Výměna - demontáž hlavy motor M20, povinnost vyměnit šrouby?
Výměna - demontáž hlavy motor M20, povinnost vyměnit šrouby?
Takže jak to tak vypadá, budu muset shodit hlavu. Těsnění už mám doma, ale teď mně vlastně napadlo, že jsem kdysi dávno někde četl, že by se měly i dát nové šrouby, co je na tom pravdy?? Je to povinnost? Jaký je vlastně důvod?? Díky 
No smoke, no fun...


určitě by jsi měl dát nový šrouby nebo dopadneš jak v topicu koupím 2.5 nebo 2.8 vanos prostě to s největší pravděpodobností strhneš nebo ti to bude dělat jinou neplechu a hlavně když už to máš rozdělaný tak je lepší dát nový než si tu celou práci potom ještě jednou zopakovat.
Zatáčka se dá projet pomalu, rychle a s BMW!
Ex BMW E34 Touring 525i Vanos
Ex BMW E34 Touring 525i Vanos
No momentovým klíčem to budu dotahovat určitě, ale právě po přečtení tématu napsaného výše (koupím 28i nebo Vanos - tak nějak to bylo) ve mně hrklo...Dan td píše:Doporučuje se většinou je " znovupoužít " jen jednou, což u našich aut nikdo neví, kolikrát to bylo povolované. Praxe je taková, že to skoro nikdo nemění. Pokud je budeš dotahovat momenťákem, což bys měl, a budeš pracovat s citem, pravděpodobně jim neublížíš
No smoke, no fun...


Jo, dej tam ňáký šrouby z kovomatu.Míšánek píše:A ty šrouby jsou k dostání běžně, přinejhorším někde v želežářství nebo jsou to nějaké special??
Hlavový šrouby jsou z vysoko pevnostní oceli.
Typicky, napětí při správné instalaci je na mezi kluzu.
Proto se nedoporučuje instalovat je více než jednou.
