tažné
No nevím jak je to přesně u Touringu ale před 2 roky sem si dával tažné na muj sedan a za dvě hodiny bylo hotové. Nevím čím to je ale nemusel jsem nic upravovat. Říkám to proto, že když jsem dával tažné na mé favo, tak jsem hodinu brousil a upravoval.
A k smotné montáži. není to nic složitého. Eletriku napojíš od světel a káble dovedeš až ke skřínce. samotné tažné drží několika šrouby. Taky se dávají na dno kufru takové železné výstuky. Jediné složité na tom je vyměřit střed auta!
A k smotné montáži. není to nic složitého. Eletriku napojíš od světel a káble dovedeš až ke skřínce. samotné tažné drží několika šrouby. Taky se dávají na dno kufru takové železné výstuky. Jediné složité na tom je vyměřit střed auta!
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Sezen si z vrakace original odnimatelne tazne - vymenis vyztuhu pod naraznikem, elektriku napojis mezikusem k zadnim lampam a je hotovo. Pokud neni tazne nasazene, neni videt ani zasuvka (sklopna do narazniku). Mam ho na svem touringu, vim o cem mluvim.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
- Radek_750iA
- Příspěvky: 3262
- Registrován: 16. 09. 2003 22:16
- Bydliště: K. Vary
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
On si malokdo uvedomi ze, plato ma cca 500kg a sedma ?? 1800kg, potrebuje tedy auto s taznym na 2300 kg a tim padem ridicske opravneni skupiny E pro privesy nad 750 kg. A protoze auto schopne odtahnout 2,5 tunovy prives bude mit minimalne 1500 kg pohotovostni hmotnost + sofer + desky s celnimi papiryRadek_750iA píše:Tak to mi pripomelo,jak se kamarad dusoval, ze neni problem pritahnout 750 na plataku jeho eskortem 1.9d a ze to nemuze byt zas tak tezky, ze uz jednou vezl lednicku

Znam dobrodruha, co mi vezl auto z Nemecka za VW Transporterem s taznym nezapsanym v dokladech a ridicakem sk. B. Ten mamlas se mi podreknul az na care cestou zpet, malem jsem omdlel pri predstave ze by nas zastavil na autobahnu Simir ...
A to jsme meli podvalnik na 2000 kg celkove, s vlastni hmotnosti 650 kg a na nem ma E30 325iX Touring s pohotovostni hmotnosti 1365. Cesky polucista na care zacal remcat ze prekracujeme celkovou hmotnost privesu o 15kg, taxem mu vysvetlil, ze pohotovostni hmotnost je vcetne naplni a ze mam prazdnou 63-litrovou nadrz a tedy min. 40kg rezervu


328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition