BMW 320 e30

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Odpovědět
Uživatelský avatar
swejky
Příspěvky: 199
Registrován: 29. 11. 2006 20:20

BMW 320 e30

Příspěvek od swejky » 13. 12. 2006 23:19

Čao pánové, mam takovej dotaz, a to ohledně dvoulitrového motoru.
Zajímalo by mě, jestli se dělali dvoulitry do e30 s výkonem 150 ps a nebo to je jen nějaký šmelo a je tam danej 2.3 eta motor.

Předem dík za odpověd.....

Uživatelský avatar
duska
Příspěvky: 616
Registrován: 28. 11. 2004 13:29
Bydliště: Třebíč/Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW 320 e30

Příspěvek od duska » 13. 12. 2006 23:34

swejky píše:Čao pánové, mam takovej dotaz, a to ohledně dvoulitrového motoru.
Zajímalo by mě, jestli se dělali dvoulitry do e30 s výkonem 150 ps a nebo to je jen nějaký šmelo a je tam danej 2.3 eta motor.

Předem dík za odpověd.....
To bude spis prehozeny motor z e36 2,0 m50, pak ten vykon bude 150koni. Ovsem origo to samozrejmne neni
A nebo mas na mysli motor 2,3 m20, origo e30 s 102KW

http://www.e30.cz/technika/specifikace.html
Pravidelný sponzor zlínské policie Obrázek

Uživatelský avatar
swejky
Příspěvky: 199
Registrován: 29. 11. 2006 20:20

Příspěvek od swejky » 14. 12. 2006 10:13

Dík moc za info, snad to nebude ta mrská 2.3 eta to bych byl asi hodně zlej :twisted:

Uživatelský avatar
Pepper
Příspěvky: 1576
Registrován: 08. 09. 2003 15:39

Příspěvek od Pepper » 14. 12. 2006 11:33

Eta má obsah 2,7
2,3i má také 110kW (150PS) , je to motor jako 2,0i jen má zvýšenej obsah
320i M50 - EX1
335i M30 - EX2
320iC - EX3
M3 E30 racing - EX4
328i Touring :-)

Uživatelský avatar
swejky
Příspěvky: 199
Registrován: 29. 11. 2006 20:20

Příspěvek od swejky » 14. 12. 2006 12:45

má ta 2.3 nějaký mouchy oproti tomu dvoulitru, třeba jestli je víc poruchový nebo tak něco

Uživatelský avatar
Pepper
Příspěvky: 1576
Registrován: 08. 09. 2003 15:39

Příspěvek od Pepper » 14. 12. 2006 14:23

swejky píše:má ta 2.3 nějaký mouchy oproti tomu dvoulitru, třeba jestli je víc poruchový nebo tak něco
Mouchy myslím nemá, je to dobrej motor.
Jede to o dost líp než 2,0i a jen nepatrně hůř než 2,5...

Prostě je to dvoulitr s většim zdvihem a jede jak pila :wink:

Akorát ten první motor co se vyráběl do 9/83 má nižší výkon 102kW/5300ot.
320i M50 - EX1
335i M30 - EX2
320iC - EX3
M3 E30 racing - EX4
328i Touring :-)

Uživatelský avatar
swejky
Příspěvky: 199
Registrován: 29. 11. 2006 20:20

Příspěvek od swejky » 14. 12. 2006 16:00

dik moc za informace

Uživatelský avatar
duska
Příspěvky: 616
Registrován: 28. 11. 2004 13:29
Bydliště: Třebíč/Zlín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od duska » 14. 12. 2006 23:44

Petr237 píše:
swejky píše:má ta 2.3 nějaký mouchy oproti tomu dvoulitru, třeba jestli je víc poruchový nebo tak něco
Mouchy myslím nemá, je to dobrej motor.
Jede to o dost líp než 2,0i a jen nepatrně hůř než 2,5...

Prostě je to dvoulitr s většim zdvihem a jede jak pila :wink:

Akorát ten první motor co se vyráběl do 9/83 má nižší výkon 102kW/5300ot.
no uz sem myslel, ze starnu:)
Bral jsem jako hotovou vec, ze ma 2,3 150, ale pro jistotu jsem si to overoval a najednou vidim jen 102kW. Tak jsi mi to objasnil.
Pravidelný sponzor zlínské policie Obrázek

Uživatelský avatar
Cvrcek Martin
Příspěvky: 589
Registrován: 02. 04. 2006 20:45
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Cvrcek Martin » 15. 12. 2006 20:14

--323i z vlastní zkušenosti můžu jen doporučit, jezdil jsem i ve 102KW(starší) a ta jede také velice pěkně( nádherný zátah skoro jako B25), motor -se správnou údržbou naprostý nezmar.. :D :wink:
ex E30 323i, ex E36 325i, nyní Octavia TDi s šestijádrovym ECU a turbem ze Zetoru -odbržděných 700Kw na stavebním válci Obrázek
Veškeré opravy vozů všech značek

Kery3
Příspěvky: 89
Registrován: 11. 02. 2006 09:37

Příspěvek od Kery3 » 18. 12. 2006 21:11

Spotreba s 2.0i hoooodne srovnatelna a vazne je to jiny svezeni... 8)

Uživatelský avatar
swejky
Příspěvky: 199
Registrován: 29. 11. 2006 20:20

Příspěvek od swejky » 19. 12. 2006 13:34

Kucí dík moč za informace! Já už mám jasno teď akorát sehnat pěnízky na tu 2.3 a to bude povození. brm brm

Uživatelský avatar
Pawka G.
Příspěvky: 2858
Registrován: 11. 12. 2003 19:33
Bydliště: Metropolis - odjakživa :-)

Příspěvek od Pawka G. » 20. 12. 2006 23:13

2,3 je super a kdyby ti nevydržela tak mam jednu navíc :wink:
E36 323i coupé

Uživatelský avatar
swejky
Příspěvky: 199
Registrován: 29. 11. 2006 20:20

Příspěvek od swejky » 21. 12. 2006 10:13

Jednu naprodej??? Jeslti jo tak by mě to celkem zajímalo :twisted:

Uživatelský avatar
vlada320
Teenager
Příspěvky: 3127
Registrován: 18. 09. 2005 20:24
Bydliště: žeby skleroooza :-)

Příspěvek od vlada320 » 21. 12. 2006 11:15

ciste teoreticky slo by vyhodit z dvoulitra blok a misto nej dat blok z 2,3i motronica s katem a dat tam jen pocitac(motonic s katalizatorem) a popripade vahu vzduchu z 2,3?proste by me zajimalo co bych musel vsechno vymenit kdybych chtel z 2,0litra udelat 2,3ku.jestli by stacil jen ten blok,vaha a pocitac?jen se ptam
Moje budoucí láska-BMW E30 320i Cabrio, v barvě briliantrot a úpravě M-Technic 2 :-)

Uživatelský avatar
swejky
Příspěvky: 199
Registrován: 29. 11. 2006 20:20

Příspěvek od swejky » 21. 12. 2006 11:48

Čistě teoreticky, jestli uvažuješ o koupi o 2.0 nebo 2.3 tak mi příde, že je je lepší koupit tu 2.3 jelikož to má srovnatelnou spotřebu, ale zase větší výkon což je velké plus :wink: , a taky 2.3 je levnější, tak právě proto uvažuju o koupi tohodle auta, ale mam taky možnost si koupit Nissana Silvii 1.8T a pořád sem na vážkách, tak bych poprosil Bávkaře o nějaký argumenty, týkající se koupi BMW

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 21. 12. 2006 13:05

vlada320 píše:ciste teoreticky slo by vyhodit z dvoulitra blok a misto nej dat blok z 2,3i motronica s katem a dat tam jen pocitac(motonic s katalizatorem) a popripade vahu vzduchu z 2,3?proste by me zajimalo co bych musel vsechno vymenit kdybych chtel z 2,0litra udelat 2,3ku.jestli by stacil jen ten blok,vaha a pocitac?jen se ptam
Zdvih M20B23 je 76,8 mm. U M20B20 je jen 66. Takže klika je jiná.
Tohle bastlení je volovina, navíc E30 323i byl pouzte L-Jetronic.

Uživatelský avatar
vlada320
Teenager
Příspěvky: 3127
Registrován: 18. 09. 2005 20:24
Bydliště: žeby skleroooza :-)

Příspěvek od vlada320 » 21. 12. 2006 16:23

Venca píše:
vlada320 píše:ciste teoreticky slo by vyhodit z dvoulitra blok a misto nej dat blok z 2,3i motronica s katem a dat tam jen pocitac(motonic s katalizatorem) a popripade vahu vzduchu z 2,3?proste by me zajimalo co bych musel vsechno vymenit kdybych chtel z 2,0litra udelat 2,3ku.jestli by stacil jen ten blok,vaha a pocitac?jen se ptam
Zdvih M20B23 je 76,8 mm. U M20B20 je jen 66. Takže klika je jiná.
Tohle bastlení je volovina, navíc E30 323i byl pouzte L-Jetronic.
jasny.tak na to seru pac je to nemozny.diky Vasku :wink:
Moje budoucí láska-BMW E30 320i Cabrio, v barvě briliantrot a úpravě M-Technic 2 :-)

Odpovědět