Výměna - demontáž hlavy motor M20, povinnost vyměnit šrouby?

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Míšánek
Příspěvky: 3495
Registrován: 12. 09. 2005 13:33
Bydliště: Uherský Brod

Výměna - demontáž hlavy motor M20, povinnost vyměnit šrouby?

Příspěvek od Míšánek » 14. 09. 2006 21:05

Takže jak to tak vypadá, budu muset shodit hlavu. Těsnění už mám doma, ale teď mně vlastně napadlo, že jsem kdysi dávno někde četl, že by se měly i dát nové šrouby, co je na tom pravdy?? Je to povinnost? Jaký je vlastně důvod?? Díky :wink:
No smoke, no fun...
Obrázek

Vlkec
Příspěvky: 1059
Registrován: 05. 09. 2006 22:30
Bydliště: Rosice u Brna

Příspěvek od Vlkec » 14. 09. 2006 21:09

určitě by jsi měl dát nový šrouby nebo dopadneš jak v topicu koupím 2.5 nebo 2.8 vanos prostě to s největší pravděpodobností strhneš nebo ti to bude dělat jinou neplechu a hlavně když už to máš rozdělaný tak je lepší dát nový než si tu celou práci potom ještě jednou zopakovat.
Zatáčka se dá projet pomalu, rychle a s BMW!
Ex BMW E34 Touring 525i Vanos

Uživatelský avatar
Dan td
Site Admin
Příspěvky: 3339
Registrován: 12. 02. 2003 14:17
Bydliště: Netuníkov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dan td » 14. 09. 2006 21:18

Doporučuje se většinou je " znovupoužít " jen jednou, což u našich aut nikdo neví, kolikrát to bylo povolované. Praxe je taková, že to skoro nikdo nemění. Pokud je budeš dotahovat momenťákem, což bys měl :P , a budeš pracovat s citem, pravděpodobně jim neublížíš :)
http://www.e39.cz

Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...

Uživatelský avatar
Míšánek
Příspěvky: 3495
Registrován: 12. 09. 2005 13:33
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek » 15. 09. 2006 13:20

Dan td píše:Doporučuje se většinou je " znovupoužít " jen jednou, což u našich aut nikdo neví, kolikrát to bylo povolované. Praxe je taková, že to skoro nikdo nemění. Pokud je budeš dotahovat momenťákem, což bys měl :P , a budeš pracovat s citem, pravděpodobně jim neublížíš :)
No momentovým klíčem to budu dotahovat určitě, ale právě po přečtení tématu napsaného výše (koupím 28i nebo Vanos - tak nějak to bylo) ve mně hrklo... :D A ty šrouby jsou k dostání běžně, přinejhorším někde v želežářství nebo jsou to nějaké special??
No smoke, no fun...
Obrázek

Uživatelský avatar
BaVomil
Příspěvky: 259
Registrován: 12. 02. 2003 00:14
Bydliště: děčín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od BaVomil » 15. 09. 2006 21:02

Míšánek píše::D A ty šrouby jsou k dostání běžně, přinejhorším někde v želežářství nebo jsou to nějaké special??
Jo, dej tam ňáký šrouby z kovomatu.

Hlavový šrouby jsou z vysoko pevnostní oceli.
Typicky, napětí při správné instalaci je na mezi kluzu.
Proto se nedoporučuje instalovat je více než jednou.

Uživatelský avatar
Ivo
Příspěvky: 4284
Registrován: 20. 02. 2003 08:05
Bydliště: Kousek od Ml Boule
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivo » 16. 09. 2006 06:27

jo muj mechanik to taky dělá vždy že dává nové ale na požádání ti nechá původní ale nechce se mu do toho :!:
Život je jen náhoda .....

Uživatelský avatar
Jaykee
Příspěvky: 238
Registrován: 11. 09. 2005 13:22
Bydliště: Peetaun

Příspěvek od Jaykee » 16. 09. 2006 09:57

Když už jsme u toho, na kolik ty šrouby asi přijdou? Kolik by stál přebrus hlavy?
525e, E28

Uživatelský avatar
Míšánek
Příspěvky: 3495
Registrován: 12. 09. 2005 13:33
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek » 17. 09. 2006 18:49

Jaykee píše:Když už jsme u toho, na kolik ty šrouby asi přijdou? Kolik by stál přebrus hlavy?
Tak za ty šrouby chcou docela ranec, dost jsem čuměl, toto jsem nečekal - Auto Prima za ně chce 831Kčs :roll: :shock:
No smoke, no fun...
Obrázek

Odpovědět