POZOR NA RADY UZIVATELU TOHOTO FORA!!!

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Uživatelský avatar
Cvrcek Martin
Příspěvky: 589
Registrován: 02. 04. 2006 20:45
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Cvrcek Martin » 28. 12. 2006 11:37

adam320 píše:
PÍŤÁK píše:Aha no jasem si myslel ze je to to samy jako motronic akorat to ridi jen vstrikovani a ne jeste zapalovani a je tam normalne epromka, takze sorry
Chceš snad říct že Motronic u E30 řídí zapalování? A rozdělovač je tam k čemu?
--nó já mám pocit,že Motronic je řízené zapalování,rozdělovač je tam čistě k rozhození jisker na svíčky...
ex E30 323i, ex E36 325i, nyní Octavia TDi s šestijádrovym ECU a turbem ze Zetoru -odbržděných 700Kw na stavebním válci Obrázek
Veškeré opravy vozů všech značek

Uživatelský avatar
Looser
Příspěvky: 671
Registrován: 04. 11. 2005 21:00

Příspěvek od Looser » 28. 12. 2006 11:42

motrnic je elktronicky rizeny zapalovani a vstrikovani.

Uživatelský avatar
adam320
Příspěvky: 4565
Registrován: 26. 08. 2004 16:28
Bydliště: mt. Blanc

Příspěvek od adam320 » 28. 12. 2006 11:59

aha, takže řídí přesně co? kdy poslat proud z cívky? tuhle informaci bere z halusnímače ne? já chápal význam elektronicky...jako že cívky a tudíž všechno z jednotky :oops:
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni

Uživatelský avatar
Cvrcek Martin
Příspěvky: 589
Registrován: 02. 04. 2006 20:45
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Cvrcek Martin » 28. 12. 2006 12:27

adam320 píše:aha, takže řídí přesně co? kdy poslat proud z cívky? tuhle informaci bere z halusnímače ne?
--přesně tak, co se týká zapalování tak si řídí předstih v závislosti na otáčkách,teplotě motoru a nasávaného vzduchu,zatížení motoru a úhlu natočení škrtící klapky-ŘJ má třírozměrné datové pole předstihu,kde se berou v úvahu všechny monentálně změřené veličiny(od čidel a snímačů) a podle toho mění hodnotu předstihu...(to je z knížky :lol: )
ex E30 323i, ex E36 325i, nyní Octavia TDi s šestijádrovym ECU a turbem ze Zetoru -odbržděných 700Kw na stavebním válci Obrázek
Veškeré opravy vozů všech značek

Uživatelský avatar
adam320
Příspěvky: 4565
Registrován: 26. 08. 2004 16:28
Bydliště: mt. Blanc

Příspěvek od adam320 » 28. 12. 2006 12:30

Cvrcek Martin píše:
adam320 píše:aha, takže řídí přesně co? kdy poslat proud z cívky? tuhle informaci bere z halusnímače ne?
--přesně tak, co se týká zapalování tak si řídí předstih v závislosti na otáčkách,teplotě motoru a nasávaného vzduchu,zatížení motoru a úhlu natočení škrtící klapky-ŘJ má třírozměrné datové pole předstihu,kde se berou v úvahu všechny monentálně změřené veličiny(od čidel a snímačů) a podle toho mění hodnotu předstihu...(to je z knížky :lol: )
óóó děkuji mnohokrát :) koneckoncu mi to mohlo dojít když se na tom nedá ten předstih seřizovat oproti těm rozdělovačum v bloku :roll: občas přemejšlim jako idiot :oops:
taky nevim proč jsem si tohle nikdy nikde nepřečečet :roll: :lol:
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni

LUMPIK111
Příspěvky: 5
Registrován: 13. 10. 2006 11:06
Bydliště: Olomouc

JE TO BLÁBOL

Příspěvek od LUMPIK111 » 28. 12. 2006 13:05

DĚLAL JSEM V BMW A DOMA MÁM ETK ORIGO KUKNUL JSEM TAM A DOKONCE JSEM SI DAL TU PRÁCI A PRO ZAJÍMAVOST CINKNUL JEDNOMU Z MECHANIKŮ A MÁM PRO TEBE NOVINKU.HYDRO TAM NEJSOU.TAKŽE BOD PRO ZÁCHVATA :twisted:

Odpovědět