tažné

Pokec E30 pozitivních lidí - aneb to, co se jinam nevejde.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Patrik
Příspěvky: 37
Registrován: 09. 10. 2003 22:15

tažné

Příspěvek od Patrik » 26. 11. 2003 14:11

Kdo mi poradí nebo dá kontakt jak s tažným na 318 touring?????

Uživatelský avatar
fifik
Příspěvky: 147
Registrován: 13. 02. 2003 07:52
Bydliště: Bystřice Pod Lop.

Příspěvek od fifik » 27. 11. 2003 07:25

No nevím jak je to přesně u Touringu ale před 2 roky sem si dával tažné na muj sedan a za dvě hodiny bylo hotové. Nevím čím to je ale nemusel jsem nic upravovat. Říkám to proto, že když jsem dával tažné na mé favo, tak jsem hodinu brousil a upravoval.
A k smotné montáži. není to nic složitého. Eletriku napojíš od světel a káble dovedeš až ke skřínce. samotné tažné drží několika šrouby. Taky se dávají na dno kufru takové železné výstuky. Jediné složité na tom je vyměřit střed auta!

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 27. 11. 2003 09:26

Sezen si z vrakace original odnimatelne tazne - vymenis vyztuhu pod naraznikem, elektriku napojis mezikusem k zadnim lampam a je hotovo. Pokud neni tazne nasazene, neni videt ani zasuvka (sklopna do narazniku). Mam ho na svem touringu, vim o cem mluvim.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Uživatelský avatar
darmon
Příspěvky: 132
Registrován: 10. 06. 2003 15:39

Příspěvek od darmon » 28. 11. 2003 13:33

a netahej tezky veci paklize to neumis :)

Uživatelský avatar
Radek_750iA
Příspěvky: 3262
Registrován: 16. 09. 2003 22:16
Bydliště: K. Vary

Příspěvek od Radek_750iA » 28. 11. 2003 13:42

Tak to mi pripomelo,jak se kamarad dusoval, ze neni problem pritahnout 750 na plataku jeho eskortem 1.9d a ze to nemuze byt zas tak tezky, ze uz jednou vezl lednicku :lol:

Uživatelský avatar
darmon
Příspěvky: 132
Registrován: 10. 06. 2003 15:39

Příspěvek od darmon » 28. 11. 2003 13:49

na to bych si troufnul :) ale rozhodne bych o tom netvrdil ze to je nemuze byt zas tak tezky, to uz clovek ten platak fakt musi mit v ruce :)

Uživatelský avatar
Fido
Velký bratr ..... Hartge
Příspěvky: 2117
Registrován: 12. 02. 2003 10:27
Bydliště: Southfork aka Chateau
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fido » 28. 11. 2003 14:03

Jo jo, zrovna včera jsme se o tom přesvědčovali. Prospěl jsi na 1 s * :-)
sanguis non est aqua
E24 635CSi Hartge & E34 525iXAT & E46 M3 Cabrio & E46 325Ci & G02 X4 & G12 M760Li

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 28. 11. 2003 22:06

Radek_750iA píše:Tak to mi pripomelo,jak se kamarad dusoval, ze neni problem pritahnout 750 na plataku jeho eskortem 1.9d a ze to nemuze byt zas tak tezky, ze uz jednou vezl lednicku :lol:
On si malokdo uvedomi ze, plato ma cca 500kg a sedma ?? 1800kg, potrebuje tedy auto s taznym na 2300 kg a tim padem ridicske opravneni skupiny E pro privesy nad 750 kg. A protoze auto schopne odtahnout 2,5 tunovy prives bude mit minimalne 1500 kg pohotovostni hmotnost + sofer + desky s celnimi papiry :-), ma cela souprava pres 4 tuny a potrebuje tedy ridicske opravneni skupiny C.

Znam dobrodruha, co mi vezl auto z Nemecka za VW Transporterem s taznym nezapsanym v dokladech a ridicakem sk. B. Ten mamlas se mi podreknul az na care cestou zpet, malem jsem omdlel pri predstave ze by nas zastavil na autobahnu Simir ...

A to jsme meli podvalnik na 2000 kg celkove, s vlastni hmotnosti 650 kg a na nem ma E30 325iX Touring s pohotovostni hmotnosti 1365. Cesky polucista na care zacal remcat ze prekracujeme celkovou hmotnost privesu o 15kg, taxem mu vysvetlil, ze pohotovostni hmotnost je vcetne naplni a ze mam prazdnou 63-litrovou nadrz a tedy min. 40kg rezervu :-( Neplatneho ridicaku sofera si nevsiml, stoural jeden :-)
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Odpovědět