Jak vyhodit dva litry snadno a rychle?

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Uživatelský avatar
DC
Příspěvky: 9365
Registrován: 26. 08. 2003 06:10
Bydliště: Řáholec
Kontaktovat uživatele:

Jak vyhodit dva litry snadno a rychle?

Příspěvek od DC » 05. 12. 2006 18:07

no jednodušše - stačí si zajet na Jarov za panem Krejsou pro takovejhle cár papíru :-)

Obrázek
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry

Uživatelský avatar
Beda
člen E30.cz
Příspěvky: 975
Registrován: 02. 06. 2005 21:59
Bydliště: Praha

Příspěvek od Beda » 05. 12. 2006 19:10

To jsem nevěděl,že to stojí takovou raketu :shock:
e30 316i->e30 318is->e36 323i->Ford Mondeo ST220->Land Rover Discovery III->Ford Focus II ST300-> E30 318is Mtechnic II + E24 635csi

AUTOSERVIS VOZŮ VŠECH ZNAČEK:
http://www.hatesauto.cz

Uživatelský avatar
DC
Příspěvky: 9365
Registrován: 26. 08. 2003 06:10
Bydliště: Řáholec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DC » 05. 12. 2006 19:20

Beda píše:To jsem nevěděl,že to stojí takovou raketu :shock:
no trošku podražili - naposled když sem tam byl, tak to bylo za 1200

no ale výkon svýho auta sem chtěl vědět, tak co už...
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry

Uživatelský avatar
adam320
Příspěvky: 4565
Registrován: 26. 08. 2004 16:28
Bydliště: mt. Blanc

Příspěvek od adam320 » 05. 12. 2006 19:21

...no hlavně co jsem slyšel tak na Jarově jsou i schopný naměřit autu větší než seriovej výkon třeba i o dvacet koní....to tam lidi asi rádi platěj :lol:
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni

Uživatelský avatar
Klakson
člen E30.cz
Příspěvky: 1485
Registrován: 17. 08. 2005 12:41
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od Klakson » 05. 12. 2006 20:35

tak to je hustý, pamatuju že na to chtěli 1000,- :?
E30 325i

Uživatelský avatar
DAN
Věčně nespokojený
Příspěvky: 3683
Registrován: 24. 07. 2003 11:35
Bydliště: Mrdákov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DAN » 05. 12. 2006 20:46

Klakson píše:tak to je hustý, pamatuju že na to chtěli 1000,- :?
Jo - cca 1000,- na Jarově a Srba chtěl cca 1200,-.
Zajimalo by mě, jak je to teď u Srby ? Doufám, že zůstal na 1200,- :twisted:
BMW The Ultimate Driving Machine

Uživatelský avatar
Klakson
člen E30.cz
Příspěvky: 1485
Registrován: 17. 08. 2005 12:41
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od Klakson » 05. 12. 2006 21:25

no tak na to zapomeň, to bude za 2400 :lol: to tady v CZ jsou jenom 2 brzdy ?
E30 325i

Uživatelský avatar
Koby
Příspěvky: 183
Registrován: 17. 04. 2006 12:08

Příspěvek od Koby » 05. 12. 2006 21:28

adam320 píše:...no hlavně co jsem slyšel tak na Jarově jsou i schopný naměřit autu větší než seriovej výkon třeba i o dvacet koní....to tam lidi asi rádi platěj :lol:
Každej motor má neuvěřitelnou rezervu ve výkonu, resp. výkon udávaný výrobcem je ten minimální, co na brzdě musíš naměřit - výrobce se tim chrání. Reálný výkony jsou na papírově 150 konovým autě opravdu větší klidně o 10-20 koní.

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 05. 12. 2006 22:12

Koby píše:
adam320 píše:...no hlavně co jsem slyšel tak na Jarově jsou i schopný naměřit autu větší než seriovej výkon třeba i o dvacet koní....to tam lidi asi rádi platěj :lol:
Každej motor má neuvěřitelnou rezervu ve výkonu, resp. výkon udávaný výrobcem je ten minimální, co na brzdě musíš naměřit - výrobce se tim chrání. Reálný výkony jsou na papírově 150 konovým autě opravdu větší klidně o 10-20 koní.
tos slysel v hospode, ze jo
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
100RM
Příspěvky: 215
Registrován: 05. 07. 2006 12:06
Bydliště: Botswana
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 100RM » 05. 12. 2006 23:51

Max-Max píše:
Koby píše:
adam320 píše:...no hlavně co jsem slyšel tak na Jarově jsou i schopný naměřit autu větší než seriovej výkon třeba i o dvacet koní....to tam lidi asi rádi platěj :lol:
Každej motor má neuvěřitelnou rezervu ve výkonu, resp. výkon udávaný výrobcem je ten minimální, co na brzdě musíš naměřit - výrobce se tim chrání. Reálný výkony jsou na papírově 150 konovým autě opravdu větší klidně o 10-20 koní.
tos slysel v hospode, ze jo
Nieco na tom pravdy ale bude. Ak by ti u noveho auta namerali realny vykon nizsi nez udava vyrobca, ktokolvek (USA, Nemecko a pod) by sa kvoli tomu bol z vyrobcom schopny sudit...

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 05. 12. 2006 23:54

100RM píše:
Max-Max píše:
Koby píše: Každej motor má neuvěřitelnou rezervu ve výkonu, resp. výkon udávaný výrobcem je ten minimální, co na brzdě musíš naměřit - výrobce se tim chrání. Reálný výkony jsou na papírově 150 konovým autě opravdu větší klidně o 10-20 koní.
tos slysel v hospode, ze jo
Nieco na tom pravdy ale bude. Ak by ti u noveho auta namerali realny vykon nizsi nez udava vyrobca, ktokolvek (USA, Nemecko a pod) by sa kvoli tomu bol z vyrobcom schopny sudit...
ale on pise o vyssom, nie o udavanom :wink:
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Míšánek
Příspěvky: 3495
Registrován: 12. 09. 2005 13:33
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek » 06. 12. 2006 07:28

Klakson píše:no tak na to zapomeň, to bude za 2400 :lol: to tady v CZ jsou jenom 2 brzdy ?
Co jsem slyšel, tak tady u nás v okolí je brzda taky v Kyjově...
No smoke, no fun...
Obrázek

Uživatelský avatar
DC
Příspěvky: 9365
Registrován: 26. 08. 2003 06:10
Bydliště: Řáholec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DC » 06. 12. 2006 07:40

DAN píše: Zajimalo by mě, jak je to teď u Srby ? Doufám, že zůstal na 1200,- :twisted:
slyšel sem že taky 2 litry
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry

Uživatelský avatar
Klakson
člen E30.cz
Příspěvky: 1485
Registrován: 17. 08. 2005 12:41
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od Klakson » 06. 12. 2006 08:52

Koby píše:
adam320 píše:...no hlavně co jsem slyšel tak na Jarově jsou i schopný naměřit autu větší než seriovej výkon třeba i o dvacet koní....to tam lidi asi rádi platěj :lol:
Každej motor má neuvěřitelnou rezervu ve výkonu, resp. výkon udávaný výrobcem je ten minimální, co na brzdě musíš naměřit - výrobce se tim chrání. Reálný výkony jsou na papírově 150 konovým autě opravdu větší klidně o 10-20 koní.
no 10-20 asi né, ale co koukám na dlohodobý testy aut, tak u novýho nezajetýho auta se výkon většinou pohybuje +1 až -2 koně. Po celoročním využívání mimo vše jde auto znovu na brzdu a až potom naměří třeba +2 až +5 koní, to už je ale maximum. Tyhle testy prováděj v pořadu Motorvision na DSF. :wink:
E30 325i

Uživatelský avatar
Fugo
Příspěvky: 525
Registrován: 10. 08. 2004 19:58
Bydliště: LBC
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fugo » 06. 12. 2006 10:04

V Děčíně mají kluci co jezdí dragstery také válcovou brzdu cena za brzdění byla 700Kč nebo testovávání za 400kč/hod. A je třeba si uvědomit že "výkon" naměřený na válcové brzdě je jen orientační co se týče výkonu, tyto brzdy slouží k zjištění zda úpravy vedly ke snížení nebo zvýšení výkonu, tzn že není podstatné zda brzda ukazuje kW či jabka, ale postupuje se tak že se změří auto před úpravou a po ní (nejlépe v jeden den kvůli vlhkosti teplotě na jedno uvázání k vůli eliminaci chyb) potom je vidět že při prvním měření byl výsledek 10 jablek a po druhém 12 jablek tudíž úprava vedla ke zvýšení výkonu, pokud někdo chce vědět opravdu reálný výkon pak jedině motorová brzda kde musí motor ven z auta včětně řídící elektroniky a brždění stojí 25 000Kč/den a ten den bude trvat jen instalace motoru napojení výfuků a chladící vody, elektroniky atd.
Kawasaki ZX-10R
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<<
www.volny.cz/antenysatelity

Uživatelský avatar
Jan Kučera
Příspěvky: 1694
Registrován: 03. 01. 2006 15:49
Bydliště: Klanowitz

Příspěvek od Jan Kučera » 06. 12. 2006 12:26

Max-Max píše:
Koby píše:
adam320 píše:...no hlavně co jsem slyšel tak na Jarově jsou i schopný naměřit autu větší než seriovej výkon třeba i o dvacet koní....to tam lidi asi rádi platěj :lol:
Každej motor má neuvěřitelnou rezervu ve výkonu, resp. výkon udávaný výrobcem je ten minimální, co na brzdě musíš naměřit - výrobce se tim chrání. Reálný výkony jsou na papírově 150 konovým autě opravdu větší klidně o 10-20 koní.
tos slysel v hospode, ze jo
Ve svete motoru testovali chcipliho favoritas 250.000km najeto-papirove mel mit 43 Kw-a ejhle na brzdě 50 !!!
Pláťákoslužby 608528957

524TdA RULEZZ

WRX Sti

..........................asi sem se posral,ale chci TURBO ... a klid

Obrázek

Uživatelský avatar
Koby
Příspěvky: 183
Registrován: 17. 04. 2006 12:08

Příspěvek od Koby » 06. 12. 2006 13:03

max max: V hospodě jsem to neslyšel, zklamu tě. Viděl jsem to osobně na Fabii HTP, které naměřili o 13 koní víc. Podle všeho nejde o vyjímku, každá automobilka má rezervy trošku jinačí a je jasný, že každej motor je jinej. Každopádně platí, že na brzdě naměříš vždycky větší výkon, než máš v techničáku. Samozřejmě pokud to neni stará vylítaná plečka. JInak uznávám, že 15-20 koní jsem asi přehnal, ale myslim, že ne až tak moc. jak je to s autem o výkonu třeba 500 koní nevim, ale tam opravdu předpokládám, že naměří klidně 520 koní, niemu bych se nedivil.

euromen
Příspěvky: 2050
Registrován: 13. 06. 2005 10:39
Bydliště: Děčín

Příspěvek od euromen » 06. 12. 2006 14:29

Fugo píše:V Děčíně mají kluci co jezdí dragstery ....
tak to mi řekni kde v Dc je válcová brzda... a to že dc znám kurňa dobře.. pokud jí teda nemaj jen soukromou
dočasný konec BMW :-(

Uživatelský avatar
Fugo
Příspěvky: 525
Registrován: 10. 08. 2004 19:58
Bydliště: LBC
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fugo » 06. 12. 2006 14:51

adresu si nepamatuju, tuším že tam měli ceduli ŠvanDrag, jinak majitele najdeš např na tuning foru pod nickem JirkaŠ
Kawasaki ZX-10R
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<<
www.volny.cz/antenysatelity

Uživatelský avatar
Exclusive
Příspěvky: 1056
Registrován: 27. 07. 2006 11:30
Bydliště: Břeclav

Příspěvek od Exclusive » 06. 12. 2006 15:04

Klakson píše:no tak na to zapomeň, to bude za 2400 :lol: to tady v CZ jsou jenom 2 brzdy ?


dovolím si oponovat, je jich tady určitě víc, jednu máme i v Břeclavě.

Odpovědět