otázka k vyvařování
- Dudek Lubomír
- Příspěvky: 381
- Registrován: 13. 08. 2006 18:17
- Bydliště: Žatec,Habartov
otázka k vyvařování
Hezký den.Chci na pár místech vyvařit svou E30 a chci to udělat tak, abych se k tomu nemusel za 2 roky vracet. Má někdo z vás zkušenost s vycínováním svárů,nebo s jinou trvanlivou úpravou. Dekuji
vyvarovani
cus, hele vzhledem k tomu ze pises ze se ktomu nechces vratit 2roky tak ti to v pohode vydrzi, kdyz to co je sezrany vyriznez az do zdravyho a na zdravy privaris novy plech tak urcite delsi dobu!na cinovani bych bych se vysral, pac je to sice vec nazoru ale jelikoz tam pracujes s kys tak ta tomu taky moc neprospiva a defakto to zase znova prohrejvas....takze tak, navarit ,prip. zbrousit svary, ocictit, odmastiti a poradne osetrit zakladem!!!!to je nejdulezitejsi kdyz to spravne osetris a nalakujes tak ti to vydrzi naveky...
Re: vyvarovani
obrousit svary, odmastit, natřít antikorozní základní barvou-(oranžovodnědá) a po zaschnutí zamazat svary karosářským lepidlem.Je to v tubě jako silikon.Myslím že se to jmenuje -pružné konstrukční lepidlo.Tím myslím místa v podběhách a podvozku.
Tam kde budeš lakovat-tak jen obrousit a přímo na kov překitovat AL tmelem (hliníkovým).Pak plnič a lak.
To je moje receptura.
Tam kde budeš lakovat-tak jen obrousit a přímo na kov překitovat AL tmelem (hliníkovým).Pak plnič a lak.
To je moje receptura.

Re: vyvarovani
To lepidlo výborné je KD od Wurtha. A dobří karosáři mi radili svařovat argonem prý se plech tolik nevyhřívá jako u CO2. A taky je důležité pamatovat na dutiny někteří zalepí díru zvenčí ji ošetří výborně ale apomínají že plech má i druhou stranu kterou to pak za chvíli proleze znova.Zaja.cz píše:obrousit svary, odmastit, natřít antikorozní základní barvou-(oranžovodnědá) a po zaschnutí zamazat svary karosářským lepidlem.Je to v tubě jako silikon.Myslím že se to jmenuje -pružné konstrukční lepidlo.Tím myslím místa v podběhách a podvozku.
Tam kde budeš lakovat-tak jen obrousit a přímo na kov překitovat AL tmelem (hliníkovým).Pak plnič a lak.
To je moje receptura.
- Dudek Lubomír
- Příspěvky: 381
- Registrován: 13. 08. 2006 18:17
- Bydliště: Žatec,Habartov
hmm to je samozdrejmostí, ze cim min to prohrejes tim vic ti to vydrzi, ale jak uvadi vsichni nejdulezitejsi je povrchova uprava!!!vykytuj nebo slep si to cim chces ale jak to osetris tak ti to vydrzi ,kdyz umis varit s co2 tak bohate staci, argon se pouziva na svareni hliniku. (mozna to funguje ale je ododst drazsi)
Re: vyvarovani
Primo na kov patri nejdriv zakladovka, ktera tvori jedinou vrstvu odpuzujici vodu. Vrchni lak, plnic ani karosarsky tmel nejsou hydrofobni, tudiz bez zakladovky to zase rychle zrezne.Zaja.cz píše:...Tam kde budeš lakovat-tak jen obrousit a přímo na kov překitovat AL tmelem (hliníkovým).Pak plnič a lak.
To je moje receptura.
Re: vyvarovani
a kdyz kitujes tak kit se dava primo na plech ne?Boban píše:Primo na kov patri nejdriv zakladovka, ktera tvori jedinou vrstvu odpuzujici vodu. Vrchni lak, plnic ani karosarsky tmel nejsou hydrofobni, tudiz bez zakladovky to zase rychle zrezne.Zaja.cz píše:...Tam kde budeš lakovat-tak jen obrousit a přímo na kov překitovat AL tmelem (hliníkovým).Pak plnič a lak.
To je moje receptura.
330dT full porn... el sicny, televiza, dévédé atd 

Re: Mato
No jo, ale to ti nebude moc platny ze drzi, kdyz ti to za chvili zrezne, na zakladovce to drzi naprosto v pohode.Mato píše:Najlepsie drzi tmel na holomplechu to je uz davno overene a vyskusane
BMW 323i E36
Re: Mato
To jsou jen tvoje představypaveld píše:No jo, ale to ti nebude moc platny ze drzi, kdyz ti to za chvili zrezne, na zakladovce to drzi naprosto v pohode.Mato píše:Najlepsie drzi tmel na holomplechu to je uz davno overene a vyskusane

smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni