výměna tlumičů
výměna tlumičů
Zdar lidi,mam takovej problém že se mi s ním nechce ani chlubit ale musím neboť si nevím rady. Koupil jsem tady od jednoho zatím nejmenovaného člena starší tlumiče a když jsem se dal dneska do jejich výměny tak jsem zjistil že s nima jde hejbat nahoru dolu až nadoraz to je první co se mi nezdá v pořádku a myslím si že ty tlumiče můžu vzít a hodit je dopopelnice?
No a když už tu píšu tak se rovnou zeptám zda mi někdo poradíte jak vytlačit ty spodní klouby co držej v Mcpersonu?
Budu rád za každou odpověd
No a když už tu píšu tak se rovnou zeptám zda mi někdo poradíte jak vytlačit ty spodní klouby co držej v Mcpersonu?
Budu rád za každou odpověd
BMW e36 touring
604175288
604175288
Proc by tlumice nemely jit zatlacit a opet vytahnout? Zalezi spis, jakou silou, zda jdou volne nebo " ztuha".
Na cepy existuje stahovak, ale lze pouzit i kladivo a par dobre mirenych ran. Ne na cep, ale na tu vec, v cem cep drzi, ted si nevzpomenu na nazev, a cep vyskoci.
Na cepy existuje stahovak, ale lze pouzit i kladivo a par dobre mirenych ran. Ne na cep, ale na tu vec, v cem cep drzi, ted si nevzpomenu na nazev, a cep vyskoci.
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520
To je taky moznost...Záchvat píše:Proc by tlumice nemely jit zatlacit a opet vytahnout? Zalezi spis, jakou silou, zda jdou volne nebo " ztuha".
Na cepy existuje stahovak, ale lze pouzit i kladivo a par dobre mirenych ran. Ne na cep, ale na tu vec, v cem cep drzi, ted si nevzpomenu na nazev, a cep vyskoci.

Ex E30 320i ´87 -> next E2(8,1?)...
Já bych řek těma kloubama myslí Miras prostě čepy od řízení a ramene a ptá se jak je vyndat z phersonu aby ho mohl vyndat a vyměnit tlumič. Na to stačí kladivo. Vytočíš si volant do strany abys měl lepší přístup. Odšroubuješ z čepu matku. Kladivem oboucháš tu část phersonu ve který je čep zapuštěnej a zataženej matkou přímo na jeho úrovni, říká se tomu těhlice. Dej do ní párkrát pořádnou šlupku ze strany aby povolil, za stavu nezarezlýho by měl sám vyskočit dolu. Nestane-li se tak, tak na čep nasad zpátky matku tak aby byla natočená po předposlední závit(nesmí koukat čep zároven musí být matka pevně našrobovaná) a střídej rány do těhlice s přesným kolmým úderem na ten čep například přes náký dřevo ale opatrně i rovnou do matky. Až vyskočí tak sundej matku, pokud se bude protáčet tak ho natluč zpět a matku povol, potom už stačí třísknout jednou do těhlice.
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni
tak to je uletadam320 píše:Já bych řek těma kloubama myslí Miras prostě čepy od řízení a ramene a ptá se jak je vyndat z phersonu aby ho mohl vyndat a vyměnit tlumič. Na to stačí kladivo. Vytočíš si volant do strany abys měl lepší přístup. Odšroubuješ z čepu matku. Kladivem oboucháš tu část phersonu ve který je čep zapuštěnej a zataženej matkou přímo na jeho úrovni, říká se tomu těhlice. Dej do ní párkrát pořádnou šlupku ze strany aby povolil, za stavu nezarezlýho by měl sám vyskočit dolu. Nestane-li se tak, tak na čep nasad zpátky matku tak aby byla natočená po předposlední závit(nesmí koukat čep zároven musí být matka pevně našrobovaná) a střídej rány do těhlice s přesným kolmým úderem na ten čep například přes náký dřevo ale opatrně i rovnou do matky. Až vyskočí tak sundej matku, pokud se bude protáčet tak ho natluč zpět a matku povol, potom už stačí třísknout jednou do těhlice.



btw:kdyby někdy někdo tady na olomoucku potřeboval k sobě nějakýho podavače klíču, tuze rád zdarma pomužu
