hydrostely u M40
hydrostely u M40
Muze mi nekdo polopaticky vysvetlit proc ty swine klepou a u zahrateho motoru uz ne? Vim ze jste tady probirali sprchovani apod. ale nejak mi nedochazi proc se to potom zlepsilo kdyz to sprchuje kvuli vacce a hydrostel se maze "zevnitr"
Dela mi to tak, ze vetsinou za studena to mlati jako blazen, pak zniceho nic stichne a po par sec zase postupne zacina klepat vic a vic. A tak zmatene porad dokola az do zahrati.
Dela mi to tak, ze vetsinou za studena to mlati jako blazen, pak zniceho nic stichne a po par sec zase postupne zacina klepat vic a vic. A tak zmatene porad dokola az do zahrati.
On je "hydrostel" protoze hydraulicky steluje - vymezuje vuli, nemusi se nastavovat rucne vule treba jako u M20. Ale to cvakani je kvuli tomu, ze vymezuje blbe a mlati to jako kdyz u m20 nastavis treba 1mm, tzn. mlati jako prase. Co by tam jinak vydavalo takovy zvuk?!?!?
Prestalo to po vymene sprchovani uplne?
Prestalo to po vymene sprchovani uplne?
M20 nema hydrostely? Ako sa to tam nastavuje? Hm hm hm?weNTyll píše:On je "hydrostel" protoze hydraulicky steluje - vymezuje vuli, nemusi se nastavovat rucne vule treba jako u M20. Ale to cvakani je kvuli tomu, ze vymezuje blbe a mlati to jako kdyz u m20 nastavis treba 1mm, tzn. mlati jako prase. Co by tam jinak vydavalo takovy zvuk?!?!?
Prestalo to po vymene sprchovani uplne?

Faszom a seggedbe verem te buzi 

Ja ti verim, prave proto se ptam na detaily. Me proste nestaci vedet, ze mam udelat to nebo ono, potrebuju presne vedet PROCIvo píše:už jsem to dvakrát opravoval tak vím co píšu


Ptal jsem se na to kamose co dela M40 uz nejakych 8 let, ten mi rekl bez diskuze vymenit hydrostely, coz je pro me momentalne nepripustne. Popsal mi funkci hydrostelu a proto mi nejak unika jak to ta sprcha ovlivni
- Hanis
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 09. 06. 2003 11:25
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Sprchování oleje maže pouze vačku a vahadla nikoliv hydraulické zdvihátko (hydroštel) to je mazáno pouze tlakovým olejem. Klepání těchto zdvihátek je způsobeno několika důvody a to nízkým tlakem oleje nebo ventylovou vůlí které není toto zdvihátko schopno vymezit.
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou
Podobnej problém co WeNTyll. Mám necelej půlrok udělanou hlavuHanis píše:Klepání těchto zdvihátek je způsobeno několika důvody a to nízkým tlakem oleje nebo ventylovou vůlí které není toto zdvihátko schopno vymezit.

Hydroštely u Štangla cca. 500-600,- Kč/kus (Maloobchod). Potřebuješ jich samozřejmě všech osm
Sprchování pětikilo... a podívej se jak vypadá vačka - měnili jsme to u kámoše s 316i a cvakalo to pořád. Vačka byla pěkně vydřená. Po výměně vačky šel motor nádherně do otáček (do omezovače to vlítlo cobydup) a ztichnul.
Apropo lidi: MĚNTE ČASTO OLEJ
M40 se rád zasírá a pak ty hydroštely klapou
Pokud jezdíte na krátký vzdálenosti a často startujete, měnte olej klidně po 8tis., ne-li míň. A je jedno jestli tam máte 10W40 nebo minerál 15W40. Hlavně tam nelejte Mobil 1 0W30 nebo 5W40 apod. Ten wolej je moc řídkej a začne Vám to chcát a žrát wolej. Viz. fórum o OLEJÍCH.

Sprchování pětikilo... a podívej se jak vypadá vačka - měnili jsme to u kámoše s 316i a cvakalo to pořád. Vačka byla pěkně vydřená. Po výměně vačky šel motor nádherně do otáček (do omezovače to vlítlo cobydup) a ztichnul.
Apropo lidi: MĚNTE ČASTO OLEJ





