Motor
Motor
Jaký je rozdíl v motoru M20 2L a 2,5L?Jde mi oto že mam vylágrovanej motor 2L a chtěl bych tam dát 2.5L Prostě aby to jelo. Určitě ŘJ a co ještě?Je to vubec reálný?
Jo mam chromáka...
Jo mam chromáka...
Prodam - viewtopic.php?p=135772#135772
to mi je jasný ale když vyměnim motor za motor co se stim ještě poveze....zdene píše:Všechno je jiný![]()
Blok,hlava,sání,jednotka...
Prodam - viewtopic.php?p=135772#135772
- zdene
- E30.cz mecenáš
- Příspěvky: 1945
- Registrován: 19. 03. 2005 18:47
- Bydliště: Blansko Tel:724227054
No tak je důležitý hlavně to,že si psal že máš dvoulitra chromáka a ten má rozdělovač na bloku motoru,že? A 2,5ky se všechny dělaly s rozdělovačem na hlavě...z toho plyne že pokud si neseženeš kompletní motor 2,5 s elektrikou,jednotkou,sáním,váhou,volnoběžným ventilem atd tak je je dost pravděpodobný že takhle po dílech do toho nasypeš dvakrát víc peněz a něco třeba aji neseženeš.
V případě použití plasťácké motorové el. musíš vyrobit redukci z plastové el. na chromáckou...o to se zrovna teď snažím
Tak,to bys měl vyřešenej motor ale pak taky musíš přemístit indukční cívku na levou stranu.
Další věc,když se budeš drbat s motorem abys vyžďímal z auta víc koníků tak stojí za zmínku výfuk-2,5ka má silnější potrubí...nebo třeba taky ještě diferák,dvoulitr bude mít moc krátkej,ale to zase může někomu vyhovovat
ovšem na úkor spotřeby
Nejlepší řešení je koupit nějakou třeba zezadu nakulenou 2,5ku a z ní všechno vzít do svýho auta a máš jistotu,že to povalí v pohodě,kdybys to sháněl po dílech tak musíš dávat pozor co kupuješ...třeba jako kolikařadou jednotku,KAT/BEZKAT,k ní správnou elektriku,správnej voloběžnej ventil,váh vzduchu je taky několik...
V případě použití plasťácké motorové el. musíš vyrobit redukci z plastové el. na chromáckou...o to se zrovna teď snažím

Tak,to bys měl vyřešenej motor ale pak taky musíš přemístit indukční cívku na levou stranu.
Další věc,když se budeš drbat s motorem abys vyžďímal z auta víc koníků tak stojí za zmínku výfuk-2,5ka má silnější potrubí...nebo třeba taky ještě diferák,dvoulitr bude mít moc krátkej,ale to zase může někomu vyhovovat


Nejlepší řešení je koupit nějakou třeba zezadu nakulenou 2,5ku a z ní všechno vzít do svýho auta a máš jistotu,že to povalí v pohodě,kdybys to sháněl po dílech tak musíš dávat pozor co kupuješ...třeba jako kolikařadou jednotku,KAT/BEZKAT,k ní správnou elektriku,správnej voloběžnej ventil,váh vzduchu je taky několik...
E46 330D
E30 323i
327i
325i
335i
328i
X5 4,8is
E30 323i




X5 4,8is
kde jsi vzal že 2.0 ve chromáku má dycky rozdělovač v bloku? to je mesmysl jako prase. takhle to má jen LJetronik
volnoběžnej ventil je stejnej u všech motroniků, svazek mužeš taky použít u všech motroniků, krom bezkatu ale ten určitě nebudeš mít ve 2.0
takže potřebuješ nutně motor s hlavou, sáním jednotku a váhu vzduchu, tim to končí
pokud bude budoucí motor z plastáka tak přestrojíš akorát vodní system hadic z toho svýho dvoulitra a eště maximálně konektory pro checkcontrol na hladinu oleje a podobný píčoviny
máš li Lejtronik tak samozřejmě nastanou určitý změny ale ty se budou týkat jen toho že budeš potřebovat k tomu motoru i ten svazek no

volnoběžnej ventil je stejnej u všech motroniků, svazek mužeš taky použít u všech motroniků, krom bezkatu ale ten určitě nebudeš mít ve 2.0
takže potřebuješ nutně motor s hlavou, sáním jednotku a váhu vzduchu, tim to končí

pokud bude budoucí motor z plastáka tak přestrojíš akorát vodní system hadic z toho svýho dvoulitra a eště maximálně konektory pro checkcontrol na hladinu oleje a podobný píčoviny
máš li Lejtronik tak samozřejmě nastanou určitý změny ale ty se budou týkat jen toho že budeš potřebovat k tomu motoru i ten svazek no
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni
jasně, chápuzdene píše:No já sem nepsal že ten rozdělovač je vždycky na bloku![]()
Psal sem o té horší variantětzn. rozdělovač na bloku...
ještě malej offtopic ale vpodstatě vhodnej
cos měl na mysli tou redukcí? jako konektor hlavní motorový elektriky a pojistkovnice? já ted řešim u svýho auta taky předělání Ljet na Mot....nevycházej ti ty piny jak jsou osazený nebo jinej problem? dik
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni
- zdene
- E30.cz mecenáš
- Příspěvky: 1945
- Registrován: 19. 03. 2005 18:47
- Bydliště: Blansko Tel:724227054
Jo,myslel sem redukci motorové el. a pojistkovnice.
Já už to mám hotový ale ještě to nemám vyzkoušený protože nemám složenej motor
ale nevím nevím,napoprvé asi všechno nebude fungovat jak má protože v těch manuálech co na to mám je to sice popsaný krásně ale realita(barvy drátů a tloušťky v mým autě) je trošku jinačí
Naštěstí hlavní dráty sedí a neshody jsou jenom v drátech k několika čidlům takže to už se pak doladí
Trochu pohledám a hodím sem ten manuálek...
Já už to mám hotový ale ještě to nemám vyzkoušený protože nemám složenej motor


Naštěstí hlavní dráty sedí a neshody jsou jenom v drátech k několika čidlům takže to už se pak doladí

Trochu pohledám a hodím sem ten manuálek...
E46 330D
E30 323i
327i
325i
335i
328i
X5 4,8is
E30 323i




X5 4,8is
jasně no mě spíš zajímalo kterej z nich ti nevychází, nemyslim tech pět drátů navíc, ty jsou kvuli čidlum apod. páč chrom a plast mej jiný počty drátu k nim.
za odkaz díky a ještě jedna drobnost: máš vyplněnej pin číslo 20? a vede ti do něj v části motorový elektriky jeden nebo dva dráty? to jen tak čistě náhodou
za odkaz díky a ještě jedna drobnost: máš vyplněnej pin číslo 20? a vede ti do něj v části motorový elektriky jeden nebo dva dráty? to jen tak čistě náhodou

smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
vemes motor 2.5....osadis na nej elektrickej svazek z 2.5 chromaka a elektriku bastlit nemusis.....prekopes hadice, pokud budes mit plastackej motor, nejvetsi zmena je v zasobovaci hadici od expanzky do vodni pumpy, pokud chromackej, vodu neresis, pac mas chroma auto. Das prevodovku:
pokud si nechas dvoulitrovou, nechavas si spojku komplet, doporucuju dt 2.5 lamelu. Pokud das z 2.5, spojka jde komplet z 2.5. Kardan dle prevodovky, 2.0 kardan je mirne delsi predni dil. Difer muze zustat, pokus si s nim spokojen.
Tot vse.
pokud si nechas dvoulitrovou, nechavas si spojku komplet, doporucuju dt 2.5 lamelu. Pokud das z 2.5, spojka jde komplet z 2.5. Kardan dle prevodovky, 2.0 kardan je mirne delsi predni dil. Difer muze zustat, pokus si s nim spokojen.
Tot vse.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
- Fuseon
- Příspěvky: 422
- Registrován: 25. 11. 2007 22:38
- Bydliště: Považská Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
Nejdem zakladat novy topic, lebo ani nemozem
zatial 
Ja mam chalani takyto problem : v aute mam motor ( kto by to cakal )
M20B23
Motronic 081
vyfuk z 2.5 svojrura kat, lambda - nazpojena
el.zvazok je chrom original zrejme aj RJ (1986- cabro) bez katu
nieje mi stale jasne ako to dokaze ist, ono to ide ale ma to zly chod, zly zly a ete horsi, ale to nechcem riesit. viete mi podla foto povedat ci sa naozaj jedna o 2.3 a nie 2.5 ? Ak je to 2.3 aka tam ma byt RJ? vygooglil som L-Jetronik ale ten potrebuje sondu a zvazok mam bez lambdy.
Chcem to vymenit komplet RJ, kable, motor prevodovka ALE prosim viete mi potvrdit ze to je 2.3?

dakujem za rady


Ja mam chalani takyto problem : v aute mam motor ( kto by to cakal )
M20B23
Motronic 081
vyfuk z 2.5 svojrura kat, lambda - nazpojena
el.zvazok je chrom original zrejme aj RJ (1986- cabro) bez katu
nieje mi stale jasne ako to dokaze ist, ono to ide ale ma to zly chod, zly zly a ete horsi, ale to nechcem riesit. viete mi podla foto povedat ci sa naozaj jedna o 2.3 a nie 2.5 ? Ak je to 2.3 aka tam ma byt RJ? vygooglil som L-Jetronik ale ten potrebuje sondu a zvazok mam bez lambdy.
Chcem to vymenit komplet RJ, kable, motor prevodovka ALE prosim viete mi potvrdit ze to je 2.3?

dakujem za rady
Tohle není M20B23 L-Jetronic.Fuseon píše: Ja mam chalani takyto problem : v aute mam motor ( kto by to cakal )
M20B23
Motronic 081
vyfuk z 2.5 svojrura kat, lambda - nazpojena
el.zvazok je chrom original zrejme aj RJ (1986- cabro) bez katu
nieje mi stale jasne ako to dokaze ist, ono to ide ale ma to zly chod, zly zly a ete horsi, ale to nechcem riesit. viete mi podla foto povedat ci sa naozaj jedna o 2.3 a nie 2.5 ? Ak je to 2.3 aka tam ma byt RJ? vygooglil som L-Jetronik ale ten potrebuje sondu a zvazok mam bez lambdy.
Chcem to vymenit komplet RJ, kable, motor prevodovka ALE prosim viete mi potvrdit ze to je 2.3?
Podívej se na typ motoru a na číslo ŘJ.
.
- Fuseon
- Příspěvky: 422
- Registrován: 25. 11. 2007 22:38
- Bydliště: Považská Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
OK, ked to nieje 2.3 L-Jettronic tak je to apson 2.3?Max-Max píše:este raz : ten motor nie je M20 2.3 L-Jetronic
prerazene cislo --- neviem bol by som rad

indicia ktora mozno pomoze : remenica na predu( ta dvojremenica pod vodnou pumpou ) ma hladky okraj a cidlo
Taky bych to odhadl na přeražení čísla, možná bude ještě nějaký švindl s VIN, pololegální přestavba nebo něco takovýho.Max-Max píše:sanie 2,5, kabelaz 2,5, RJ Motronic 1.1 325i
osobne tipujem na komplet M20B25 s prerazenym cislom na 323
co vsak osobne nechapem, ktory chuj by do kabria daval motor podla papierov na 323, ked kabro 323 nikdy nebolo... zaujimali by ma papiere z toho auta
**
E30 323i bylo jako polocabrio od nějakýho tuning-výrobce...
.