vizualní rozdíl mezi 2,0 a 2,3

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
euromen
Příspěvky: 2050
Registrován: 13. 06. 2005 10:39
Bydliště: Děčín

vizualní rozdíl mezi 2,0 a 2,3

Příspěvek od euromen » 25. 07. 2006 18:22

je nějakej vizualní a lehce rozpoznatelnej rozdíl mezi 2,0 a 2,3? když u mě byli petr237 a ... sakra jak se jmenoval... tak si můj motor vychvalovali že jede moc dobře... moje zkušenosti sou taky jen pozitivní..ale nesplňuje to co tu většinou lidi píšou o 2,0 motorech..málo žere a jede dobře..a motor nemusí bejt origo.. dík za pomoc
Naposledy upravil(a) euromen dne 25. 07. 2006 18:31, celkem upraveno 1 x.
dočasný konec BMW :-(

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Re: vizualní rozdíl mezi 2,0 a 2,3

Příspěvek od Max-Max » 25. 07. 2006 18:26

euromen píše:je nějakej vizualní a lehce rozpoznatelnej rozdíl mezi 2,0 a 2,3? když u mě byli petr327 a ... sakra jak se jmenoval... tak si můj motor vychvalovali že jede moc dobře... moje zkušenosti sou taky jen pozitivní..ale nesplňuje to co tu většinou lidi píšou o 2,0 motorech..málo žere a jede dobře..a motor nemusí bejt origo.. dík za pomoc
vizualne nezjistis...stejne sani, stejna vaha...musel bys koukat typova cisla dilu...

jinak muj 2.0 v chromaku jel taky dost slusne, v pohode stacil novejsimu v plastaku
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

euromen
Příspěvky: 2050
Registrován: 13. 06. 2005 10:39
Bydliště: Děčín

Příspěvek od euromen » 25. 07. 2006 19:12

asi se na to budu muset podívat.. ten motor jede na dvoulitra až moc dobře co s nim mám zkušenosti... který díly sou typově jiný?? ať nemusim hledat po celim motoru
dočasný konec BMW :-(

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 25. 07. 2006 19:26

euromen píše:asi se na to budu muset podívat.. ten motor jede na dvoulitra až moc dobře co s nim mám zkušenosti... který díly sou typově jiný?? ať nemusim hledat po celim motoru
pisty :lol: nektere starsi verze 323 meli vyfukove svody v jednom kusu, ne 3 a 3 jako 2.0....

jinak stejnej blok, stejne parohy, stejna vaha, stejne vstriky, stejna hadice sani..... temer stejnej motor
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

euromen
Příspěvky: 2050
Registrován: 13. 06. 2005 10:39
Bydliště: Děčín

Příspěvek od euromen » 26. 07. 2006 08:01

[quote="Max-Max"]pisty :lol: /quote]
tak to nechám plavat....
dočasný konec BMW :-(

Uživatelský avatar
maca
člen E30.cz
Příspěvky: 6234
Registrován: 02. 01. 2005 17:51
Bydliště: osek-teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od maca » 26. 07. 2006 09:02

bud rad ze ti to jede a neres! :lol:
clovek jak starne tak zjistuje, ze original je stejne nejlepsi :mrgreen:

Odpovědět