530ivs.535i
- Night.chimera
- Příspěvky: 2639
- Registrován: 12. 08. 2004 17:30
- Bydliště: Praha 5
530ivs.535i
zajima me vydrz techto motoru spotreba a spolehlivost mam pocit ze to je M30 dostupnost dilu a ceny dilu jseli je v tom nejaky rozdil??
520i E34 M50 pekne auto

cekatel na novejsi BMW nebo mercedes benzin+lpg


cekatel na novejsi BMW nebo mercedes benzin+lpg
- Night.chimera
- Příspěvky: 2639
- Registrován: 12. 08. 2004 17:30
- Bydliště: Praha 5
- Night.chimera
- Příspěvky: 2639
- Registrován: 12. 08. 2004 17:30
- Bydliště: Praha 5
M30 snese opravdu dost, mam v 7er 3litr a po 352000 na tachu bezi krasne. Olej temer nezere (za 4000 km co ji mam nezmizlo snad ani deci ...). Samozrejme zalezi od kusu.
Do E34ky klidne 3litr ale v 7me lituji ze nemam 3.5 ... spotreba +/- stejna a vykon na tezkou 7mu nic moc.
Do E34ky klidne 3litr ale v 7me lituji ze nemam 3.5 ... spotreba +/- stejna a vykon na tezkou 7mu nic moc.
e39 530d
e32 730iA
ex e34 525i m20
e32 730iA
ex e34 525i m20
- Night.chimera
- Příspěvky: 2639
- Registrován: 12. 08. 2004 17:30
- Bydliště: Praha 5
- Night.chimera
- Příspěvky: 2639
- Registrován: 12. 08. 2004 17:30
- Bydliště: Praha 5
- Night.chimera
- Příspěvky: 2639
- Registrován: 12. 08. 2004 17:30
- Bydliště: Praha 5
Kamos ma M30 530i a spolu jsme nekolikrat sprintovali.
Ja jsem mel 525i Vanos 141kw motor po oprave jedouci opravdu skvele.
Dopadlo to tak, ze se me drzel jak kliste, jen od mych 5500-6500ot/min jsem mel mirne navrch...necekal jsem to.On prece jen trilitr ma zase vetsi tocak.Neni to spatna volba, drzaky to jsou.Spotreba ale u 530 vs 525 bude vzdy o litr vyssi.
Ja jsem mel 525i Vanos 141kw motor po oprave jedouci opravdu skvele.
Dopadlo to tak, ze se me drzel jak kliste, jen od mych 5500-6500ot/min jsem mel mirne navrch...necekal jsem to.On prece jen trilitr ma zase vetsi tocak.Neni to spatna volba, drzaky to jsou.Spotreba ale u 530 vs 525 bude vzdy o litr vyssi.
E 34 M5
- DAN
- Věčně nespokojený
- Příspěvky: 3683
- Registrován: 24. 07. 2003 11:35
- Bydliště: Mrdákov
- Kontaktovat uživatele:
Asi už máš vyhlídnutou 530i.
3.5 je lepší, ale i 3.0 je dobrá motorizace - pokud je suprový čecko ostatní, tak není přece problém nahradit i legálně původní agregát vzhledově na chlup stejnou 3.5 M30
Akorát se pak bude muset předělat ten plyn.
jestlit ti řikali, že ten plyn stál 50k - tak to musí bejt nějakej "přímovstřik" - cca 50k stojí holnadskej Vialle - ten už má vstřikování kapalný báze - jede to stejně jako na benál
Akorát nevím jestli to spolupracuje s motormanagementem motorů M30.
ten plyn si zjisti, páč jestli ti kecaj v týdle věci - že to stálo 50k, tak je pravděpodobný, že to nebude jediná věc, o kerý jsou schopni lhát
Podle mě tam za 50k nikdo tak drahej plyn nedával, pokud to nebyl Švícar, Holanďan, Němec,....
A pak - kdo si dává do auta plyn - většinou ten, komu se to vyplatí - ten kdo najezdí velký porce km - což nemusí bejt nutně nevýhoda - nikdo to nehoní nějakejma 1 km pomrdávkama po rozkopaným Práglu.
Pak je ale otázkou kolik tkm to nalítáno / jak dlouho je tam ten plyn = tomu by měly odpovídat najetý km na tacháči - jestli tam bude 120 tkm, tak to asi bude levá - někdo se sral s tacháčem - proč ? ,,..........
Jo a pak je taky dobrý čumět - jak startuje - jestli startuje na benál najede cca 10 km a pak přepíná na LPG, nebo startuje na benál a hned se mu to při překročení 2000 rpm přepíná na LPG a nebo nejhorší, jestli startuje rovnou na LPG.
Pokud se majitel stará ( to se snad dá trošku vysledovat ), tak LPG bych se nebál.

3.5 je lepší, ale i 3.0 je dobrá motorizace - pokud je suprový čecko ostatní, tak není přece problém nahradit i legálně původní agregát vzhledově na chlup stejnou 3.5 M30
Akorát se pak bude muset předělat ten plyn.
jestlit ti řikali, že ten plyn stál 50k - tak to musí bejt nějakej "přímovstřik" - cca 50k stojí holnadskej Vialle - ten už má vstřikování kapalný báze - jede to stejně jako na benál
Akorát nevím jestli to spolupracuje s motormanagementem motorů M30.
ten plyn si zjisti, páč jestli ti kecaj v týdle věci - že to stálo 50k, tak je pravděpodobný, že to nebude jediná věc, o kerý jsou schopni lhát
Podle mě tam za 50k nikdo tak drahej plyn nedával, pokud to nebyl Švícar, Holanďan, Němec,....
A pak - kdo si dává do auta plyn - většinou ten, komu se to vyplatí - ten kdo najezdí velký porce km - což nemusí bejt nutně nevýhoda - nikdo to nehoní nějakejma 1 km pomrdávkama po rozkopaným Práglu.
Pak je ale otázkou kolik tkm to nalítáno / jak dlouho je tam ten plyn = tomu by měly odpovídat najetý km na tacháči - jestli tam bude 120 tkm, tak to asi bude levá - někdo se sral s tacháčem - proč ? ,,..........
Jo a pak je taky dobrý čumět - jak startuje - jestli startuje na benál najede cca 10 km a pak přepíná na LPG, nebo startuje na benál a hned se mu to při překročení 2000 rpm přepíná na LPG a nebo nejhorší, jestli startuje rovnou na LPG.
Pokud se majitel stará ( to se snad dá trošku vysledovat ), tak LPG bych se nebál.
BMW The Ultimate Driving Machine
-
- Příspěvky: 1885
- Registrován: 15. 02. 2003 12:21