PROJEKT BMW E30 - RIEGER II

Pokec E30 pozitivních lidí - aneb to, co se jinam nevejde.
Odpovědět
Petr - TUNING CENTRUM

PROJEKT BMW E30 - RIEGER II

Příspěvek od Petr - TUNING CENTRUM » 20. 12. 2003 09:37

Po delší době přináším pár nových fotek projektu BMW E30 - Rieger, pravda, při posledním uveřejnění byly vaše názory víceméně negativní, ale možná na druhý pohled...fota jsou na fóru: http://forum.tuning-centrum.cz/list.php?f=7

Uživatelský avatar
Flery
Bazarník
Příspěvky: 6079
Registrován: 16. 05. 2003 23:55
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

pro

Příspěvek od Flery » 21. 12. 2003 10:31

takovej motor a takový plastový prasátko.........aneb jak zhyzdit M3
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D

Uživatelský avatar
Radek_750iA
Příspěvky: 3262
Registrován: 16. 09. 2003 22:16
Bydliště: K. Vary

Příspěvek od Radek_750iA » 21. 12. 2003 12:14

No nastesti to neni M3. Podivej se na fotku s podvozkem a je ti to hned jasny.....

Uživatelský avatar
Paluš
Příspěvky: 323
Registrován: 11. 07. 2003 21:30
Bydliště: Bruntál

Příspěvek od Paluš » 21. 12. 2003 13:40

Mě se to vůbec nelíbí :x :cry: , raděj mám lehčí a decentní tuning a né zásadní zásahy do karosérie, E30 už sama o sobě s pěknýma kolama je pěkný auťák.
Toť můj názor.

Uživatelský avatar
Ace
Příspěvky: 1125
Registrován: 13. 04. 2003 14:36
Bydliště: Praha 4 (Kamýk)

Příspěvek od Ace » 21. 12. 2003 13:53

Kdyby to nemělo takhle zmršenou střechu a mělo to akorát nafouklý blatníky jako M3, límcový kola a pěkně snížený, tak by se mi to líbilo. Ale tohle je moc brutální zásah... :?
8) ///M Power 8)

Uživatelský avatar
Paluš
Příspěvky: 323
Registrován: 11. 07. 2003 21:30
Bydliště: Bruntál

Příspěvek od Paluš » 21. 12. 2003 13:56

Tak tak, známé rčení ,, někdy méně znamená více "

Uživatelský avatar
Ace
Příspěvky: 1125
Registrován: 13. 04. 2003 14:36
Bydliště: Praha 4 (Kamýk)

Příspěvek od Ace » 21. 12. 2003 13:58

Přesně a u kastle E30 to platí dvojnásob...elegance sama. Tam žádné velké křídla z Rychle a zběsile nepatří...
Jen podvozek, dopředu lízátko z iSa a límcové kola 16"... :wink:
8) ///M Power 8)

Uživatelský avatar
Pawka G.
Příspěvky: 2858
Registrován: 11. 12. 2003 19:33
Bydliště: Metropolis - odjakživa :-)

je to vobluda

Příspěvek od Pawka G. » 21. 12. 2003 14:00

Něco takovýho jezdilo po Praze v černý barvě tak před rokem, pak sem to viděl na Palmovce na odtahovce o metr kratší, no vypadalo to jako ta Batmanova kára.Myslim že platí všeho s mírou

Uživatelský avatar
Ace
Příspěvky: 1125
Registrován: 13. 04. 2003 14:36
Bydliště: Praha 4 (Kamýk)

Re: je to vobluda

Příspěvek od Ace » 21. 12. 2003 14:04

Pawka G. píše:Něco takovýho jezdilo po Praze v černý barvě tak před rokem, pak sem to viděl na Palmovce na odtahovce o metr kratší, no vypadalo to jako ta Batmanova kára.Myslim že platí všeho s mírou
však to říkám 8)
V Praze jezdí ještě jednou šílený cabrio (býv. chromák) v úpravě Infinity...je to bděs...batmobile hadr. :evil:
8) ///M Power 8)

Uživatelský avatar
ondra_m
Site admin
Příspěvky: 2704
Registrován: 11. 02. 2003 20:27
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ondra_m » 21. 12. 2003 21:44

A já si zrovna myslím, že až to bude hotový bude hodně hodně moc zajímavý :-)

Je to hodně brutální bláznivina :)
Ondra ex.M-Fahrer

Petr TUNING CENTRUM

Příspěvek od Petr TUNING CENTRUM » 22. 12. 2003 20:45

Děkuji za názory, je mi velice líto že tak popuzujeme skalní E-třicítkáře, ale to už tak bývá a je nemožné se zavděčit všem. Na vysvětlení o původu vozu a motoru ještě přetiskuji příspěvek načeho přispěvatele DALIBORA a tímto mu děkuji....

320is je ItalskaM3, kvůli tam velkým poplatkům za provoz auta s motorem nad 2l, měla 320is 4 válvový motor s obsahem 1990ccm, u kterého je hlava stejná jako u M3 ale jiný obsah a kompresní poměr a výkon 141 kW, 192 koní při 6900 RPM( M3 měli 195 - 215koní ).
Karoserie u 320is je vlastně stejná jako u všech E30 ne jako M3. Nemá ty vypouklé blatníky a m3 nárazníky.
Podvozek je taky vlastně jako u nejsilnějších normálních E30 tzn. 325i, není rozšířený jako M3
Ale určitě je stovka za 7,9 a jizdní vlastnosti 320is určitě lepší než všechny šestiválcový E30tky
Prý jich z mnichova do Itálie odjelo 1500 kousků, za těch pár let, co je vyráběli...

Uživatelský avatar
Uli_d
Příspěvky: 621
Registrován: 13. 02. 2003 21:39
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Uli_d » 22. 12. 2003 22:11

Az to uvidim hotovy tak budu neco rikat, ale mne se rozsireny blatniky ala M3 libej teda hodne. Kridla ala F & F je samozrejme nesmysl.

Uživatelský avatar
Raon
Příspěvky: 1572
Registrován: 18. 10. 2003 10:54
Bydliště: Shark's not Dead !!!

Příspěvek od Raon » 23. 12. 2003 09:49

Me se libi ty M3 blatniky, ta fotka pod tim Rieger GenesisII tak to uz je ulet. Mozna by nevadil ani jiny predni naraznik, ale decent :wink:
([316i e30], 318i e36, M530xdA e60), 324td tour e30, 318i e21, 324d e30, 732iA e23, 524td e28, Obrázek535i e28, 325i e30 coupe, 635CSi e24, 540i tour 6q e34 -> 318i tour e30

Uživatelský avatar
Pawka G.
Příspěvky: 2858
Registrován: 11. 12. 2003 19:33
Bydliště: Metropolis - odjakživa :-)

Příspěvek od Pawka G. » 25. 12. 2003 01:09

Petr TUNING CENTRUM píše:Děkuji za názory, je mi velice líto že tak popuzujeme skalní E-třicítkáře, ale to už tak bývá a je nemožné se zavděčit všem. Na vysvětlení o původu vozu a motoru ještě přetiskuji příspěvek načeho přispěvatele DALIBORA a tímto mu děkuji....

320is je ItalskaM3, kvůli tam velkým poplatkům za provoz auta s motorem nad 2l, měla 320is 4 válvový motor s obsahem 1990ccm, u kterého je hlava stejná jako u M3 ale jiný obsah a kompresní poměr a výkon 141 kW, 192 koní při 6900 RPM( M3 měli 195 - 215koní ).
Karoserie u 320is je vlastně stejná jako u všech E30 ne jako M3. Nemá ty vypouklé blatníky a m3 nárazníky.
Podvozek je taky vlastně jako u nejsilnějších normálních E30 tzn. 325i, není rozšířený jako M3
Ale určitě je stovka za 7,9 a jizdní vlastnosti 320is určitě lepší než všechny šestiválcový E30tky
Prý jich z mnichova do Itálie odjelo 1500 kousků, za těch pár let, co je vyráběli...
Tady přece nejde o popuzování, ale o názor, podle mě se dá udělat i hezčí E30 a za míň peněz, jinak nic proti individuálním řešením

Odpovědět