SERVO vs VÝKON

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Jeňas
Příspěvky: 830
Registrován: 21. 05. 2005 08:24
Bydliště: Blansko City

SERVO vs VÝKON

Příspěvek od Jeňas » 19. 11. 2005 17:18

Pry servo snizuje vykon.... Jak to je...? O kolik to prumerne stahne...? Je to moc znatelny...?
Ex E30 320i ´87 -> next E2(8,1?)...

Venca.

Příspěvek od Venca. » 19. 11. 2005 17:27

Jasně, že snižuje výkon.

Stejně jako rozsvícení světel, to taky snižuje výkon.

Když se sepne visco spojka, tak to taky snižuje výkon.

Tak asi tak...

Uživatelský avatar
Jeňas
Příspěvky: 830
Registrován: 21. 05. 2005 08:24
Bydliště: Blansko City

Příspěvek od Jeňas » 19. 11. 2005 17:35

Svetla...??? Visco bych mozna pochopil, lae ty svetla... Je to snizeni u serva znatelny, treba jak u te visco, nebo vic...? Ja bych rekl, ze vic,ne...?
Ex E30 320i ´87 -> next E2(8,1?)...

Uživatelský avatar
DC
Příspěvky: 9364
Registrován: 26. 08. 2003 06:10
Bydliště: Řáholec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DC » 19. 11. 2005 17:39

servo je tak kilowatt, možná dva

když sme na brzdě měřili moji bejvalou 325ku se servem tak vyšlo 124,5 kW

byly vypnutý světla 8) (každej spuštěnej elektrickej spotřebič znamená větší odpor alternátoru :idea: )
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry

Venca.

Příspěvek od Venca. » 19. 11. 2005 17:42

DC píše:servo je tak kilowatt, možná dva
Z čeho vycházíš?

Uživatelský avatar
Jeňas
Příspěvky: 830
Registrován: 21. 05. 2005 08:24
Bydliště: Blansko City

Příspěvek od Jeňas » 19. 11. 2005 17:43

To neni tak hrozny... Myslel jsem ze je to vic...
Ex E30 320i ´87 -> next E2(8,1?)...

Uživatelský avatar
BMWAK
Příspěvky: 2561
Registrován: 10. 10. 2004 19:10
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od BMWAK » 19. 11. 2005 18:04

Sabin píše:To neni tak hrozny... Myslel jsem ze je to vic...
:shock: tobě to přájde málo??2,5koně je pro tebe teda nic?
E12-518,E28-518i,E34-525i,Ex34-524td,Ex34-530i V8 touring,Ex34-535i,Ex34 540i V8,E39 520i touring,Ex39-528i,Ex23-735ia,Ex30-318i,Ex36-316i,Ex36-318i cabrio,Ex36-318tds touring,Ex36-328coupe,Ex36-318is coupe,E46 320d


728 36 83 19

Uživatelský avatar
DC
Příspěvky: 9364
Registrován: 26. 08. 2003 06:10
Bydliště: Řáholec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DC » 19. 11. 2005 18:08

Venca. píše:
DC píše:servo je tak kilowatt, možná dva
Z čeho vycházíš?
cucam z prstu a z tý brzdy :wink:

klidně to někdo změřte, ale pro mě je to irelevatní - 6tiválec bez serva už nechci :!:

zase třeba Tomik vám řekne, že iSo jedině bez serva :idea:
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry

Uživatelský avatar
Jeňas
Příspěvky: 830
Registrován: 21. 05. 2005 08:24
Bydliště: Blansko City

Příspěvek od Jeňas » 19. 11. 2005 18:11

Ja mam 2.0i (pochopitelne 6 ti val), a mel jsem predevcirem pujceny auto se servem... To byla prochazka ruovym sadem... :) Do toho mam jeste sportovni volant a mel jsem na tom 16ky mysliim 8 palcu... Takze mam bicepsy, jak........ DIX... :D
Ex E30 320i ´87 -> next E2(8,1?)...

Venca.

Příspěvek od Venca. » 19. 11. 2005 18:12

DC píše:
Venca. píše:
DC píše:servo je tak kilowatt, možná dva
Z čeho vycházíš?
cucam z prstu a z tý brzdy :wink:
A jak brzda ukázala rozdíl servo / bez serva?

Uživatelský avatar
DC
Příspěvky: 9364
Registrován: 26. 08. 2003 06:10
Bydliště: Řáholec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DC » 19. 11. 2005 18:37

Venca. píše:
DC píše:
Venca. píše: Z čeho vycházíš?
cucam z prstu a z tý brzdy :wink:
A jak brzda ukázala rozdíl servo / bez serva?
neukázala, dyť píšu, že vařim z vody
jen se domnívám, že ta ztráta nebude o moc větší než sem napsal

jaký je tvůj názor?
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry

Venca.

Příspěvek od Venca. » 19. 11. 2005 18:56

DC píše:servo je tak kilowatt, možná dva

cucam z prstu a z tý brzdy :wink:

[/quote]
Já to neměl možnost nikde měřit.

U toho alternátoru, pokud bude odběr spotřebičů cca 500W bych viděl úbytek výkonu motoru tak 1 - 1,2 kW.

Seplou visco ohaduju na 0,5 kW.

To čerpadlo by mi zajímalo.
--------------------------------

Uživatelský avatar
Hanis
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 2298
Registrován: 09. 06. 2003 11:25
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hanis » 19. 11. 2005 19:32

U seplý visko bych to viděl o dost více než je 0,5 kw. Měřeno u jednoho auta na stejném úseku za stejných podmínek byl rozdíl max. rychlostí 8 km/h jednou se jelo s visko podruhé bez. Konečná rychlost byla 162 km/h u visko a 170 km/h bez. Beru v potaz že to není nic přesnýho, ale nebál bych se říct že se tu může jednat o 2 až 3 kw a klidně i více.
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou

Venca.

Příspěvek od Venca. » 19. 11. 2005 19:49

Hanis píše:U seplý visko bych to viděl o dost více než je 0,5 kw. Měřeno u jednoho auta na stejném úseku za stejných podmínek byl rozdíl max. rychlostí 8 km/h jednou se jelo s visko podruhé bez. Konečná rychlost byla 162 km/h u visko a 170 km/h bez. Beru v potaz že to není nic přesnýho, ale nebál bych se říct že se tu může jednat o 2 až 3 kw a klidně i více.
Zdá se mi to hodně.

Já vycházel z tohohle:

Jakási Lancia má na ventilátoru chladiče velikostí i plochou listů podobnou vrtuli.
Motor je 12V a cca 230 W.
Fukot se mi jevil skoro vyšší než u E30 s M10 při visco v sepnutém stavu, na místě, cca 4500 ot/min.

Jistě, není to laboratorní měření, ale jen odhad.
---------------------------------------------------------------

Jen pro zajímavost:

Ten motor 12V a cca 230 W jsem později z důvodu jakési sázky přidělal na minikáru, přes kulatý silentlok udělal jednoduchý třecí převod na jedno kolo.

Na gelovou baterku z UPS 12V 12Ah jsem objel blok - asi tak 1km.

Utáhlo mě to celkem slušně, rychlost odhaduju tak 15 - 20 km/h.
Ono se těch 200 - 250W nezdá :D

Odpovědět