špatné řazení zpátečky

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Uživatelský avatar
MIREC
Příspěvky: 108
Registrován: 11. 12. 2003 09:42
Bydliště: Chippenham GB,origo SVK KE

Příspěvek od MIREC » 31. 08. 2006 20:34

hobborg píše:
Max-Max píše:
paveld píše:Co repase kulisy obnasi? Musi se pod auto nebo i vyndavat prevodovka?
pod auto jo, prevodovka muze zustat, je dobry shodit vyfuk a kardan pro lepsi pristup. taky je treba nezanedbavat i vodici kloub na prevodovce, nejen kulisu samotnou.
na koliko vyjde cena ND? da se koupit sada?diky

mam to uplne stejny zuby nepocitam ale pokud zaradim rychleji trochu to skubne...a po ranu mam problem zaradit poprve dvojku:)
Mam rovnaky problem,aj so spiatockou aj 1,2 po ranu :evil:
M.I.R.E.C. : Maximálně Inteligentní Rychlý Efektivní Cizinec

Uživatelský avatar
hobborg
Příspěvky: 269
Registrován: 15. 03. 2006 08:44
Bydliště: B r N o a P r A h A

Příspěvek od hobborg » 31. 08. 2006 22:27

mam dojem jesi to neni olejem....protoze to udela fakt jen jednou a to jen po ranu....predpokladam ze sou suchy synchrony...a nez se promazou tak to jednou udela....sak nevim...zkusim vymenit tu kulisu :)
BMW 318i lost R1150R
coupe
M40

Uživatelský avatar
Dix
Příspěvky: 2807
Registrován: 25. 10. 2004 15:03
Bydliště: Opava/Zlaté Hory

Příspěvek od Dix » 31. 08. 2006 23:21

Mi zpátečka občas hrkne ale jen nepatrně, horší když chci z jiného stupně zařadit jedničku krom dvojky když to udělám z těch ostatních tak tam nejde strčit a když přitlačím tak se z převodovky šine zvuk meluzíny :lol: (ale zuby neskřípou!)...no tak musím vždycky zařadit 2 a pak tam jde ta jednička parádně šoupnout :) ... už jsem si na to zvykl tak intenzivně že to dělám u všech aut do kterých sednu :oops: :evil:
HOTENTOT :twisted:
e30 318i cupé (R.I.P.) & e36 318i touring ALPINA (NA PRODEJ)
Obrázek

Uživatelský avatar
pkot
Příspěvky: 2278
Registrován: 26. 11. 2004 00:09
Bydliště: Praha

Příspěvek od pkot » 01. 09. 2006 07:55

Max-Max píše:jeste se mi nestalo abych pocital na zpatecce zuby nebo ji neumel zaradit. Jestlipak to nebude tim, ze nemam v kulise vuli.

Kazda kara kterou sem delal mela problem s razenim R, 1, 2, po repasi kulisy no problem. I presto vsak se vzdy dala zaradit bez pocitani zubu.

Takze se priste mene rozciluj a opravdu hledej chybu nejdriv v trivialnich mechanickych vecech a v mezikusu.
Urcite to neni v mezikusu, me to teda nedela , ale mlady to dela uplne to same. Kdyz ji tam das normalne nebo rychle , tak to udela .. hrc ... , ale kdyz se snazis a das ji tam pomalu , tak to i jde .
Muj nazor je ten ze to bude horsi spojkou ( ona uz ji nema v cuper stavu ) .
Jinak u moji prevodovky, tak jde strasne spatne v zime radit jednula a dvojka - ale to je asi olejem , kdyz se to ohreje, tak to tam jde dobre .

Uživatelský avatar
Spooky-0987
Příspěvky: 2232
Registrován: 29. 07. 2003 04:07
Bydliště: západní čechy - KV kraj

Příspěvek od Spooky-0987 » 03. 09. 2006 17:52

Hanis píše:
Koby píše:Co synchrony na zpátečce, když to zubuje?
Od kdy mají převodovky v E30 synchronizaci na zpětným chodu?
mno tak nevim ale 320 jak chrom tak i plast maj asi synchon i na R protože tam jsem i při pomale jizde dopredu dal R a začal couvat a bez nějakejch zubu, ale mlada ma ted 92 touring m40 a tam proste ne, tam musim stat a pak dat zpatečku jina počitam zuby, a kulitu ma zcela bez vule,
e30/320i rv 88

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 04. 09. 2006 00:13

Spooky-0987 píše:
Hanis píše:
Koby píše:Co synchrony na zpátečce, když to zubuje?
Od kdy mají převodovky v E30 synchronizaci na zpětným chodu?
mno tak nevim ale 320 jak chrom tak i plast maj asi synchon i na R protože tam jsem i při pomale jizde dopredu dal R a začal couvat a bez nějakejch zubu, ale mlada ma ted 92 touring m40 a tam proste ne, tam musim stat a pak dat zpatečku jina počitam zuby, a kulitu ma zcela bez vule,
no mozna to bude i tim, ze prevodovka je vybehana na M20 a proste to tam sadne i bez toho.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
adam320
Příspěvky: 4565
Registrován: 26. 08. 2004 16:28
Bydliště: mt. Blanc

Příspěvek od adam320 » 04. 09. 2006 08:57

převodovka E30 nemá synchrony na zpátečku? :shock: odkud ta informace pochází esli se mužu zeptat, já to teda nikdy nerozbíral a ani nijak extra zrovna vnitřku převodovek nerozumim ale nák tak z toho ježdění jsem měl dojem že rozhodně to synchrony na R má?
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni

Uživatelský avatar
autojacek
Příspěvky: 586
Registrován: 23. 08. 2005 08:17
Bydliště: Bohumín(10km od Ostravy)

Příspěvek od autojacek » 04. 09. 2006 09:37

Mám stejný problém,jako Dudek Lubomír.Na mé E30 (M10,316,1985)taky házím zpátečku s největší opatrností.Zmiňovalo se tady málo oleje v převodovce-na STK mi zjistili netěsnost na převodovce-konkrétně to bylo trochu zaolejované v místě,kde vychází z převodovky osa, navazující na kardan.Otázky zní:1.Myslíte si,že by to mohlo mít souvislost?2.Dovedete někdo znalý problému popsat,co netěsní,jak je náročná výměna,zda to zvládne zručný neprofesionál a kolik ten nový těsnící díl bude stát?
Jeté pneu,motopneu,disky,ALU kola....

Uživatelský avatar
hobborg
Příspěvky: 269
Registrován: 15. 03. 2006 08:44
Bydliště: B r N o a P r A h A

Příspěvek od hobborg » 04. 09. 2006 13:34

autojacek píše:Mám stejný problém,jako Dudek Lubomír.Na mé E30 (M10,316,1985)taky házím zpátečku s největší opatrností.Zmiňovalo se tady málo oleje v převodovce-na STK mi zjistili netěsnost na převodovce-konkrétně to bylo trochu zaolejované v místě,kde vychází z převodovky osa, navazující na kardan.Otázky zní:1.Myslíte si,že by to mohlo mít souvislost?2.Dovedete někdo znalý problému popsat,co netěsní,jak je náročná výměna,zda to zvládne zručný neprofesionál a kolik ten nový těsnící díl bude stát?
tak tohle mam i ja prisel sem na to pri vymene oleje....

myslim ze souvislost to mit muze....mas tam proste malo oleje....problem je v tom ze se musi vymenit gufero<bo jakysi tesnici krouzek> ze ktereho vychazi kardan a to si myslim ze neni drahy jen sundat kardan a mozna i vic a vymenit...nikdy sem to nedelal nevim jak moc slozity to je ale k vymene svicek bych to asi nezaradil:)
Naposledy upravil(a) hobborg dne 04. 09. 2006 13:37, celkem upraveno 2 x.
BMW 318i lost R1150R
coupe
M40

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 04. 09. 2006 13:34

autojacek píše:Mám stejný problém,jako Dudek Lubomír.Na mé E30 (M10,316,1985)taky házím zpátečku s největší opatrností.Zmiňovalo se tady málo oleje v převodovce-na STK mi zjistili netěsnost na převodovce-konkrétně to bylo trochu zaolejované v místě,kde vychází z převodovky osa, navazující na kardan.Otázky zní:1.Myslíte si,že by to mohlo mít souvislost?2.Dovedete někdo znalý problému popsat,co netěsní,jak je náročná výměna,zda to zvládne zručný neprofesionál a kolik ten nový těsnící díl bude stát?
1. ano, i kdyz duvodu muze byt vic
2. simerink hnaci hridele z prevodovky, ceny dle vyrobcu, zvladnes to dle mne i doma na heveru.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
hobborg
Příspěvky: 269
Registrován: 15. 03. 2006 08:44
Bydliště: B r N o a P r A h A

Příspěvek od hobborg » 04. 09. 2006 13:38

Max-Max píše:
autojacek píše:Mám stejný problém,jako Dudek Lubomír.Na mé E30 (M10,316,1985)taky házím zpátečku s největší opatrností.Zmiňovalo se tady málo oleje v převodovce-na STK mi zjistili netěsnost na převodovce-konkrétně to bylo trochu zaolejované v místě,kde vychází z převodovky osa, navazující na kardan.Otázky zní:1.Myslíte si,že by to mohlo mít souvislost?2.Dovedete někdo znalý problému popsat,co netěsní,jak je náročná výměna,zda to zvládne zručný neprofesionál a kolik ten nový těsnící díl bude stát?
1. ano, i kdyz duvodu muze byt vic
2. simerink hnaci hridele z prevodovky, ceny dle vyrobcu, zvladnes to dle mne i doma na heveru.
hmmm popira secko co sem rekl...:) no asi to nekdy delal...
BMW 318i lost R1150R
coupe
M40

Uživatelský avatar
Spooky-0987
Příspěvky: 2232
Registrován: 29. 07. 2003 04:07
Bydliště: západní čechy - KV kraj

Příspěvek od Spooky-0987 » 07. 09. 2006 19:41

mno stejne si myslim ze R6 ma synchon na R, protože jsem jjezdil asi v 5ti a vsude to slo v pohode a nikde neni jedina vule ted v posledni prevodovce co mam v aute je z 325ky, bez vůli a jde to taky a v pohode, mno jen u m40 ne :o)
e30/320i rv 88

Uživatelský avatar
vlada320
Teenager
Příspěvky: 3127
Registrován: 18. 09. 2005 20:24
Bydliště: žeby skleroooza :-)

Příspěvek od vlada320 » 07. 09. 2006 21:01

potvrzuji Fugovu teorii.je to tak ja to mel uplne stejny mel jsem uzn spatnou lamelu a vsechny kvalty tam sly v poho akorat kdyz byl studenej olej v prevodovce tak zezacatku trochu hur tam sla jednicka ale ta zpatecka tam proste sla pres zuby a auto mohlo klidne stat.ted tam mam novou lamelu Sachs a bez problemu radi krasne. :wink: zpatecka tam jde sama.
Moje budoucí láska-BMW E30 320i Cabrio, v barvě briliantrot a úpravě M-Technic 2 :-)

Uživatelský avatar
Dudek Lubomír
Příspěvky: 381
Registrován: 13. 08. 2006 18:17
Bydliště: Žatec,Habartov

Příspěvek od Dudek Lubomír » 10. 09. 2006 22:17

Děkuju moc,ale už jsem se do toho nějak zamotal.oleje mam dost i když přes gufero trochu propouští.spojkou to taky nebude,neboť má naježděno cca 1000 km.zeptal bych se ješťe jak poznám,že je nemocná kulisa?obhlížel jsem to a myslím,že to fachčí,jak má.u ťěch odlítanin,které jsem zkoušel narážela řadička při R hrubě do tunelu(tam bych typoval tu kulisu),ale tady je to v cajku a přesto to dělá.Navrhněte co by jste dělaly vy?děkuji a prosím,žádné narážky. 8)

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 10. 09. 2006 23:20

kulisa ve stredu nesmi mit zadnou vuli...ja opravdu nikdy nepocital zuby pri jakemkoliv stupni....

nebo vymen prevodovku, je mozne ze mas uz vojete vidlicky, k tehle moznosti se priklanim vic, pac i s vybitou kulisou se stava velice zridka ze by se pocitali zuby
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Dudek Lubomír
Příspěvky: 381
Registrován: 13. 08. 2006 18:17
Bydliště: Žatec,Habartov

Příspěvek od Dudek Lubomír » 10. 09. 2006 23:33

Děkuju ti,čekal jsem že to někdo napíše a rozklepe mou peníženku strachy.ještě pár detailů.jak lze skurvit zpětný stupeň při dobré olejové naplněnosti převodovky? a můžou mít na to vliv volnoběžné otáčky které mám 600 ot/min.?

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 10. 09. 2006 23:54

Dudek Lubomír píše:Děkuju ti,čekal jsem že to někdo napíše a rozklepe mou peníženku strachy.ještě pár detailů.jak lze skurvit zpětný stupeň při dobré olejové naplněnosti převodovky? a můžou mít na to vliv volnoběžné otáčky které mám 600 ot/min.?
volnobeh - ver pouze emisne sonde na emisich, ktera ti rekne skutecnou hodnotu, budiky obcas na volnobehu lzou (ja mam dle budiku 550 a v realu je to 740). Nicmene to na razeni vliv nema.

Zkurvit se da napriklad tak, ze neko pred tebou delal nemistnou show a radil zpatecku behem jizdy jen aby mohl protocit kola vzad (tzv. maser ad absurdum).
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Dudek Lubomír
Příspěvky: 381
Registrován: 13. 08. 2006 18:17
Bydliště: Žatec,Habartov

Příspěvek od Dudek Lubomír » 11. 09. 2006 00:05

tak s poslední kapičkou odporu děkuju moc,vyzkouším ještě tu kulisu vyměnit a pak se hold poohlédnu po nějakém tom gírboxu.měj se

Uživatelský avatar
paveld
Příspěvky: 2726
Registrován: 23. 09. 2005 18:12
Bydliště: Mníšek pod Brdy (Kytín)

Příspěvek od paveld » 18. 10. 2006 19:26

Tak ja to nakonec vyrešil úplně náhodou - bylo to silentblokama motoru, byly špatný a motor (a s ním samozřejmě převodovka) neseděl díky tomu přesně na svém místě. Zní to logicky, ale vůbec mě tohle nenapadlo.
BMW 323i E36

Odpovědět