Jak vyleštit sání?

Vylepšení, úpravy - cokoliv co se udělá jinak, než jak bylo vymyšleno ve fabrice BMW.
(Turbo, podvozky, sportovní úpravy...)
Uživatelský avatar
Stepan
Příspěvky: 950
Registrován: 14. 02. 2003 05:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Jak vyleštit sání?

Příspěvek od Stepan » 08. 04. 2006 19:39

Je tu někdo kdo se o to pokoušel?
Myslim ne zvenku, ale vevnitř.
Robim na tom a ne že by se tam jako dalo dobře dostat.
Nějakej trick? :roll:
Dala mi ultimátum: "Buď já nebo to auto".
Bude mi chybět, byla to dobrá žena :twisted:

Uživatelský avatar
adam320
Příspěvky: 4565
Registrován: 26. 08. 2004 16:28
Bydliště: mt. Blanc

Příspěvek od adam320 » 08. 04. 2006 21:40

zubařská vrtačka
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 08. 04. 2006 22:01

mozna bych zkusil ten pruznej nastavec na gola sadu - je to takova pruzina ohebna - pouziva se jako nastavec na blbej pristup
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Stepan
Příspěvky: 950
Registrován: 14. 02. 2003 05:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stepan » 08. 04. 2006 22:25

Tak tam jsem se dostal. Mám brusku s tim flexinástavcem,ale je to nic moc. Sání totiž vevnitř není kruhovýho průřezu, takže to není to co by se mi líbilo.
Ale i tak jsou místa kam jsem se nedostal vůbec. :roll:
Dala mi ultimátum: "Buď já nebo to auto".
Bude mi chybět, byla to dobrá žena :twisted:

Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 6122
Registrován: 16. 07. 2004 17:52
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tweety » 09. 04. 2006 07:49

Já bych to hodil BOOSTovi :twisted:

dargon
Příspěvky: 876
Registrován: 09. 01. 2005 11:14
Bydliště: Šternberk

Příspěvek od dargon » 09. 04. 2006 09:12

se taky priklanim k nazoru ze kdyby to melo byt pekne hladke a leskle tak by totak udelali uz od vydoby , myslim ten vnitrek a vzdyt proc lestit vzdyt kdyz otevru kapotu tak dovnitr nevidim :roll:
E39 530i
ex. e46 330d
ex. e30 318is
ex. e30 318is
ex. e30 320i

Uživatelský avatar
Jan Kučera
Příspěvky: 1694
Registrován: 03. 01. 2006 15:49
Bydliště: Klanowitz

Příspěvek od Jan Kučera » 09. 04. 2006 09:32

Pláťákoslužby 608528957

524TdA RULEZZ

WRX Sti

..........................asi sem se posral,ale chci TURBO ... a klid

Obrázek

Uživatelský avatar
Jan Kučera
Příspěvky: 1694
Registrován: 03. 01. 2006 15:49
Bydliště: Klanowitz

Příspěvek od Jan Kučera » 09. 04. 2006 09:37

BOOST píše:
Tweety píše:Já bych to hodil BOOSTovi :twisted:
No v tomhle případě bych s tím nechtěl mít nic společnýho. :twisted: Leštit sání zevnitř je sebevražda, navíc jsem někde četl, že vyleštěnej povrch není nejlepší pro proudění vzduchu. Lepší je prej, když tam zůstanou stopy od frézy, ale to u sání asi těžko půjde. Jediný co mě tak napadá je zkusit nějaký elektrolytický leštění v lázni, ručně to asi nepůjde.
Si dovolim oponovat . Po 8 letech snazeni se zavodit s vraky jsem mel nekolikrat moznost porovnat jizdu s nelesteným a lesteným sáním a konkrétně si pamatuju ze u vozu Vaz 2101 to byl mazec - nárůst pocitově v jízdě tak 8 PS (teda vósem lóščaděj) samozřejmě nebržděno :roll: :twisted: ALE UPOZORNUJU JE TO TEZKEJ OPRC
Pláťákoslužby 608528957

524TdA RULEZZ

WRX Sti

..........................asi sem se posral,ale chci TURBO ... a klid

Obrázek

Uživatelský avatar
Stepan
Příspěvky: 950
Registrován: 14. 02. 2003 05:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stepan » 09. 04. 2006 20:28

Tak to jste mi moc nepomohli :?
Link je sice super, ale sání na M10 je o dost členitější, než na shade.
Šlo mi o to, jak se dostat "za zatáčku".
Takže resumé zní, tak cca 50% se docela vyleštit dá, dalších tak 20% je tak nahrubo smirkem, ale tak do 1/3 jsem se prostě vůbec nedostal.
http://www.prag-info.cz/_shop/index_.ph ... il&id=7918
A to si myslim, že na to nemám nejhorší nářadí.

Jinak k tomu povrchu, co vim já, sání by mělo bejt hladký, ale za vstřikama nebo karbem drsněší povrch nevadí a víření vzduchu napomáhá lepšímu promíchání směsi. A dargona snad ani nekomentuju :lol:
Dala mi ultimátum: "Buď já nebo to auto".
Bude mi chybět, byla to dobrá žena :twisted:

Uživatelský avatar
Lospiratos
Příspěvky: 957
Registrován: 12. 03. 2006 20:33
Bydliště: Praha7

Příspěvek od Lospiratos » 09. 04. 2006 20:42

Stepan ma pravdu sani by melo byt co nejhladsi a za karbecem a za vstrikama by to melo byt naopak casto se tam davaji virice vzduchu pro lepsi promichani paliva se vzduchem a nasledovne lepsi a efektivnejsi horeni..........Jinak stepane jestli mas ty svody v dobrym stavu tak bych se ti mohl zeptat na letisti na chemicky frezovani dela to dobrej povrch a je to rychly ale nic neslibuju nevim jak je to s pouzitejma vecma a co by na to rekla ta lazen...Jednou se domlouvalo chromovani uz jetejch svodu a typek to dal spatne vycisteny a zkurvili chromovaci lazen v sakra vysoky hodnote tak nevim jak na to ted budou haklivi kazdopadne se poptam :wink:
Obrázek
E31 850ci 6tikver
E36 1.8i touring ///MRD packet
Hotentot For life :)

Uživatelský avatar
Stepan
Příspěvky: 950
Registrován: 14. 02. 2003 05:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stepan » 10. 04. 2006 00:59

Chemický frézování?
To jako v nějaký lázni?
A pokud mi to teda vyrovná sání zevnitř, jak dosáhnu toho aby se nepoškodily plochy který maj těsnit k hlavě, vstřiky a tak?
Zase nejsem mistr světa ve skoku na špek. 8)

Jo jinak vejfukový svody na pochromování bych měl taky :lol:
Dala mi ultimátum: "Buď já nebo to auto".
Bude mi chybět, byla to dobrá žena :twisted:

Uživatelský avatar
hobborg
Příspěvky: 269
Registrován: 15. 03. 2006 08:44
Bydliště: B r N o a P r A h A

Příspěvek od hobborg » 10. 04. 2006 07:03

podle me na lesteni sani takto dlouhyho by to chtelo neco si udelat....bud pouzit takovou tu chlupatou dratenku -jak je treba na sklenice- pridelat na ni molitan prumeru toho sani a pak to obalit smirkem... no aupnuty do vrtacky ... a zkusit.... takle nejak sem o tom premyslel este na starym aute
jasne je potreba to este kapanek doladit ale snad by to slo...
BMW 318i lost R1150R
coupe
M40

Uživatelský avatar
Lospiratos
Příspěvky: 957
Registrován: 12. 03. 2006 20:33
Bydliště: Praha7

Příspěvek od Lospiratos » 10. 04. 2006 09:40

Zvenku a na stykovejch plochach a tam kde to nechces aby ti to neco ubralo tak to se natira specialni barvou odolnou te kyseline .....
Obrázek
E31 850ci 6tikver
E36 1.8i touring ///MRD packet
Hotentot For life :)

Uživatelský avatar
Stepan
Příspěvky: 950
Registrován: 14. 02. 2003 05:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stepan » 12. 04. 2006 20:12

:lol: :lol: :lol:
Tak sem rád, že se to tu zvrhlo v takhle věděckou debatu,
ale celej problém je taky v tom, že sání neni kruhovýho průřezu.
Je to klon mezi obdélníčkem a kolečkem, takže v "rozích"
jakýkoliv rotační obrábění ať už čímkoli docela selhává.
Takže úkol zní: Vyleštit kanály nepravidelnýho průřezua to poslepu,
páč asi po 10cm na to už neni vidět :roll:
Dala mi ultimátum: "Buď já nebo to auto".
Bude mi chybět, byla to dobrá žena :twisted:

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 12. 04. 2006 22:11

Stepan píše::lol: Jo, to mě taky napadlo, ale zase mě to přešlo, když jsem viděl cenovku airboxu :cry:
no ja myslim, ze by to slo udelat i se zachovanim puvodni vahy a airboxu, a nakej tvarove epesni mezikus ke klapkam
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Brutus
Příspěvky: 88
Registrován: 25. 11. 2004 14:32
Bydliště: BRNO

Příspěvek od Brutus » 13. 04. 2006 12:34

vem si vrtačku která točí hodně otáček potom lanko dlouhý dle potřeby (něco jako plynové ,ale celkově tlustý prum. 3,5mm-5mm nebo tak něco a jednotlivý drátky aby nebyli moc měký a musí jich bejt dost) na obou koncích lanka uděláš uzle a prostředek roztřepíš (vrtačka kus lanka uzel roztřepený zas uzel a pak třeba ještě kousek roztřepený). je to na dost dlouho

Uživatelský avatar
Stepan
Příspěvky: 950
Registrován: 14. 02. 2003 05:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stepan » 13. 04. 2006 18:54

2 Brutus: Už jsem tu psal, že takhle to nejde. A lanko by Ti tak nafackovalo.

2 Speedy: No jo, o tom se tu už psalo, technicky by to šlo, ale chci upravit stávající sání. K tomuhle levelu jsem se ještě nedostal :lol:

Jo jinak koupim sání z M3, sem zvědavej jestli vůbec někdo má a za kolik dá.
Toto:http://www.bmwe21.net/320is/cf1.jpg a ani nemusí bejt v karbonu :lol:
Dala mi ultimátum: "Buď já nebo to auto".
Bude mi chybět, byla to dobrá žena :twisted:

BMW-RACING
Příspěvky: 72
Registrován: 14. 03. 2004 13:16
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od BMW-RACING » 13. 04. 2006 20:21

Rozřež sání na púl podelně,navař příruby a hned se to bude líp dělat.
S 130LR dělené sání.

Uživatelský avatar
prodrive
Příspěvky: 247
Registrován: 12. 10. 2005 17:18

Příspěvek od prodrive » 13. 04. 2006 21:24

Vezmi si hadicu, najlepšie vysokotlakú na palivo, na jednej strane ju uchyť do vrtačky, alebo fortuny, na druhej urob zárezy kolmo na seba a prevleč nimi pásiky, asi 3cm šmirglového papiera, najprv hrubého a postupne jemnejšieho. Je to dlhá a dosť nezáživná bavenica, ale ide to. Hlavne sa neponáhlaj.

Uživatelský avatar
Brutus
Příspěvky: 88
Registrován: 25. 11. 2004 14:32
Bydliště: BRNO

Příspěvek od Brutus » 14. 04. 2006 08:03

Stepan píše:2 Brutus: Už jsem tu psal, že takhle to nejde. A lanko by Ti tak nafackovalo.

2 Speedy: No jo, o tom se tu už psalo, technicky by to šlo, ale chci upravit stávající sání. K tomuhle levelu jsem se ještě nedostal :lol:

Jo jinak koupim sání z M3, sem zvědavej jestli vůbec někdo má a za kolik dá.
Toto:http://www.bmwe21.net/320is/cf1.jpg a ani nemusí bejt v karbonu :lol:



tak nevim ale dělal jsem to sobě na 1,8 m10 a s kamošem na jeho ax a šlo to, bylo to uplně krasně hladký :)

Odpovědět