Jak poznat rozdíl mezi2,5la2,0l
Jak poznat rozdíl mezi2,5la2,0l
Nevíte někdo jak to poznám na první pohled.Mám 325i a zdá se mi,že to má mít 170koní,tak mi to přijde nějaký líný.Možná to chce jenom vyladit,nevím,ale motor šlepe dobře,akorát se mi zdá že nejde za plynem,tak jak by měl.Tak mě napadlo jestli tam nemám něco slabšího.Já tonepoznám,jelikož mám auto teprve měsíc.
především to poznáš podle chladiče oleje, který 2.0litr nemá. Setkla jsem se i s bastlem bez olej chladiče. Takový motor jistě není OK. Pak je rozdíl v průměru sání a výfuku, to ale pouhým okem jen tak nepoznáš. Nejlepší je si zjistit typ motoru, který je vyražen na bloku motoru ze strany pod sáním. Především by se tam měla objevit čísla 256 KA nebo E1. první dvě čísla tedy 25 označují obsah motoru tedy 2.5L, třetí číslo označuje počet válců tedy 6, KA s katalizátorem, E1 bez katu.
co to meleš za nesmysly?
sání poznáš okem rozhodně a to i kdybys nechtěl...stčí vidět oba typy z vlaku
chladič oleje opravdu nemá vliv na obsah motoru...
radši prosimtě mlč, to jsou rady nad zlato
k věci: další věc kterou mužeš zkouknout je hlava...mezi první a druhou svíčkou je ploška na který je napsáno budto 2.0 nebo 2.5 apod...
rozdil ve vyfuku? a jakej?
Edit: to sání ve tvym avataru je 2.5

sání poznáš okem rozhodně a to i kdybys nechtěl...stčí vidět oba typy z vlaku
chladič oleje opravdu nemá vliv na obsah motoru...
radši prosimtě mlč, to jsou rady nad zlato

k věci: další věc kterou mužeš zkouknout je hlava...mezi první a druhou svíčkou je ploška na který je napsáno budto 2.0 nebo 2.5 apod...
rozdil ve vyfuku? a jakej?
Edit: to sání ve tvym avataru je 2.5

smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
jen doplnim ze vyfuk je naprosto shodnej az na posledni tlumic
velice dobra indice: pokud je to original 2.5 auto, musi mit ABS, ktere se davalo do 2.5 v serii. ( Pokud ho nekdo nevykuchal nebo pokud je to jine nez 2.5 tak taky muze mit ABS, ovsem jedna indice s druhou daji ve vysledku to, co potrebujes)
velice dobra indice: pokud je to original 2.5 auto, musi mit ABS, ktere se davalo do 2.5 v serii. ( Pokud ho nekdo nevykuchal nebo pokud je to jine nez 2.5 tak taky muze mit ABS, ovsem jedna indice s druhou daji ve vysledku to, co potrebujes)
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
Tak tohle označení jsem neviděl, měl jsem dva 2,0, tři 2,5 a jednu 2,7(eta) a číslo na bloku bylo těsně nad vanou u rozvodů a bylo na dva řádky, v horním bylo typové označení M20 B20 K (nebo B25) a ve spodním bylo výrobní číslo motoru. Tak nevím nevím nevím, kdo se tady špatně díval, nebo jsem trefil na šest přeražených čísel? To snad néBalda píše:především to poznáš podle chladiče oleje, který 2.0litr nemá. Setkla jsem se i s bastlem bez olej chladiče. Takový motor jistě není OK. Pak je rozdíl v průměru sání a výfuku, to ale pouhým okem jen tak nepoznáš. Nejlepší je si zjistit typ motoru, který je vyražen na bloku motoru ze strany pod sáním. Především by se tam měla objevit čísla 256 KA nebo E1. první dvě čísla tedy 25 označují obsah motoru tedy 2.5L, třetí číslo označuje počet válců tedy 6, KA s katalizátorem, E1 bez katu.

- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
asi jo, pac Balda tohle pise spravne... na zadnem bloku sem nikdy nevidel napsano M20Bxx... vzdy je tam 206, 256 a podobneExclusive píše:Tak tohle označení jsem neviděl, měl jsem dva 2,0, tři 2,5 a jednu 2,7(eta) a číslo na bloku bylo těsně nad vanou u rozvodů a bylo na dva řádky, v horním bylo typové označení M20 B20 K (nebo B25) a ve spodním bylo výrobní číslo motoru. Tak nevím nevím nevím, kdo se tady špatně díval, nebo jsem trefil na šest přeražených čísel? To snad néBalda píše:především to poznáš podle chladiče oleje, který 2.0litr nemá. Setkla jsem se i s bastlem bez olej chladiče. Takový motor jistě není OK. Pak je rozdíl v průměru sání a výfuku, to ale pouhým okem jen tak nepoznáš. Nejlepší je si zjistit typ motoru, který je vyražen na bloku motoru ze strany pod sáním. Především by se tam měla objevit čísla 256 KA nebo E1. první dvě čísla tedy 25 označují obsah motoru tedy 2.5L, třetí číslo označuje počet válců tedy 6, KA s katalizátorem, E1 bez katu.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
tohle ale neni cislo motoru, ja jsem si taky myslel ze to je urednickej vejmysl aby se to poznalo ale je to nikoli u cisla motoru ale tam nekde nad starterem jak je oko na vytahovani....poucil me o tom jednou Venca, taky jsem to netusilExclusive píše:Nechcu se tady hádat a zasírat forum, ale to co jsem viděl, zatím si stojím, třeba mě ukamenujte. Zkusím sehnat nějakou fotku s číslem motoru, napadá mě kde ji asi seženu, jestli se mílím, věřejně se omluvím.(vzhledem k problému s časem ta fotka bude nejdřív v pátek)
jinak je samozrejme jasny ze VIN spolu s ABS a chladicem oleje napovi zda to je pred 15 lety puvodne 325i ale to uz neznamena ze to nemoh za tu dobu asi tak stokrat nekdo prehodit
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni
Díky za rady,podle VIN kodu mi to všechno sedí,olejovej filtr tam mám ABS taky a dokonce funkční rok výroby taky sedí,prostě všechno OK.Mě šlo jen o to,jestli to někdo nesbastlil a nedal tam jinej motor.proto jsem se ptal,jak to poznám přímo na motoru.kouknu se na to výrobní číslo motoru a tý hlavy.Díky za rady.Když si nebudu jistý,tak na nějakym srazu se mi na to mrknete.Asi 3.3. v Mimoni.Tak zatim.
stačí když vyfotíš typ motoru na techničáku, protože se musí shodovat s tím, co máš na motoru. Vždy na e30tce bylo typ: 164, 184, 206, 236, 256, 276...Exclusive píše:Nechcu se tady hádat a zasírat forum, ale to co jsem viděl, zatím si stojím, třeba mě ukamenujte. Zkusím sehnat nějakou fotku s číslem motoru, napadá mě kde ji asi seženu, jestli se mílím, věřejně se omluvím.(vzhledem k problému s časem ta fotka bude nejdřív v pátek)
To chceš říct, že se razily jiné čísla pro E30 a pro E21,28. Tady tyto čísla jsem viděl na žralocích. Kamošovy jeden motor z 323 E21 leží v dílně, ale dostanu se za ním až v pátek, ale myslím, že to bude stejné, co jsem vidělBalda píše:stačí když vyfotíš typ motoru na techničáku, protože se musí shodovat s tím, co máš na motoru. Vždy na e30tce bylo typ: 164, 184, 206, 236, 256, 276...Exclusive píše:Nechcu se tady hádat a zasírat forum, ale to co jsem viděl, zatím si stojím, třeba mě ukamenujte. Zkusím sehnat nějakou fotku s číslem motoru, napadá mě kde ji asi seženu, jestli se mílím, věřejně se omluvím.(vzhledem k problému s časem ta fotka bude nejdřív v pátek)
Označení MxxBxx se na motor nevyráží, tam je skutečně např.Exclusive píše: ...měl jsem dva 2,0, tři 2,5 a jednu 2,7(eta) a číslo na bloku bylo těsně nad vanou u rozvodů a bylo na dva řádky, v horním bylo typové označení M20 B20 K (nebo B25) a ve spodním bylo výrobní číslo motoru.
184KA - 1,8 / 4 válce / dílčí označení
026xxxx - výrobní číslo