otázka k vyvařování

Vylepšení, úpravy - cokoliv co se udělá jinak, než jak bylo vymyšleno ve fabrice BMW.
(Turbo, podvozky, sportovní úpravy...)
Odpovědět
Uživatelský avatar
Dudek Lubomír
Příspěvky: 381
Registrován: 13. 08. 2006 18:17
Bydliště: Žatec,Habartov

otázka k vyvařování

Příspěvek od Dudek Lubomír » 15. 08. 2006 11:58

Hezký den.Chci na pár místech vyvařit svou E30 a chci to udělat tak, abych se k tomu nemusel za 2 roky vracet. Má někdo z vás zkušenost s vycínováním svárů,nebo s jinou trvanlivou úpravou. Dekuji

Mirda
Příspěvky: 1292
Registrován: 17. 03. 2006 09:51
Bydliště: Praha

vyvarovani

Příspěvek od Mirda » 15. 08. 2006 13:00

:wink: :arrow:
Naposledy upravil(a) Mirda dne 15. 08. 2006 13:05, celkem upraveno 1 x.

Mirda
Příspěvky: 1292
Registrován: 17. 03. 2006 09:51
Bydliště: Praha

vyvarovani

Příspěvek od Mirda » 15. 08. 2006 13:04

cus, hele vzhledem k tomu ze pises ze se ktomu nechces vratit 2roky tak ti to v pohode vydrzi, kdyz to co je sezrany vyriznez az do zdravyho a na zdravy privaris novy plech tak urcite delsi dobu!na cinovani bych bych se vysral, pac je to sice vec nazoru ale jelikoz tam pracujes s kys tak ta tomu taky moc neprospiva a defakto to zase znova prohrejvas....takze tak, navarit ,prip. zbrousit svary, ocictit, odmastiti a poradne osetrit zakladem!!!!to je nejdulezitejsi kdyz to spravne osetris a nalakujes tak ti to vydrzi naveky...

Uživatelský avatar
Zaja.cz
Příspěvky: 514
Registrován: 08. 03. 2006 07:09
Bydliště: Hlučín (Ostrava)

Re: vyvarovani

Příspěvek od Zaja.cz » 15. 08. 2006 14:17

obrousit svary, odmastit, natřít antikorozní základní barvou-(oranžovodnědá) a po zaschnutí zamazat svary karosářským lepidlem.Je to v tubě jako silikon.Myslím že se to jmenuje -pružné konstrukční lepidlo.Tím myslím místa v podběhách a podvozku.

Tam kde budeš lakovat-tak jen obrousit a přímo na kov překitovat AL tmelem (hliníkovým).Pak plnič a lak.
To je moje receptura. :wink:

Sopťa
člen E30.cz
Příspěvky: 708
Registrován: 18. 03. 2006 12:47
Bydliště: Opava

Re: vyvarovani

Příspěvek od Sopťa » 15. 08. 2006 15:07

Zaja.cz píše:obrousit svary, odmastit, natřít antikorozní základní barvou-(oranžovodnědá) a po zaschnutí zamazat svary karosářským lepidlem.Je to v tubě jako silikon.Myslím že se to jmenuje -pružné konstrukční lepidlo.Tím myslím místa v podběhách a podvozku.

Tam kde budeš lakovat-tak jen obrousit a přímo na kov překitovat AL tmelem (hliníkovým).Pak plnič a lak.
To je moje receptura. :wink:
To lepidlo výborné je KD od Wurtha. A dobří karosáři mi radili svařovat argonem prý se plech tolik nevyhřívá jako u CO2. A taky je důležité pamatovat na dutiny někteří zalepí díru zvenčí ji ošetří výborně ale apomínají že plech má i druhou stranu kterou to pak za chvíli proleze znova.

Uživatelský avatar
Bobik
Příspěvky: 1216
Registrován: 24. 12. 2005 11:24
Bydliště: Český Těšín

Příspěvek od Bobik » 15. 08. 2006 15:14

kdyz by si cinoval a delal to v uzavrene mistnosti nevetrane tak se po nejaky dobe nediv ze ti vypadnou blomby ze zubu... Kdyz cinovat tak fakt dobre vetrany a s prestavkama jinak budes casty navstevnik nejen zubare ale taky na plicnim :twisted: :lol: :lol:
Obrázek

Uživatelský avatar
Dudek Lubomír
Příspěvky: 381
Registrován: 13. 08. 2006 18:17
Bydliště: Žatec,Habartov

Příspěvek od Dudek Lubomír » 15. 08. 2006 16:21

Moc vám všem děkuju za názory.s tím následnym okysličenim je mi to víc než jasný,neboť jsme ještě v dobách dávno minulých vařily autogenem a tech 5 měsíců to bylo fakt pěkný.Zkusim ten argon a to lepidlo a kdybych se 5 let neozval,tak to fachčí. Ještě jednou děkuji za rady :D

Mirda
Příspěvky: 1292
Registrován: 17. 03. 2006 09:51
Bydliště: Praha

Příspěvek od Mirda » 15. 08. 2006 21:04

hmm to je samozdrejmostí, ze cim min to prohrejes tim vic ti to vydrzi, ale jak uvadi vsichni nejdulezitejsi je povrchova uprava!!!vykytuj nebo slep si to cim chces ale jak to osetris tak ti to vydrzi ,kdyz umis varit s co2 tak bohate staci, argon se pouziva na svareni hliniku. (mozna to funguje ale je ododst drazsi)

Boban
Příspěvky: 605
Registrován: 18. 05. 2004 13:58
Bydliště: Praha

Re: vyvarovani

Příspěvek od Boban » 16. 08. 2006 11:32

Zaja.cz píše:...Tam kde budeš lakovat-tak jen obrousit a přímo na kov překitovat AL tmelem (hliníkovým).Pak plnič a lak.
To je moje receptura. :wink:
Primo na kov patri nejdriv zakladovka, ktera tvori jedinou vrstvu odpuzujici vodu. Vrchni lak, plnic ani karosarsky tmel nejsou hydrofobni, tudiz bez zakladovky to zase rychle zrezne.

Uživatelský avatar
Zave
Příspěvky: 4512
Registrován: 23. 06. 2004 06:16
Bydliště: Starobrno/Charlie's

Re: vyvarovani

Příspěvek od Zave » 16. 08. 2006 16:03

Boban píše:
Zaja.cz píše:...Tam kde budeš lakovat-tak jen obrousit a přímo na kov překitovat AL tmelem (hliníkovým).Pak plnič a lak.
To je moje receptura. :wink:
Primo na kov patri nejdriv zakladovka, ktera tvori jedinou vrstvu odpuzujici vodu. Vrchni lak, plnic ani karosarsky tmel nejsou hydrofobni, tudiz bez zakladovky to zase rychle zrezne.
a kdyz kitujes tak kit se dava primo na plech ne?
330dT full porn... el sicny, televiza, dévédé atd :D

Mato
Příspěvky: 38
Registrován: 06. 10. 2005 15:48

Mato

Příspěvek od Mato » 21. 08. 2006 20:24

Najlepsie drzi tmel na holom :) plechu to je uz davno overene a vyskusane

Uživatelský avatar
paveld
Příspěvky: 2726
Registrován: 23. 09. 2005 18:12
Bydliště: Mníšek pod Brdy (Kytín)

Re: Mato

Příspěvek od paveld » 21. 08. 2006 20:33

Mato píše:Najlepsie drzi tmel na holom :) plechu to je uz davno overene a vyskusane
No jo, ale to ti nebude moc platny ze drzi, kdyz ti to za chvili zrezne, na zakladovce to drzi naprosto v pohode.
BMW 323i E36

Uživatelský avatar
adam320
Příspěvky: 4565
Registrován: 26. 08. 2004 16:28
Bydliště: mt. Blanc

Re: Mato

Příspěvek od adam320 » 22. 08. 2006 02:54

paveld píše:
Mato píše:Najlepsie drzi tmel na holom :) plechu to je uz davno overene a vyskusane
No jo, ale to ti nebude moc platny ze drzi, kdyz ti to za chvili zrezne, na zakladovce to drzi naprosto v pohode.
To jsou jen tvoje představy :wink:
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni

Uživatelský avatar
paveld
Příspěvky: 2726
Registrován: 23. 09. 2005 18:12
Bydliště: Mníšek pod Brdy (Kytín)

Příspěvek od paveld » 22. 08. 2006 07:13

To jsou moje zkusenosti
BMW 323i E36

Odpovědět