Dik
E30 320i 115 kw
- AngelDeath
- Příspěvky: 67
- Registrován: 23. 06. 2005 18:44
- Bydliště: Kladno (KL)
E30 320i 115 kw
Čau lidi nevite nahoudou co je to za nesmysl v mim techničaku. Koupil jsem E30 320i a ve velkym techničaku je napsano výkon
115 kw, přitom co jsem takhle všude hledal po strankach tak dvoulitry maji nejvic 110 kw
Dik
Dik
- Spooky-0987
- Příspěvky: 2232
- Registrován: 29. 07. 2003 04:07
- Bydliště: západní čechy - KV kraj
- Spooky-0987
- Příspěvky: 2232
- Registrován: 29. 07. 2003 04:07
- Bydliště: západní čechy - KV kraj
- Spooky-0987
- Příspěvky: 2232
- Registrován: 29. 07. 2003 04:07
- Bydliště: západní čechy - KV kraj
- AngelDeath
- Příspěvky: 67
- Registrován: 23. 06. 2005 18:44
- Bydliště: Kladno (KL)
Už jsem se smiřil s tim že mam přestavbu protože podle papíru je to r.v. 89 ale všude na autě jsou dily z r.v. 90.
Ale jen jetsli někdo něvědel co to byl za původní typ. Nebo jestli by něko nenapsal kdo ma 320i co ma napsané v papírech.
V mich papírech:
Tovarní značka: BMW 320 I 3/1 WBAAD510
Obsah: 1976
výkon: 115 kw / 5800 ot
spojovací zařizení: A50-X
provozní hmotnost: 1275 kg
povolena: 1640 kg
Ale jen jetsli někdo něvědel co to byl za původní typ. Nebo jestli by něko nenapsal kdo ma 320i co ma napsané v papírech.
V mich papírech:
Tovarní značka: BMW 320 I 3/1 WBAAD510
Obsah: 1976
výkon: 115 kw / 5800 ot
spojovací zařizení: A50-X
provozní hmotnost: 1275 kg
povolena: 1640 kg
Delam taky v ND na auta a bordel maj vsude, dokonce i v zahranici, by ses divil co obcas sami vyrobci tech ND uvadej v katalogach... Nesmis to brat tak vazne, nejlepsi je vzit si ssebou starej dil na porovnani
([316i e30], 318i e36, M530xdA e60), 324td tour e30, 318i e21, 324d e30, 732iA e23, 524td e28,
535i e28, 325i e30 coupe, 635CSi e24, 540i tour 6q e34 -> 318i tour e30
535i e28, 325i e30 coupe, 635CSi e24, 540i tour 6q e34 -> 318i tour e30- AngelDeath
- Příspěvky: 67
- Registrován: 23. 06. 2005 18:44
- Bydliště: Kladno (KL)
nezapomen na 2,3kuAngelDeath píše:ještě dalši dotaz mam Motronic řidicí jednotku, ale v knize "Jak na to?" je psano že do 2.0l se davli L(U)-Jetronic. Nevi někdo jak se da rozpoznat 2,0 a 2,5 litr, jaky je mezi nima rozdil kromě obsahu? Aby se to dalo poznat bez rozebraní motoru.
Diky
myslim, ze 2litr ma trochu mensi sani nez 2,5, ale ja je nemel ani jeden
([316i e30], 318i e36, M530xdA e60), 324td tour e30, 318i e21, 324d e30, 732iA e23, 524td e28,
535i e28, 325i e30 coupe, 635CSi e24, 540i tour 6q e34 -> 318i tour e30
535i e28, 325i e30 coupe, 635CSi e24, 540i tour 6q e34 -> 318i tour e301) dvouapulkovy sani je oproti tomu dvoulitrovymu takovy buclatejsi,kulatejsiAngelDeath píše:ještě dalši dotaz mam Motronic řidicí jednotku, ale v knize "Jak na to?" je psano že do 2.0l se davli L(U)-Jetronic. Nevi někdo jak se da rozpoznat 2,0 a 2,5 litr, jaky je mezi nima rozdil kromě obsahu? Aby se to dalo poznat bez rozebraní motoru.
Diky
2) hadice ktera vede do sani ma vetsi prumer
3) vetsina dvaapulek co jsem videl mela batereku v kufru
jo ale taky nevim jak poznat 2,0 od 2,3
Mam rad BMW a rad jezdim dverma napred.proto si musim koupit tohle: http://img138.imageshack.us/my.php?image=isettabt7.jpg
odpovim na to stejne jako ty..asi to necham plavat..euromen píše:viewtopic.php?t=29149Venca318i píše:
jo ale taky nevim jak poznat 2,0 od 2,3
Mam rad BMW a rad jezdim dverma napred.proto si musim koupit tohle: http://img138.imageshack.us/my.php?image=isettabt7.jpg

