čti http://www.po100.unas.cz



.
Aspoň někdo to čtetarasco píše:Četl jsem odkaz.Omlovám se Danovi td.Je to pravda,je to pravda!Abych předešel hloupím otázkám,prosím zde někoho,kdo zná perfektně E30,je ochoten mi zaslat své tel.číslo a trpět mé dotazy napřímo.Určité věci chci vědět co nejdříve,nejlépe hned.Dík za pochopení.P.S.taky mě nebaví zbytečná práce.
Taky resim problem s vybijenim baterky, ovsem zarazi me tyhle hodnoty - ja nameril na baterce odber 0,13mA, navic vsechno tohle je proud ktery jde pres pojistku radia (cislo si ted nevzpomenu, je pres ni pripojeno samozrejme vic veci nez radio), tu kdyz vytahnu, odber je 0. Delam neco spatne?Venca píše:K tý baterce:
Zkusil bych změřit odběr v klidovým stavu auta.
Odpojit baterku, ampérmetr zapnutý na vyšší rozsah zapojit mezi mínus pól akumulátoru a kostru.
U auta s novějším typem přístrojovky je tam cca 20- 30 mA, (se starším typem mám jen 3-4 mA).
Sleduj měřák a vyndavej pojistky, uvidíš, který okruh to dělá.
Jedna z možností je nerozpínající kontakt u osvětlení schránky v palubce.
Špatně - to asi ne, není jiný způsob, jak to měřit.paveld píše:Taky resim problem s vybijenim baterky, ovsem zarazi me tyhle hodnoty - ja nameril na baterce odber 0,13mA, navic vsechno tohle je proud ktery jde pres pojistku radia (cislo si ted nevzpomenu, je pres ni pripojeno samozrejme vic veci nez radio), tu kdyz vytahnu, odber je 0. Delam neco spatne?
Pravda, k jejich uvedený hodnotě se jen blížím.paveld píše:Venca: jeste jsem koukal do knizky Jak na to, je to divny. Tam pisou, ze pripustna hodnota je 1-3mA, to co pises ty je dost nad tim.