Topení

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Uživatelský avatar
Bobo
Příspěvky: 1938
Registrován: 13. 03. 2003 22:01
Bydliště: Praha

Topení

Příspěvek od Bobo » 29. 10. 2003 18:16

Mam pocit, že nějak slabě topí topení. I když je zahřátej motor a na chvíli pustim topení, ručka ukazatele teploty o kousek sleze. Ale auto topí málo.
Jaké by mohli být příčiny?
Díky
!! Koupím krémový interiér e30 4dv, nejlépe z 6V. Pouze v perfektním stavu !! sz, 774 894 601

Obrázek

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Re: Topení

Příspěvek od Max-Max » 29. 10. 2003 20:58

Bobo píše:Mam pocit, že nějak slabě topí topení. I když je zahřátej motor a na chvíli pustim topení, ručka ukazatele teploty o kousek sleze. Ale auto topí málo.
Jaké by mohli být příčiny?
Díky
Zavzdušnený radiátor alebo termostat, asi. Ja som mal teraz ten prvý prípad. Vyriešil som to spustením kvapaliny a opätovným nalitím aj s otv. topením. Alebo odvzdušniť skrutkou na termostate.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
peca
Příspěvky: 323
Registrován: 16. 10. 2003 11:17
Bydliště: Zlín

Příspěvek od peca » 31. 10. 2003 14:36

Jasně.Odvzdušni to šroubkem na termostatu!
Nekupujte si auto! Kupte si BMW !

Uživatelský avatar
allda
Příspěvky: 337
Registrován: 18. 02. 2003 17:29

Příspěvek od allda » 31. 10. 2003 16:46

v jaky poloze by mel byt čudlík, aby auto zacalo topit? ja ho musim mit v poloze asi tak 2-3 (kdyz si predstavim cifernik).
nemuze to byt tim, ze byla spatne odvzdusnena soustava pri vymene chl.kapaliny? :?

Uživatelský avatar
Bobo
Příspěvky: 1938
Registrován: 13. 03. 2003 22:01
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bobo » 01. 11. 2003 12:57

Zkusim ten ozvzdušňovací šroub, díky.

Ještě jiná otázka - když chvi vypustit chladící kapalinu u motoru m40, vypouší se jen ze spoda na chladiči, nebo ještě někde?
Díky
!! Koupím krémový interiér e30 4dv, nejlépe z 6V. Pouze v perfektním stavu !! sz, 774 894 601

Obrázek

Venca

Příspěvek od Venca » 01. 11. 2003 18:26

Bobo píše:Zkusim ten ozvzdušňovací šroub, díky.

Ještě jiná otázka - když chvi vypustit chladící kapalinu u motoru m40, vypouší se jen ze spoda na chladiči, nebo ještě někde?
Díky
U M40 je na bloku na pravý straně vypouštěcí šroub (podle Jak na to...).

Uživatelský avatar
Bobo
Příspěvky: 1938
Registrován: 13. 03. 2003 22:01
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bobo » 01. 11. 2003 22:52

Dík.
Takže to znamená otevřít šroub na chladiči, otevřít šroub na bloku motoru?
A když to budu napouštět, tak mít povolený odvzdušňovací šrouby a až u nich bude voda, tak zavřít, žejo? A nalejt cca do půlky vyrovnávací nádobky...? Je to tak? Dík
!! Koupím krémový interiér e30 4dv, nejlépe z 6V. Pouze v perfektním stavu !! sz, 774 894 601

Obrázek

Uživatelský avatar
Bobo
Příspěvky: 1938
Registrován: 13. 03. 2003 22:01
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bobo » 02. 11. 2003 12:16

Jakou chldící kapalinu používáte? Nechci dát nějakou sračku...
!! Koupím krémový interiér e30 4dv, nejlépe z 6V. Pouze v perfektním stavu !! sz, 774 894 601

Obrázek

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 02. 11. 2003 17:28

Bobo píše:Jakou chldící kapalinu používáte? Nechci dát nějakou sračku...
Alycol super AL. Po zime uvidíme :D
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Radek_750iA
Příspěvky: 3262
Registrován: 16. 09. 2003 22:16
Bydliště: K. Vary

Příspěvek od Radek_750iA » 03. 11. 2003 13:29

Original BMW 1,5l stoji cca140Kc

Uživatelský avatar
SlimShady
Příspěvky: 1878
Registrován: 11. 02. 2003 20:49
Bydliště: H6 Boxer
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od SlimShady » 03. 11. 2003 15:39

Bobo píše:Jakou chldící kapalinu používáte? Nechci dát nějakou sračku...
Original od BMW, stoji asi tak ako pisal Radek750iA :wink:
Faszom a seggedbe verem te buzi :!:

Uživatelský avatar
allda
Příspěvky: 337
Registrován: 18. 02. 2003 17:29

Příspěvek od allda » 04. 11. 2003 17:42

original chladici koupim v autecu? nebo se da i jinde?

Uživatelský avatar
SlimShady
Příspěvky: 1878
Registrován: 11. 02. 2003 20:49
Bydliště: H6 Boxer
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od SlimShady » 04. 11. 2003 20:34

allda píše:original chladici koupim v autecu? nebo se da i jinde?
No ten origos davaju len v AuTecu, je to nieco taketo:

Teda tie 4 flase napravo...
Obrázek

Obrázek
Faszom a seggedbe verem te buzi :!:

Ada_CZ
člen E30.cz
Příspěvky: 758
Registrován: 13. 10. 2006 20:06
Bydliště: Havířov

Příspěvek od Ada_CZ » 17. 10. 2007 21:01

Dneska sem hledal ten vypousteci šroub. JE to na pravo z pohledu řidiče? Jeste se v tom motoru moc neorientuju... Neni tam nejaky orientacni bod? Jej dííky

Ada_CZ
člen E30.cz
Příspěvky: 758
Registrován: 13. 10. 2006 20:06
Bydliště: Havířov

Příspěvek od Ada_CZ » 19. 10. 2007 22:04

Zase sem ho hledal - ja jsem bezradný - prosím zkuste nějak popsat polohu toho vypustneho sroubu na tom bloku.. (M40 316i)

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 19. 10. 2007 22:18

Ada_CZ píše:Zase sem ho hledal - ja jsem bezradný - prosím zkuste nějak popsat polohu toho vypustneho sroubu na tom bloku.. (M40 316i)
proc odvzdusnovat na bloku kdyz mas sroub na chladici?
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
budha
člen E30.cz
Příspěvky: 1391
Registrován: 16. 04. 2006 13:28
Bydliště: Kladno/Praha

Příspěvek od budha » 20. 10. 2007 00:36

on se asi bavi o vypoustecim sroubu a o tom zase nevim nic na bloku, ale staci odpojit hadici vlevo dole u chladice, vytece vsechno...(musis mit otevrenej kohout topeni)
Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990

Ada_CZ
člen E30.cz
Příspěvky: 758
Registrován: 13. 10. 2006 20:06
Bydliště: Havířov

Příspěvek od Ada_CZ » 20. 10. 2007 09:29

JJ, měním kapalinu...
Budha: Určitě myslíš tu nejtenší... Dík
+ ještě bych poprosil třeba do SZ - popis - co budu potřebovat za nářadí(náhradní materiál) k tomu odpojení hadice - ještě sem to nedělal, a už bych rád kráčel do garáže najistotu, začínají mrazy..

Uživatelský avatar
Beda
člen E30.cz
Příspěvky: 975
Registrován: 02. 06. 2005 21:59
Bydliště: Praha

Příspěvek od Beda » 20. 10. 2007 09:58

Tak já se takypřidám se svým problémem v topení. Když mám auto zahřátý a stojím, tak topí. Jak se ale rozjedu, tak to po chvíli začne foukat studený. Nevím čím to je. Osobně si myslím, že je ten radiátor zarostlý,ale třeba mi řeknete něco lepšího. Jinak kohout cvaká, takže myslím, že otvírá. A odvzdušňoval jsem to normálně tím odvzdušňovákem co je na chladiči. Model 318is! Předem díky za názory!!
e30 316i->e30 318is->e36 323i->Ford Mondeo ST220->Land Rover Discovery III->Ford Focus II ST300-> E30 318is Mtechnic II + E24 635csi

AUTOSERVIS VOZŮ VŠECH ZNAČEK:
http://www.hatesauto.cz

Uživatelský avatar
M40TURBO
sponzor E30.cz
Příspěvky: 1630
Registrován: 26. 06. 2007 21:49
Bydliště: Prdel na kopci

Příspěvek od M40TURBO » 20. 10. 2007 10:20

co takhle termostat ? To odpovída že nezavírá když stojíš tak se motor zahřeje a za jizdy se ochladí
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost

Odpovědět