Vylepšení, úpravy - cokoliv co se udělá jinak, než jak bylo vymyšleno ve fabrice BMW.
(Turbo, podvozky, sportovní úpravy...)
-
Stepan
- Příspěvky: 950
- Registrován: 14. 02. 2003 05:26
- Bydliště: Praha
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Stepan » 08. 04. 2006 19:39
Je tu někdo kdo se o to pokoušel?
Myslim ne zvenku, ale vevnitř.
Robim na tom a ne že by se tam jako dalo dobře dostat.
Nějakej trick?

Dala mi ultimátum: "Buď já nebo to auto".
Bude mi chybět, byla to dobrá žena

-
adam320
- Příspěvky: 4565
- Registrován: 26. 08. 2004 16:28
- Bydliště: mt. Blanc
Příspěvek
od adam320 » 08. 04. 2006 21:40
zubařská vrtačka
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni
-
Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Příspěvek
od Max-Max » 08. 04. 2006 22:01
mozna bych zkusil ten pruznej nastavec na gola sadu - je to takova pruzina ohebna - pouziva se jako nastavec na blbej pristup
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
-
Stepan
- Příspěvky: 950
- Registrován: 14. 02. 2003 05:26
- Bydliště: Praha
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Stepan » 08. 04. 2006 22:25
Tak tam jsem se dostal. Mám brusku s tim flexinástavcem,ale je to nic moc. Sání totiž vevnitř není kruhovýho průřezu, takže to není to co by se mi líbilo.
Ale i tak jsou místa kam jsem se nedostal vůbec.

Dala mi ultimátum: "Buď já nebo to auto".
Bude mi chybět, byla to dobrá žena

-
Tweety
- Příspěvky: 6122
- Registrován: 16. 07. 2004 17:52
- Bydliště: Ústí nad Labem
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Tweety » 09. 04. 2006 07:49
Já bych to hodil BOOSTovi

-
dargon
- Příspěvky: 876
- Registrován: 09. 01. 2005 11:14
- Bydliště: Šternberk
Příspěvek
od dargon » 09. 04. 2006 09:12
se taky priklanim k nazoru ze kdyby to melo byt pekne hladke a leskle tak by totak udelali uz od vydoby , myslim ten vnitrek a vzdyt proc lestit vzdyt kdyz otevru kapotu tak dovnitr nevidim

E39 530i
ex. e46 330d
ex. e30 318is
ex. e30 318is
ex. e30 320i
-
Jan Kučera
- Příspěvky: 1694
- Registrován: 03. 01. 2006 15:49
- Bydliště: Klanowitz
Příspěvek
od Jan Kučera » 09. 04. 2006 09:32
Pláťákoslužby 608528957
524TdA RULEZZ
WRX Sti
..........................asi sem se posral,ale chci TURBO ... a klid

-
Jan Kučera
- Příspěvky: 1694
- Registrován: 03. 01. 2006 15:49
- Bydliště: Klanowitz
Příspěvek
od Jan Kučera » 09. 04. 2006 09:37
BOOST píše:Tweety píše:Já bych to hodil BOOSTovi

No v tomhle případě bych s tím nechtěl mít nic společnýho.

Leštit sání zevnitř je sebevražda, navíc jsem někde četl, že vyleštěnej povrch není nejlepší pro proudění vzduchu. Lepší je prej, když tam zůstanou stopy od frézy, ale to u sání asi těžko půjde. Jediný co mě tak napadá je zkusit nějaký elektrolytický leštění v lázni, ručně to asi nepůjde.
Si dovolim oponovat . Po 8 letech snazeni se zavodit s vraky jsem mel nekolikrat moznost porovnat jizdu s nelesteným a lesteným sáním a konkrétně si pamatuju ze u vozu Vaz 2101 to byl mazec - nárůst pocitově v jízdě tak 8 PS (teda vósem lóščaděj) samozřejmě nebržděno

ALE UPOZORNUJU JE TO TEZKEJ OPRC
Pláťákoslužby 608528957
524TdA RULEZZ
WRX Sti
..........................asi sem se posral,ale chci TURBO ... a klid

-
Stepan
- Příspěvky: 950
- Registrován: 14. 02. 2003 05:26
- Bydliště: Praha
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Stepan » 09. 04. 2006 20:28
Tak to jste mi moc nepomohli
Link je sice super, ale sání na M10 je o dost členitější, než na shade.
Šlo mi o to, jak se dostat "za zatáčku".
Takže resumé zní, tak cca 50% se docela vyleštit dá, dalších tak 20% je tak nahrubo smirkem, ale tak do 1/3 jsem se prostě vůbec nedostal.
http://www.prag-info.cz/_shop/index_.ph ... il&id=7918
A to si myslim, že na to nemám nejhorší nářadí.
Jinak k tomu povrchu, co vim já, sání by mělo bejt hladký, ale za vstřikama nebo karbem drsněší povrch nevadí a víření vzduchu napomáhá lepšímu promíchání směsi. A dargona snad ani nekomentuju

Dala mi ultimátum: "Buď já nebo to auto".
Bude mi chybět, byla to dobrá žena

-
Lospiratos
- Příspěvky: 957
- Registrován: 12. 03. 2006 20:33
- Bydliště: Praha7
Příspěvek
od Lospiratos » 09. 04. 2006 20:42
Stepan ma pravdu sani by melo byt co nejhladsi a za karbecem a za vstrikama by to melo byt naopak casto se tam davaji virice vzduchu pro lepsi promichani paliva se vzduchem a nasledovne lepsi a efektivnejsi horeni..........Jinak stepane jestli mas ty svody v dobrym stavu tak bych se ti mohl zeptat na letisti na chemicky frezovani dela to dobrej povrch a je to rychly ale nic neslibuju nevim jak je to s pouzitejma vecma a co by na to rekla ta lazen...Jednou se domlouvalo chromovani uz jetejch svodu a typek to dal spatne vycisteny a zkurvili chromovaci lazen v sakra vysoky hodnote tak nevim jak na to ted budou haklivi kazdopadne se poptam


E31 850ci 6tikver
E36 1.8i touring ///MRD packet
Hotentot For life

-
Stepan
- Příspěvky: 950
- Registrován: 14. 02. 2003 05:26
- Bydliště: Praha
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Stepan » 10. 04. 2006 00:59
Chemický frézování?
To jako v nějaký lázni?
A pokud mi to teda vyrovná sání zevnitř, jak dosáhnu toho aby se nepoškodily plochy který maj těsnit k hlavě, vstřiky a tak?
Zase nejsem mistr světa ve skoku na špek.
Jo jinak vejfukový svody na pochromování bych měl taky

Dala mi ultimátum: "Buď já nebo to auto".
Bude mi chybět, byla to dobrá žena

-
hobborg
- Příspěvky: 269
- Registrován: 15. 03. 2006 08:44
- Bydliště: B r N o a P r A h A
Příspěvek
od hobborg » 10. 04. 2006 07:03
podle me na lesteni sani takto dlouhyho by to chtelo neco si udelat....bud pouzit takovou tu chlupatou dratenku -jak je treba na sklenice- pridelat na ni molitan prumeru toho sani a pak to obalit smirkem... no aupnuty do vrtacky ... a zkusit.... takle nejak sem o tom premyslel este na starym aute
jasne je potreba to este kapanek doladit ale snad by to slo...
BMW 318i lost R1150R
coupe
M40
-
Lospiratos
- Příspěvky: 957
- Registrován: 12. 03. 2006 20:33
- Bydliště: Praha7
Příspěvek
od Lospiratos » 10. 04. 2006 09:40
Zvenku a na stykovejch plochach a tam kde to nechces aby ti to neco ubralo tak to se natira specialni barvou odolnou te kyseline .....

E31 850ci 6tikver
E36 1.8i touring ///MRD packet
Hotentot For life

-
Stepan
- Příspěvky: 950
- Registrován: 14. 02. 2003 05:26
- Bydliště: Praha
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Stepan » 12. 04. 2006 20:12
Tak sem rád, že se to tu zvrhlo v takhle věděckou debatu,
ale celej problém je taky v tom, že sání neni kruhovýho průřezu.
Je to klon mezi obdélníčkem a kolečkem, takže v "rozích"
jakýkoliv rotační obrábění ať už čímkoli docela selhává.
Takže úkol zní: Vyleštit kanály nepravidelnýho průřezua to poslepu,
páč asi po 10cm na to už neni vidět

Dala mi ultimátum: "Buď já nebo to auto".
Bude mi chybět, byla to dobrá žena

-
Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Příspěvek
od Max-Max » 12. 04. 2006 22:11
Stepan píše:
Jo, to mě taky napadlo, ale zase mě to přešlo, když jsem viděl cenovku airboxu

no ja myslim, ze by to slo udelat i se zachovanim puvodni vahy a airboxu, a nakej tvarove epesni mezikus ke klapkam
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
-
Brutus
- Příspěvky: 88
- Registrován: 25. 11. 2004 14:32
- Bydliště: BRNO
Příspěvek
od Brutus » 13. 04. 2006 12:34
vem si vrtačku která točí hodně otáček potom lanko dlouhý dle potřeby (něco jako plynové ,ale celkově tlustý prum. 3,5mm-5mm nebo tak něco a jednotlivý drátky aby nebyli moc měký a musí jich bejt dost) na obou koncích lanka uděláš uzle a prostředek roztřepíš (vrtačka kus lanka uzel roztřepený zas uzel a pak třeba ještě kousek roztřepený). je to na dost dlouho
-
Stepan
- Příspěvky: 950
- Registrován: 14. 02. 2003 05:26
- Bydliště: Praha
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Stepan » 13. 04. 2006 18:54
2 Brutus: Už jsem tu psal, že takhle to nejde. A lanko by Ti tak nafackovalo.
2 Speedy: No jo, o tom se tu už psalo, technicky by to šlo, ale chci upravit stávající sání. K tomuhle levelu jsem se ještě nedostal
Jo jinak koupim sání z M3, sem zvědavej jestli vůbec někdo má a za kolik dá.
Toto:
http://www.bmwe21.net/320is/cf1.jpg a ani nemusí bejt v karbonu

Dala mi ultimátum: "Buď já nebo to auto".
Bude mi chybět, byla to dobrá žena

-
BMW-RACING
- Příspěvky: 72
- Registrován: 14. 03. 2004 13:16
- Bydliště: Olomouc
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od BMW-RACING » 13. 04. 2006 20:21
Rozřež sání na púl podelně,navař příruby a hned se to bude líp dělat.
S 130LR dělené sání.
-
prodrive
- Příspěvky: 247
- Registrován: 12. 10. 2005 17:18
Příspěvek
od prodrive » 13. 04. 2006 21:24
Vezmi si hadicu, najlepšie vysokotlakú na palivo, na jednej strane ju uchyť do vrtačky, alebo fortuny, na druhej urob zárezy kolmo na seba a prevleč nimi pásiky, asi 3cm šmirglového papiera, najprv hrubého a postupne jemnejšieho. Je to dlhá a dosť nezáživná bavenica, ale ide to. Hlavne sa neponáhlaj.
-
Brutus
- Příspěvky: 88
- Registrován: 25. 11. 2004 14:32
- Bydliště: BRNO
Příspěvek
od Brutus » 14. 04. 2006 08:03
Stepan píše:2 Brutus: Už jsem tu psal, že takhle to nejde. A lanko by Ti tak nafackovalo.
2 Speedy: No jo, o tom se tu už psalo, technicky by to šlo, ale chci upravit stávající sání. K tomuhle levelu jsem se ještě nedostal
Jo jinak koupim sání z M3, sem zvědavej jestli vůbec někdo má a za kolik dá.
Toto:
http://www.bmwe21.net/320is/cf1.jpg a ani nemusí bejt v karbonu

tak nevim ale dělal jsem to sobě na 1,8 m10 a s kamošem na jeho ax a šlo to, bylo to uplně krasně hladký
