pokles otáček při vyndání olejové měrky

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Uživatelský avatar
baskeez
člen E30.cz
Příspěvky: 948
Registrován: 14. 03. 2006 22:28
Bydliště: Kynšperk n/O

pokles otáček při vyndání olejové měrky

Příspěvek od baskeez » 25. 07. 2006 20:19

Ahoj,chci se zeptat na to co už je v předmětu tohohle dotazu.Když při nastartovaném motoru vytáhnu olejovou měrku,motoru dost klesnou otáčky,že téměř zhasne,pak se otáčky srovnaj´,ale jsou pořád dost nízký.Motor má najeto cca 150000km,je to 325 r. 87 a táhne perfektně,tak jak má.Je to v pořádku?

Uživatelský avatar
tomasbmw
Příspěvky: 197
Registrován: 29. 01. 2006 11:45
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od tomasbmw » 25. 07. 2006 20:28

Já se zdovolením přidám. Mám 318i M10 K-Jetronic a dělá mi to něco obdobného. Sundám víčko chcípne, nasadím a natočím a jede normálně.

athlon_137
Příspěvky: 1885
Registrován: 15. 02. 2003 12:21

Příspěvek od athlon_137 » 25. 07. 2006 20:46

Co pouzit funkci Hledat?! :wink:
napr. viewtopic.php?t=23094

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 25. 07. 2006 23:58

mate to dobre, nereste to.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
baskeez
člen E30.cz
Příspěvky: 948
Registrován: 14. 03. 2006 22:28
Bydliště: Kynšperk n/O

Příspěvek od baskeez » 26. 07. 2006 06:46

2 athlon_137: neboj se, hledal jsem hodinu, ale co se týče mého problému, nic jsem nenašel.

2 max max: díky.

Uživatelský avatar
zverzak
Příspěvky: 18
Registrován: 01. 08. 2006 11:38
Kontaktovat uživatele:

To je OK

Příspěvek od zverzak » 03. 08. 2006 08:38

Mate to dobre, menite pomery v nastaveni motora. Normalne sa pocas behu motora mierka ani viko neotvara. Motor ma system odvetrania klukukovky (plyny ktore prenikaju pomedzi kruzky zo spalovacieho priestoru do priestoru klukovky su odvetrane cez tlakovy system ventilov) a otvorit iny otvor v priestore motora znamena zmenit pomer tlakov olej, motorovy priestor, spalovanie. Necudoval by som sa ak sa volnobezne otacky zmenia.

Uživatelský avatar
DC
Příspěvky: 9364
Registrován: 26. 08. 2003 06:10
Bydliště: Řáholec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DC » 03. 08. 2006 09:46

česky: násává to tamtudy falešnej vzduch se kterym si pak motor neví rady :wink:
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry

Uživatelský avatar
zverzak
Příspěvky: 18
Registrován: 01. 08. 2006 11:38
Kontaktovat uživatele:

Brilantne

Příspěvek od zverzak » 03. 08. 2006 10:47

Teda nepovedal by som, ze sa to da povedat takto jednoducho. Rešpekt brácho !

Uživatelský avatar
Spooky-0987
Příspěvky: 2232
Registrován: 29. 07. 2003 04:07
Bydliště: západní čechy - KV kraj

Příspěvek od Spooky-0987 » 03. 08. 2006 11:41

tak to ma bejt spis by bylo divny kdyby to nedelalo, ale pridam se at nemusim delat topic, mam dotaz po vymene hlavy mam sakra nizky otacky, vsechno jede jak ma, otacky padaj po vytvoreni netesnosti, ale otacky jsou v normalnim stavu tak +- 500, kdyz je to studeny tak jsou "OK", ale jak se to ohřeje tak jsou dolu na tech 500, cim to muze bejt? pred vymenou bez problemu
e30/320i rv 88

Uživatelský avatar
BMWAK
Příspěvky: 2561
Registrován: 10. 10. 2004 19:10
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od BMWAK » 03. 08. 2006 21:40

Spooky-0987 píše:tak to ma bejt spis by bylo divny kdyby to nedelalo, ale pridam se at nemusim delat topic, mam dotaz po vymene hlavy mam sakra nizky otacky, vsechno jede jak ma, otacky padaj po vytvoreni netesnosti, ale otacky jsou v normalnim stavu tak +- 500, kdyz je to studeny tak jsou "OK", ale jak se to ohřeje tak jsou dolu na tech 500, cim to muze bejt? pred vymenou bez problemu
jestli to ten motor pobírá tak v čem je problém?sice to málo maže ale....
co třeba škrticí klapka nehnul jsi s tím šroubkem co se s ním nastavuje průtok při volnoběhu?
E12-518,E28-518i,E34-525i,Ex34-524td,Ex34-530i V8 touring,Ex34-535i,Ex34 540i V8,E39 520i touring,Ex39-528i,Ex23-735ia,Ex30-318i,Ex36-316i,Ex36-318i cabrio,Ex36-318tds touring,Ex36-328coupe,Ex36-318is coupe,E46 320d


728 36 83 19

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Re: To je OK

Příspěvek od Max-Max » 03. 08. 2006 21:49

zverzak píše:plyny ktore prenikaju pomedzi kruzky zo spalovacieho priestoru do priestoru klukovky su odvetrane cez tlakovy system ventilov
co to trepes za sprostosti
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Spooky-0987
Příspěvky: 2232
Registrován: 29. 07. 2003 04:07
Bydliště: západní čechy - KV kraj

Příspěvek od Spooky-0987 » 03. 08. 2006 21:54

BMWAK píše:
Spooky-0987 píše:tak to ma bejt spis by bylo divny kdyby to nedelalo, ale pridam se at nemusim delat topic, mam dotaz po vymene hlavy mam sakra nizky otacky, vsechno jede jak ma, otacky padaj po vytvoreni netesnosti, ale otacky jsou v normalnim stavu tak +- 500, kdyz je to studeny tak jsou "OK", ale jak se to ohřeje tak jsou dolu na tech 500, cim to muze bejt? pred vymenou bez problemu
jestli to ten motor pobírá tak v čem je problém?sice to málo maže ale....
co třeba škrticí klapka nehnul jsi s tím šroubkem co se s ním nastavuje průtok při volnoběhu?

jo jinak pohoda jen otaček to ma pekelně malo, a nikdo s nicim nehejbal jen se vymenila makovice
e30/320i rv 88

Odpovědět