PROJEKT BMW E30 - RIEGER II
PROJEKT BMW E30 - RIEGER II
Po delší době přináším pár nových fotek projektu BMW E30 - Rieger, pravda, při posledním uveřejnění byly vaše názory víceméně negativní, ale možná na druhý pohled...fota jsou na fóru: http://forum.tuning-centrum.cz/list.php?f=7
- Radek_750iA
- Příspěvky: 3262
- Registrován: 16. 09. 2003 22:16
- Bydliště: K. Vary
je to vobluda
Něco takovýho jezdilo po Praze v černý barvě tak před rokem, pak sem to viděl na Palmovce na odtahovce o metr kratší, no vypadalo to jako ta Batmanova kára.Myslim že platí všeho s mírou
Re: je to vobluda
však to říkámPawka G. píše:Něco takovýho jezdilo po Praze v černý barvě tak před rokem, pak sem to viděl na Palmovce na odtahovce o metr kratší, no vypadalo to jako ta Batmanova kára.Myslim že platí všeho s mírou

V Praze jezdí ještě jednou šílený cabrio (býv. chromák) v úpravě Infinity...je to bděs...batmobile hadr.



Děkuji za názory, je mi velice líto že tak popuzujeme skalní E-třicítkáře, ale to už tak bývá a je nemožné se zavděčit všem. Na vysvětlení o původu vozu a motoru ještě přetiskuji příspěvek načeho přispěvatele DALIBORA a tímto mu děkuji....
320is je ItalskaM3, kvůli tam velkým poplatkům za provoz auta s motorem nad 2l, měla 320is 4 válvový motor s obsahem 1990ccm, u kterého je hlava stejná jako u M3 ale jiný obsah a kompresní poměr a výkon 141 kW, 192 koní při 6900 RPM( M3 měli 195 - 215koní ).
Karoserie u 320is je vlastně stejná jako u všech E30 ne jako M3. Nemá ty vypouklé blatníky a m3 nárazníky.
Podvozek je taky vlastně jako u nejsilnějších normálních E30 tzn. 325i, není rozšířený jako M3
Ale určitě je stovka za 7,9 a jizdní vlastnosti 320is určitě lepší než všechny šestiválcový E30tky
Prý jich z mnichova do Itálie odjelo 1500 kousků, za těch pár let, co je vyráběli...
320is je ItalskaM3, kvůli tam velkým poplatkům za provoz auta s motorem nad 2l, měla 320is 4 válvový motor s obsahem 1990ccm, u kterého je hlava stejná jako u M3 ale jiný obsah a kompresní poměr a výkon 141 kW, 192 koní při 6900 RPM( M3 měli 195 - 215koní ).
Karoserie u 320is je vlastně stejná jako u všech E30 ne jako M3. Nemá ty vypouklé blatníky a m3 nárazníky.
Podvozek je taky vlastně jako u nejsilnějších normálních E30 tzn. 325i, není rozšířený jako M3
Ale určitě je stovka za 7,9 a jizdní vlastnosti 320is určitě lepší než všechny šestiválcový E30tky
Prý jich z mnichova do Itálie odjelo 1500 kousků, za těch pár let, co je vyráběli...
Me se libi ty M3 blatniky, ta fotka pod tim Rieger GenesisII tak to uz je ulet. Mozna by nevadil ani jiny predni naraznik, ale decent 

([316i e30], 318i e36, M530xdA e60), 324td tour e30, 318i e21, 324d e30, 732iA e23, 524td e28,
535i e28, 325i e30 coupe, 635CSi e24, 540i tour 6q e34 -> 318i tour e30

Tady přece nejde o popuzování, ale o názor, podle mě se dá udělat i hezčí E30 a za míň peněz, jinak nic proti individuálním řešenímPetr TUNING CENTRUM píše:Děkuji za názory, je mi velice líto že tak popuzujeme skalní E-třicítkáře, ale to už tak bývá a je nemožné se zavděčit všem. Na vysvětlení o původu vozu a motoru ještě přetiskuji příspěvek načeho přispěvatele DALIBORA a tímto mu děkuji....
320is je ItalskaM3, kvůli tam velkým poplatkům za provoz auta s motorem nad 2l, měla 320is 4 válvový motor s obsahem 1990ccm, u kterého je hlava stejná jako u M3 ale jiný obsah a kompresní poměr a výkon 141 kW, 192 koní při 6900 RPM( M3 měli 195 - 215koní ).
Karoserie u 320is je vlastně stejná jako u všech E30 ne jako M3. Nemá ty vypouklé blatníky a m3 nárazníky.
Podvozek je taky vlastně jako u nejsilnějších normálních E30 tzn. 325i, není rozšířený jako M3
Ale určitě je stovka za 7,9 a jizdní vlastnosti 320is určitě lepší než všechny šestiválcový E30tky
Prý jich z mnichova do Itálie odjelo 1500 kousků, za těch pár let, co je vyráběli...