530ivs.535i

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Uživatelský avatar
Night.chimera
Příspěvky: 2639
Registrován: 12. 08. 2004 17:30
Bydliště: Praha 5

530ivs.535i

Příspěvek od Night.chimera » 10. 01. 2006 11:57

zajima me vydrz techto motoru spotreba a spolehlivost mam pocit ze to je M30 dostupnost dilu a ceny dilu jseli je v tom nejaky rozdil??
520i E34 M50 pekne autoObrázek Obrázek
cekatel na novejsi BMW nebo mercedes benzin+lpg

Uživatelský avatar
adam320
Příspěvky: 4565
Registrován: 26. 08. 2004 16:28
Bydliště: mt. Blanc

Příspěvek od adam320 » 10. 01. 2006 12:02

kup radši osmiválec. to je ouplně jiná liga
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni

Uživatelský avatar
Night.chimera
Příspěvky: 2639
Registrován: 12. 08. 2004 17:30
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od Night.chimera » 10. 01. 2006 12:12

tech je malo a jsou drahy
520i E34 M50 pekne autoObrázek Obrázek
cekatel na novejsi BMW nebo mercedes benzin+lpg

Uživatelský avatar
Slavisimo
Příspěvky: 1114
Registrován: 14. 01. 2005 22:31
Bydliště: Praha

Příspěvek od Slavisimo » 10. 01. 2006 12:23

a hlavne 530 s 6 zere min bych rekl

Uživatelský avatar
Night.chimera
Příspěvky: 2639
Registrován: 12. 08. 2004 17:30
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od Night.chimera » 10. 01. 2006 14:29

a vi nekdo jak je spolehlivej ta M30 jestli je to neco jako treba M10 neznicitelnej motor nebo tak?
520i E34 M50 pekne autoObrázek Obrázek
cekatel na novejsi BMW nebo mercedes benzin+lpg

ales.
Příspěvky: 652
Registrován: 04. 09. 2004 17:21
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od ales. » 10. 01. 2006 14:58

srdce říká V8, rozum V6.....životnosti bych se u takových motoru nebál.

Uživatelský avatar
milo
Příspěvky: 310
Registrován: 21. 11. 2004 16:54

Příspěvek od milo » 10. 01. 2006 15:00

M30 snese opravdu dost, mam v 7er 3litr a po 352000 na tachu bezi krasne. Olej temer nezere (za 4000 km co ji mam nezmizlo snad ani deci ...). Samozrejme zalezi od kusu.

Do E34ky klidne 3litr ale v 7me lituji ze nemam 3.5 ... spotreba +/- stejna a vykon na tezkou 7mu nic moc.
e39 530d
e32 730iA
ex e34 525i m20

Uživatelský avatar
Night.chimera
Příspěvky: 2639
Registrován: 12. 08. 2004 17:30
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od Night.chimera » 10. 01. 2006 15:19

tak to rad slysim ze 3,0 je dobrej motor je take predelana na LPG muze to ten motor poznamenat?
520i E34 M50 pekne autoObrázek Obrázek
cekatel na novejsi BMW nebo mercedes benzin+lpg

ales.
Příspěvky: 652
Registrován: 04. 09. 2004 17:21
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od ales. » 10. 01. 2006 15:21

Night.chimera píše:tak to rad slysim ze 3,0 je dobrej motor je take predelana na LPG muze to ten motor poznamenat?
zaleží na tom kdo a kdy to dělal, ale už bych z toho měl lehce strach :?

Uživatelský avatar
Night.chimera
Příspěvky: 2639
Registrován: 12. 08. 2004 17:30
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od Night.chimera » 10. 01. 2006 15:29

toho se nebojim je od toho normalne papir a stalo ho to asi 50 000 predchoziho majitele takze by to melo byt udelane v pohode
520i E34 M50 pekne autoObrázek Obrázek
cekatel na novejsi BMW nebo mercedes benzin+lpg

ales.
Příspěvky: 652
Registrován: 04. 09. 2004 17:21
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od ales. » 10. 01. 2006 15:38

Night.chimera píše:toho se nebojim je od toho normalne papir a stalo ho to asi 50 000 predchoziho majitele takze by to melo byt udelane v pohode
pokud je to takhle, tak pak by to mělo být v pohodě....spíš se mi jednalo oto aby to nedělal franta ze známostis tím pak bejvaj potíže :roll:

Uživatelský avatar
břečka
Příspěvky: 1471
Registrován: 23. 09. 2003 15:43
Bydliště: B r n o

Příspěvek od břečka » 10. 01. 2006 15:45

mame v 535i uz nejakej patek LPG a motor slape jak hodinky...sice je to oproti benzinu trochu linejsi ale neni problem si to obcas prepnout :D
Pro E34 je to tak akorat :)
H*O*T*E*N*T*O*T__C*R*E*W

Uživatelský avatar
Night.chimera
Příspěvky: 2639
Registrován: 12. 08. 2004 17:30
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od Night.chimera » 10. 01. 2006 15:58

takze v podstate je to jedno jakej motor ze??3,0 a 3,5 se uz asi tezko utahaj ze?
520i E34 M50 pekne autoObrázek Obrázek
cekatel na novejsi BMW nebo mercedes benzin+lpg

Uživatelský avatar
pkot
Příspěvky: 2278
Registrován: 26. 11. 2004 00:09
Bydliště: Praha

Příspěvek od pkot » 10. 01. 2006 16:49

Night.chimera píše:takze v podstate je to jedno jakej motor ze??3,0 a 3,5 se uz asi tezko utahaj ze?
Kdyz budes chtit , tak utahas kazdej motor :twisted:

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 10. 01. 2006 17:38

kdyz uvazis ze 2.5i M50 ma vic poniku nez 3.0 M30 a min zere, to bych radsi shanel slusnou M50. M30 je konstrukci proste starsi a kdyz mu zacnes nakladat, tak spotreba mergla a M10 dokupy 8)
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
psena
Příspěvky: 510
Registrován: 02. 02. 2004 16:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od psena » 10. 01. 2006 17:48

Kamos ma M30 530i a spolu jsme nekolikrat sprintovali.
Ja jsem mel 525i Vanos 141kw motor po oprave jedouci opravdu skvele.
Dopadlo to tak, ze se me drzel jak kliste, jen od mych 5500-6500ot/min jsem mel mirne navrch...necekal jsem to.On prece jen trilitr ma zase vetsi tocak.Neni to spatna volba, drzaky to jsou.Spotreba ale u 530 vs 525 bude vzdy o litr vyssi.
E 34 M5

athlon_137
Příspěvky: 1885
Registrován: 15. 02. 2003 12:21

Příspěvek od athlon_137 » 10. 01. 2006 17:56

proc ne rovnou 540i? :)

Uživatelský avatar
speedfred
Příspěvky: 361
Registrován: 01. 10. 2003 17:36
Bydliště: niekde v CSSR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od speedfred » 10. 01. 2006 18:09

poznam jednu 730i a ma najazdenych okolo 570000km+LPG a olej nezere.ide ozaj pekne
vcelku to ujde

Uživatelský avatar
DAN
Věčně nespokojený
Příspěvky: 3683
Registrován: 24. 07. 2003 11:35
Bydliště: Mrdákov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DAN » 10. 01. 2006 18:30

Asi už máš vyhlídnutou 530i. :twisted:

3.5 je lepší, ale i 3.0 je dobrá motorizace - pokud je suprový čecko ostatní, tak není přece problém nahradit i legálně původní agregát vzhledově na chlup stejnou 3.5 M30
Akorát se pak bude muset předělat ten plyn.

jestlit ti řikali, že ten plyn stál 50k - tak to musí bejt nějakej "přímovstřik" - cca 50k stojí holnadskej Vialle - ten už má vstřikování kapalný báze - jede to stejně jako na benál
Akorát nevím jestli to spolupracuje s motormanagementem motorů M30.

ten plyn si zjisti, páč jestli ti kecaj v týdle věci - že to stálo 50k, tak je pravděpodobný, že to nebude jediná věc, o kerý jsou schopni lhát

Podle mě tam za 50k nikdo tak drahej plyn nedával, pokud to nebyl Švícar, Holanďan, Němec,....

A pak - kdo si dává do auta plyn - většinou ten, komu se to vyplatí - ten kdo najezdí velký porce km - což nemusí bejt nutně nevýhoda - nikdo to nehoní nějakejma 1 km pomrdávkama po rozkopaným Práglu.
Pak je ale otázkou kolik tkm to nalítáno / jak dlouho je tam ten plyn = tomu by měly odpovídat najetý km na tacháči - jestli tam bude 120 tkm, tak to asi bude levá - někdo se sral s tacháčem - proč ? ,,..........

Jo a pak je taky dobrý čumět - jak startuje - jestli startuje na benál najede cca 10 km a pak přepíná na LPG, nebo startuje na benál a hned se mu to při překročení 2000 rpm přepíná na LPG a nebo nejhorší, jestli startuje rovnou na LPG.

Pokud se majitel stará ( to se snad dá trošku vysledovat ), tak LPG bych se nebál.
BMW The Ultimate Driving Machine

athlon_137
Příspěvky: 1885
Registrován: 15. 02. 2003 12:21

Příspěvek od athlon_137 » 10. 01. 2006 20:52

A hlavne aby to nemelo najeto 299 960 km :D

Odpovědět