Je tady někdo, kdo zkusil lambda sondu ze Škody MPI 1,6 ?
Chodí vám to korektně bez problému ?
Mám za to, že ty lambdy jsou vesměs stejný, jestli ne, tak mě opravte.

Franci, jsi tam



Hmm ...... tak bez problému jo ?Venca píše:Někdo tu psal, že koupil novou do Felicie asi za 900,- a že šla do 318i M40 bez problému, jen přeletoval konektor.
Řek bych, že musí sedět vyhřívaná/nevyhřívaná a jinak v tom asi větší problém nebude.
Ale jo, existujePeťas píše:Když jsem asi před třemi roky sháněl novou, tak mi všude říkali, že druhovýroba neexistuje. Tak jsem koupil origo BOSCH.
O té z filcky tu opravdu byla zmínka. Tuším že se psalo o typu z motoru 1.6 MPI.
Dík Peťo, to jsem si myslel, to víš, vyhodit 5 klacků je celkem přepich, abych zjistil, že to lambdou nebylo.Peťas píše:Můj problém tenkrát nevyřešila ani ta origo.
Jo jo, v Opavě přímo v BMW ji měli za nějákých 5045,- , přesně už nevím.Peťas píše:Tobě nabízeli sondu za 5tKč?Že by ji o tolik zdražili? Mě stála necelé 3.5tKč.
Co přesně tomu bylo jsem nikdy nezjistil. Hodně to žralo a když byl motor teplý a vypnul se na min 5. min, tak po nastartování se to tak 30s jakoby dusilo. Zajel jsem na diagnostiku a vyskakovala tam chyba lambdy, tak jsem ji vyměnil a bylo to samé. Pak jsem v tom plastovém krytu pod oknem (co v něm jsou dráty) objevil konektor. Když jsem ho rozpojil, tak to cukání přestalo, žralo to relativně rozumně, ale na diagnostice lambda nešla vůbec (tvářila se že tam je, ale nevykazovala žádné hodnoty). Asi to jezdilo na nouzový režim.
Mám ale 318 iS M42 motor. Tu lambdu bych vyzkoušel jako první, od kud jsiPeťas píše:A zkoušel jsi jinou řídíci jednotku? Zkusil bych pro jistotu i tu originál lambdu.
A co třeba teplotní čidlo?
Kdys to chtěl nějak vyzkoušet, tak tu lambu ještě mám (najel jsem na ni max. 20tkm - takže je jak nová) a mám i řídící jednotku.
To napájení nevím, na kolik je. Nenašel jsem to ve schématu.Paluš píše:Hmm ...... tak bez problému jo ?Venca píše:Někdo tu psal, že koupil novou do Felicie asi za 900,- a že šla do 318i M40 bez problému, jen přeletoval konektor.
Řek bych, že musí sedět vyhřívaná/nevyhřívaná a jinak v tom asi větší problém nebude.![]()
No proč se tady ptám.
V domnění, že mám asi špatnou tu moji lambdu z 318, jsem to udělal taky od té Felicie, ale problém, který mám, se tím nevyřešil. Tak proto ten dotaz.
S tím vyhříváním, to je jasný, ale nejsem si na 100% jist, je -li u všech stejné napájení. Já si myslím že jo a to 5volty
Dík, už to tahám.Paluš píše:Lambda se čtyřmi vývody ( vyhřívaná ) má dvojí napájení.
První okruh je pro vyhřívání tj. 12V a druhý okruh je 5V z řídící jednotky.
Ale než to tady složitě vysvětlovat, tady je odkaz:
http://www.gpl.cz/lambdasonda.htm
cernokneznik píše:Paluš píše:Peťas píše: Jediné co hlasí je ,, Regulace lambda mimo minimální rozsah ´´.