558.html
ex E28 525e
ex E36 325 TDS Touring
ex E34 2,5 Vanos 225k/300N.m 0-100km/h 6,8s e34-525-vanos-i-po-letech-krasavec-t35558.html
ex E28 525e