Mam rovnaky problem,aj so spiatockou aj 1,2 po ranuhobborg píše:na koliko vyjde cena ND? da se koupit sada?dikyMax-Max píše:pod auto jo, prevodovka muze zustat, je dobry shodit vyfuk a kardan pro lepsi pristup. taky je treba nezanedbavat i vodici kloub na prevodovce, nejen kulisu samotnou.paveld píše:Co repase kulisy obnasi? Musi se pod auto nebo i vyndavat prevodovka?
mam to uplne stejny zuby nepocitam ale pokud zaradim rychleji trochu to skubne...a po ranu mam problem zaradit poprve dvojku:)
špatné řazení zpátečky
M.I.R.E.C. : Maximálně Inteligentní Rychlý Efektivní Cizinec
Mi zpátečka občas hrkne ale jen nepatrně, horší když chci z jiného stupně zařadit jedničku krom dvojky když to udělám z těch ostatních tak tam nejde strčit a když přitlačím tak se z převodovky šine zvuk meluzíny
(ale zuby neskřípou!)...no tak musím vždycky zařadit 2 a pak tam jde ta jednička parádně šoupnout
... už jsem si na to zvykl tak intenzivně že to dělám u všech aut do kterých sednu

HOTENTOT 
e30 318i cupé (R.I.P.) & e36 318i touring ALPINA (NA PRODEJ)

e30 318i cupé (R.I.P.) & e36 318i touring ALPINA (NA PRODEJ)

Urcite to neni v mezikusu, me to teda nedela , ale mlady to dela uplne to same. Kdyz ji tam das normalne nebo rychle , tak to udela .. hrc ... , ale kdyz se snazis a das ji tam pomalu , tak to i jde .Max-Max píše:jeste se mi nestalo abych pocital na zpatecce zuby nebo ji neumel zaradit. Jestlipak to nebude tim, ze nemam v kulise vuli.
Kazda kara kterou sem delal mela problem s razenim R, 1, 2, po repasi kulisy no problem. I presto vsak se vzdy dala zaradit bez pocitani zubu.
Takze se priste mene rozciluj a opravdu hledej chybu nejdriv v trivialnich mechanickych vecech a v mezikusu.
Muj nazor je ten ze to bude horsi spojkou ( ona uz ji nema v cuper stavu ) .
Jinak u moji prevodovky, tak jde strasne spatne v zime radit jednula a dvojka - ale to je asi olejem , kdyz se to ohreje, tak to tam jde dobre .
- Spooky-0987
- Příspěvky: 2232
- Registrován: 29. 07. 2003 04:07
- Bydliště: západní čechy - KV kraj
mno tak nevim ale 320 jak chrom tak i plast maj asi synchon i na R protože tam jsem i při pomale jizde dopredu dal R a začal couvat a bez nějakejch zubu, ale mlada ma ted 92 touring m40 a tam proste ne, tam musim stat a pak dat zpatečku jina počitam zuby, a kulitu ma zcela bez vule,Hanis píše:Od kdy mají převodovky v E30 synchronizaci na zpětným chodu?Koby píše:Co synchrony na zpátečce, když to zubuje?
e30/320i rv 88
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
no mozna to bude i tim, ze prevodovka je vybehana na M20 a proste to tam sadne i bez toho.Spooky-0987 píše:mno tak nevim ale 320 jak chrom tak i plast maj asi synchon i na R protože tam jsem i při pomale jizde dopredu dal R a začal couvat a bez nějakejch zubu, ale mlada ma ted 92 touring m40 a tam proste ne, tam musim stat a pak dat zpatečku jina počitam zuby, a kulitu ma zcela bez vule,Hanis píše:Od kdy mají převodovky v E30 synchronizaci na zpětným chodu?Koby píše:Co synchrony na zpátečce, když to zubuje?
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
Mám stejný problém,jako Dudek Lubomír.Na mé E30 (M10,316,1985)taky házím zpátečku s největší opatrností.Zmiňovalo se tady málo oleje v převodovce-na STK mi zjistili netěsnost na převodovce-konkrétně to bylo trochu zaolejované v místě,kde vychází z převodovky osa, navazující na kardan.Otázky zní:1.Myslíte si,že by to mohlo mít souvislost?2.Dovedete někdo znalý problému popsat,co netěsní,jak je náročná výměna,zda to zvládne zručný neprofesionál a kolik ten nový těsnící díl bude stát?
Jeté pneu,motopneu,disky,ALU kola....
tak tohle mam i ja prisel sem na to pri vymene oleje....autojacek píše:Mám stejný problém,jako Dudek Lubomír.Na mé E30 (M10,316,1985)taky házím zpátečku s největší opatrností.Zmiňovalo se tady málo oleje v převodovce-na STK mi zjistili netěsnost na převodovce-konkrétně to bylo trochu zaolejované v místě,kde vychází z převodovky osa, navazující na kardan.Otázky zní:1.Myslíte si,že by to mohlo mít souvislost?2.Dovedete někdo znalý problému popsat,co netěsní,jak je náročná výměna,zda to zvládne zručný neprofesionál a kolik ten nový těsnící díl bude stát?
myslim ze souvislost to mit muze....mas tam proste malo oleje....problem je v tom ze se musi vymenit gufero<bo jakysi tesnici krouzek> ze ktereho vychazi kardan a to si myslim ze neni drahy jen sundat kardan a mozna i vic a vymenit...nikdy sem to nedelal nevim jak moc slozity to je ale k vymene svicek bych to asi nezaradil:)
Naposledy upravil(a) hobborg dne 04. 09. 2006 13:37, celkem upraveno 2 x.
BMW 318i lost R1150R
coupe
M40
coupe
M40
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
1. ano, i kdyz duvodu muze byt vicautojacek píše:Mám stejný problém,jako Dudek Lubomír.Na mé E30 (M10,316,1985)taky házím zpátečku s největší opatrností.Zmiňovalo se tady málo oleje v převodovce-na STK mi zjistili netěsnost na převodovce-konkrétně to bylo trochu zaolejované v místě,kde vychází z převodovky osa, navazující na kardan.Otázky zní:1.Myslíte si,že by to mohlo mít souvislost?2.Dovedete někdo znalý problému popsat,co netěsní,jak je náročná výměna,zda to zvládne zručný neprofesionál a kolik ten nový těsnící díl bude stát?
2. simerink hnaci hridele z prevodovky, ceny dle vyrobcu, zvladnes to dle mne i doma na heveru.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
hmmm popira secko co sem rekl...Max-Max píše:1. ano, i kdyz duvodu muze byt vicautojacek píše:Mám stejný problém,jako Dudek Lubomír.Na mé E30 (M10,316,1985)taky házím zpátečku s největší opatrností.Zmiňovalo se tady málo oleje v převodovce-na STK mi zjistili netěsnost na převodovce-konkrétně to bylo trochu zaolejované v místě,kde vychází z převodovky osa, navazující na kardan.Otázky zní:1.Myslíte si,že by to mohlo mít souvislost?2.Dovedete někdo znalý problému popsat,co netěsní,jak je náročná výměna,zda to zvládne zručný neprofesionál a kolik ten nový těsnící díl bude stát?
2. simerink hnaci hridele z prevodovky, ceny dle vyrobcu, zvladnes to dle mne i doma na heveru.
BMW 318i lost R1150R
coupe
M40
coupe
M40
- Spooky-0987
- Příspěvky: 2232
- Registrován: 29. 07. 2003 04:07
- Bydliště: západní čechy - KV kraj
potvrzuji Fugovu teorii.je to tak ja to mel uplne stejny mel jsem uzn spatnou lamelu a vsechny kvalty tam sly v poho akorat kdyz byl studenej olej v prevodovce tak zezacatku trochu hur tam sla jednicka ale ta zpatecka tam proste sla pres zuby a auto mohlo klidne stat.ted tam mam novou lamelu Sachs a bez problemu radi krasne.
zpatecka tam jde sama.
Moje budoucí láska-BMW E30 320i Cabrio, v barvě briliantrot a úpravě M-Technic 2 
- Dudek Lubomír
- Příspěvky: 381
- Registrován: 13. 08. 2006 18:17
- Bydliště: Žatec,Habartov
Děkuju moc,ale už jsem se do toho nějak zamotal.oleje mam dost i když přes gufero trochu propouští.spojkou to taky nebude,neboť má naježděno cca 1000 km.zeptal bych se ješťe jak poznám,že je nemocná kulisa?obhlížel jsem to a myslím,že to fachčí,jak má.u ťěch odlítanin,které jsem zkoušel narážela řadička při R hrubě do tunelu(tam bych typoval tu kulisu),ale tady je to v cajku a přesto to dělá.Navrhněte co by jste dělaly vy?děkuji a prosím,žádné narážky. 
- Dudek Lubomír
- Příspěvky: 381
- Registrován: 13. 08. 2006 18:17
- Bydliště: Žatec,Habartov
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
volnobeh - ver pouze emisne sonde na emisich, ktera ti rekne skutecnou hodnotu, budiky obcas na volnobehu lzou (ja mam dle budiku 550 a v realu je to 740). Nicmene to na razeni vliv nema.Dudek Lubomír píše:Děkuju ti,čekal jsem že to někdo napíše a rozklepe mou peníženku strachy.ještě pár detailů.jak lze skurvit zpětný stupeň při dobré olejové naplněnosti převodovky? a můžou mít na to vliv volnoběžné otáčky které mám 600 ot/min.?
Zkurvit se da napriklad tak, ze neko pred tebou delal nemistnou show a radil zpatecku behem jizdy jen aby mohl protocit kola vzad (tzv. maser ad absurdum).
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
- Dudek Lubomír
- Příspěvky: 381
- Registrován: 13. 08. 2006 18:17
- Bydliště: Žatec,Habartov
