
Jak vyhodit dva litry snadno a rychle?
Jak vyhodit dva litry snadno a rychle?
no jednodušše - stačí si zajet na Jarov za panem Krejsou pro takovejhle cár papíru 


Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry
To jsem nevěděl,že to stojí takovou raketu 
e30 316i->e30 318is->e36 323i->Ford Mondeo ST220->Land Rover Discovery III->Ford Focus II ST300-> E30 318is Mtechnic II + E24 635csi
AUTOSERVIS VOZŮ VŠECH ZNAČEK:
http://www.hatesauto.cz
AUTOSERVIS VOZŮ VŠECH ZNAČEK:
http://www.hatesauto.cz
Každej motor má neuvěřitelnou rezervu ve výkonu, resp. výkon udávaný výrobcem je ten minimální, co na brzdě musíš naměřit - výrobce se tim chrání. Reálný výkony jsou na papírově 150 konovým autě opravdu větší klidně o 10-20 koní.adam320 píše:...no hlavně co jsem slyšel tak na Jarově jsou i schopný naměřit autu větší než seriovej výkon třeba i o dvacet koní....to tam lidi asi rádi platěj
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
tos slysel v hospode, ze joKoby píše:Každej motor má neuvěřitelnou rezervu ve výkonu, resp. výkon udávaný výrobcem je ten minimální, co na brzdě musíš naměřit - výrobce se tim chrání. Reálný výkony jsou na papírově 150 konovým autě opravdu větší klidně o 10-20 koní.adam320 píše:...no hlavně co jsem slyšel tak na Jarově jsou i schopný naměřit autu větší než seriovej výkon třeba i o dvacet koní....to tam lidi asi rádi platěj
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
Nieco na tom pravdy ale bude. Ak by ti u noveho auta namerali realny vykon nizsi nez udava vyrobca, ktokolvek (USA, Nemecko a pod) by sa kvoli tomu bol z vyrobcom schopny sudit...Max-Max píše:tos slysel v hospode, ze joKoby píše:Každej motor má neuvěřitelnou rezervu ve výkonu, resp. výkon udávaný výrobcem je ten minimální, co na brzdě musíš naměřit - výrobce se tim chrání. Reálný výkony jsou na papírově 150 konovým autě opravdu větší klidně o 10-20 koní.adam320 píše:...no hlavně co jsem slyšel tak na Jarově jsou i schopný naměřit autu větší než seriovej výkon třeba i o dvacet koní....to tam lidi asi rádi platěj
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
ale on pise o vyssom, nie o udavanom100RM píše:Nieco na tom pravdy ale bude. Ak by ti u noveho auta namerali realny vykon nizsi nez udava vyrobca, ktokolvek (USA, Nemecko a pod) by sa kvoli tomu bol z vyrobcom schopny sudit...Max-Max píše:tos slysel v hospode, ze joKoby píše: Každej motor má neuvěřitelnou rezervu ve výkonu, resp. výkon udávaný výrobcem je ten minimální, co na brzdě musíš naměřit - výrobce se tim chrání. Reálný výkony jsou na papírově 150 konovým autě opravdu větší klidně o 10-20 koní.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
no 10-20 asi né, ale co koukám na dlohodobý testy aut, tak u novýho nezajetýho auta se výkon většinou pohybuje +1 až -2 koně. Po celoročním využívání mimo vše jde auto znovu na brzdu a až potom naměří třeba +2 až +5 koní, to už je ale maximum. Tyhle testy prováděj v pořadu Motorvision na DSF.Koby píše:Každej motor má neuvěřitelnou rezervu ve výkonu, resp. výkon udávaný výrobcem je ten minimální, co na brzdě musíš naměřit - výrobce se tim chrání. Reálný výkony jsou na papírově 150 konovým autě opravdu větší klidně o 10-20 koní.adam320 píše:...no hlavně co jsem slyšel tak na Jarově jsou i schopný naměřit autu větší než seriovej výkon třeba i o dvacet koní....to tam lidi asi rádi platěj
E30 325i
V Děčíně mají kluci co jezdí dragstery také válcovou brzdu cena za brzdění byla 700Kč nebo testovávání za 400kč/hod. A je třeba si uvědomit že "výkon" naměřený na válcové brzdě je jen orientační co se týče výkonu, tyto brzdy slouží k zjištění zda úpravy vedly ke snížení nebo zvýšení výkonu, tzn že není podstatné zda brzda ukazuje kW či jabka, ale postupuje se tak že se změří auto před úpravou a po ní (nejlépe v jeden den kvůli vlhkosti teplotě na jedno uvázání k vůli eliminaci chyb) potom je vidět že při prvním měření byl výsledek 10 jablek a po druhém 12 jablek tudíž úprava vedla ke zvýšení výkonu, pokud někdo chce vědět opravdu reálný výkon pak jedině motorová brzda kde musí motor ven z auta včětně řídící elektroniky a brždění stojí 25 000Kč/den a ten den bude trvat jen instalace motoru napojení výfuků a chladící vody, elektroniky atd.
- Jan Kučera
- Příspěvky: 1694
- Registrován: 03. 01. 2006 15:49
- Bydliště: Klanowitz
Ve svete motoru testovali chcipliho favoritas 250.000km najeto-papirove mel mit 43 Kw-a ejhle na brzdě 50 !!!Max-Max píše:tos slysel v hospode, ze joKoby píše:Každej motor má neuvěřitelnou rezervu ve výkonu, resp. výkon udávaný výrobcem je ten minimální, co na brzdě musíš naměřit - výrobce se tim chrání. Reálný výkony jsou na papírově 150 konovým autě opravdu větší klidně o 10-20 koní.adam320 píše:...no hlavně co jsem slyšel tak na Jarově jsou i schopný naměřit autu větší než seriovej výkon třeba i o dvacet koní....to tam lidi asi rádi platěj
Pláťákoslužby 608528957
524TdA RULEZZ
WRX Sti
..........................asi sem se posral,ale chci TURBO ... a klid

524TdA RULEZZ
WRX Sti
..........................asi sem se posral,ale chci TURBO ... a klid

max max: V hospodě jsem to neslyšel, zklamu tě. Viděl jsem to osobně na Fabii HTP, které naměřili o 13 koní víc. Podle všeho nejde o vyjímku, každá automobilka má rezervy trošku jinačí a je jasný, že každej motor je jinej. Každopádně platí, že na brzdě naměříš vždycky větší výkon, než máš v techničáku. Samozřejmě pokud to neni stará vylítaná plečka. JInak uznávám, že 15-20 koní jsem asi přehnal, ale myslim, že ne až tak moc. jak je to s autem o výkonu třeba 500 koní nevim, ale tam opravdu předpokládám, že naměří klidně 520 koní, niemu bych se nedivil.

