BMW 320 e30
BMW 320 e30
Čao pánové, mam takovej dotaz, a to ohledně dvoulitrového motoru.
Zajímalo by mě, jestli se dělali dvoulitry do e30 s výkonem 150 ps a nebo to je jen nějaký šmelo a je tam danej 2.3 eta motor.
Předem dík za odpověd.....
Zajímalo by mě, jestli se dělali dvoulitry do e30 s výkonem 150 ps a nebo to je jen nějaký šmelo a je tam danej 2.3 eta motor.
Předem dík za odpověd.....
Re: BMW 320 e30
To bude spis prehozeny motor z e36 2,0 m50, pak ten vykon bude 150koni. Ovsem origo to samozrejmne neniswejky píše:Čao pánové, mam takovej dotaz, a to ohledně dvoulitrového motoru.
Zajímalo by mě, jestli se dělali dvoulitry do e30 s výkonem 150 ps a nebo to je jen nějaký šmelo a je tam danej 2.3 eta motor.
Předem dík za odpověd.....
A nebo mas na mysli motor 2,3 m20, origo e30 s 102KW
http://www.e30.cz/technika/specifikace.html
Pravidelný sponzor zlínské policie 

Mouchy myslím nemá, je to dobrej motor.swejky píše:má ta 2.3 nějaký mouchy oproti tomu dvoulitru, třeba jestli je víc poruchový nebo tak něco
Jede to o dost líp než 2,0i a jen nepatrně hůř než 2,5...
Prostě je to dvoulitr s většim zdvihem a jede jak pila

Akorát ten první motor co se vyráběl do 9/83 má nižší výkon 102kW/5300ot.
320i M50 - EX1
335i M30 - EX2
320iC - EX3
M3 E30 racing - EX4
328i Touring
335i M30 - EX2
320iC - EX3
M3 E30 racing - EX4
328i Touring

no uz sem myslel, ze starnu:)Petr237 píše:Mouchy myslím nemá, je to dobrej motor.swejky píše:má ta 2.3 nějaký mouchy oproti tomu dvoulitru, třeba jestli je víc poruchový nebo tak něco
Jede to o dost líp než 2,0i a jen nepatrně hůř než 2,5...
Prostě je to dvoulitr s většim zdvihem a jede jak pila
Akorát ten první motor co se vyráběl do 9/83 má nižší výkon 102kW/5300ot.
Bral jsem jako hotovou vec, ze ma 2,3 150, ale pro jistotu jsem si to overoval a najednou vidim jen 102kW. Tak jsi mi to objasnil.
Pravidelný sponzor zlínské policie 

- Cvrcek Martin
- Příspěvky: 589
- Registrován: 02. 04. 2006 20:45
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
--323i z vlastní zkušenosti můžu jen doporučit, jezdil jsem i ve 102KW(starší) a ta jede také velice pěkně( nádherný zátah skoro jako B25), motor -se správnou údržbou naprostý nezmar..



ex E30 323i, ex E36 325i, nyní Octavia TDi s šestijádrovym ECU a turbem ze Zetoru -odbržděných 700Kw na stavebním válci 
Veškeré opravy vozů všech značek

Veškeré opravy vozů všech značek
ciste teoreticky slo by vyhodit z dvoulitra blok a misto nej dat blok z 2,3i motronica s katem a dat tam jen pocitac(motonic s katalizatorem) a popripade vahu vzduchu z 2,3?proste by me zajimalo co bych musel vsechno vymenit kdybych chtel z 2,0litra udelat 2,3ku.jestli by stacil jen ten blok,vaha a pocitac?jen se ptam
Moje budoucí láska-BMW E30 320i Cabrio, v barvě briliantrot a úpravě M-Technic 2 

Čistě teoreticky, jestli uvažuješ o koupi o 2.0 nebo 2.3 tak mi příde, že je je lepší koupit tu 2.3 jelikož to má srovnatelnou spotřebu, ale zase větší výkon což je velké plus
, a taky 2.3 je levnější, tak právě proto uvažuju o koupi tohodle auta, ale mam taky možnost si koupit Nissana Silvii 1.8T a pořád sem na vážkách, tak bych poprosil Bávkaře o nějaký argumenty, týkající se koupi BMW

Zdvih M20B23 je 76,8 mm. U M20B20 je jen 66. Takže klika je jiná.vlada320 píše:ciste teoreticky slo by vyhodit z dvoulitra blok a misto nej dat blok z 2,3i motronica s katem a dat tam jen pocitac(motonic s katalizatorem) a popripade vahu vzduchu z 2,3?proste by me zajimalo co bych musel vsechno vymenit kdybych chtel z 2,0litra udelat 2,3ku.jestli by stacil jen ten blok,vaha a pocitac?jen se ptam
Tohle bastlení je volovina, navíc E30 323i byl pouzte L-Jetronic.
jasny.tak na to seru pac je to nemozny.diky VaskuVenca píše:Zdvih M20B23 je 76,8 mm. U M20B20 je jen 66. Takže klika je jiná.vlada320 píše:ciste teoreticky slo by vyhodit z dvoulitra blok a misto nej dat blok z 2,3i motronica s katem a dat tam jen pocitac(motonic s katalizatorem) a popripade vahu vzduchu z 2,3?proste by me zajimalo co bych musel vsechno vymenit kdybych chtel z 2,0litra udelat 2,3ku.jestli by stacil jen ten blok,vaha a pocitac?jen se ptam
Tohle bastlení je volovina, navíc E30 323i byl pouzte L-Jetronic.

Moje budoucí láska-BMW E30 320i Cabrio, v barvě briliantrot a úpravě M-Technic 2 
