SERVO vs VÝKON
SERVO vs VÝKON
Pry servo snizuje vykon.... Jak to je...? O kolik to prumerne stahne...? Je to moc znatelny...?
Ex E30 320i ´87 -> next E2(8,1?)...
Sabin píše:To neni tak hrozny... Myslel jsem ze je to vic...

E12-518,E28-518i,E34-525i,Ex34-524td,Ex34-530i V8 touring,Ex34-535i,Ex34 540i V8,E39 520i touring,Ex39-528i,Ex23-735ia,Ex30-318i,Ex36-316i,Ex36-318i cabrio,Ex36-318tds touring,Ex36-328coupe,Ex36-318is coupe,E46 320d
728 36 83 19
728 36 83 19
cucam z prstu a z tý brzdyVenca. píše:Z čeho vycházíš?DC píše:servo je tak kilowatt, možná dva

klidně to někdo změřte, ale pro mě je to irelevatní - 6tiválec bez serva už nechci

zase třeba Tomik vám řekne, že iSo jedině bez serva

Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry
neukázala, dyť píšu, že vařim z vodyVenca. píše:A jak brzda ukázala rozdíl servo / bez serva?DC píše:cucam z prstu a z tý brzdyVenca. píše: Z čeho vycházíš?![]()
jen se domnívám, že ta ztráta nebude o moc větší než sem napsal
jaký je tvůj názor?
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry
DC píše:servo je tak kilowatt, možná dva
cucam z prstu a z tý brzdy

[/quote]
Já to neměl možnost nikde měřit.
U toho alternátoru, pokud bude odběr spotřebičů cca 500W bych viděl úbytek výkonu motoru tak 1 - 1,2 kW.
Seplou visco ohaduju na 0,5 kW.
To čerpadlo by mi zajímalo.
--------------------------------
- Hanis
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 09. 06. 2003 11:25
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
U seplý visko bych to viděl o dost více než je 0,5 kw. Měřeno u jednoho auta na stejném úseku za stejných podmínek byl rozdíl max. rychlostí 8 km/h jednou se jelo s visko podruhé bez. Konečná rychlost byla 162 km/h u visko a 170 km/h bez. Beru v potaz že to není nic přesnýho, ale nebál bych se říct že se tu může jednat o 2 až 3 kw a klidně i více.
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou
Zdá se mi to hodně.Hanis píše:U seplý visko bych to viděl o dost více než je 0,5 kw. Měřeno u jednoho auta na stejném úseku za stejných podmínek byl rozdíl max. rychlostí 8 km/h jednou se jelo s visko podruhé bez. Konečná rychlost byla 162 km/h u visko a 170 km/h bez. Beru v potaz že to není nic přesnýho, ale nebál bych se říct že se tu může jednat o 2 až 3 kw a klidně i více.
Já vycházel z tohohle:
Jakási Lancia má na ventilátoru chladiče velikostí i plochou listů podobnou vrtuli.
Motor je 12V a cca 230 W.
Fukot se mi jevil skoro vyšší než u E30 s M10 při visco v sepnutém stavu, na místě, cca 4500 ot/min.
Jistě, není to laboratorní měření, ale jen odhad.
---------------------------------------------------------------
Jen pro zajímavost:
Ten motor 12V a cca 230 W jsem později z důvodu jakési sázky přidělal na minikáru, přes kulatý silentlok udělal jednoduchý třecí převod na jedno kolo.
Na gelovou baterku z UPS 12V 12Ah jsem objel blok - asi tak 1km.
Utáhlo mě to celkem slušně, rychlost odhaduju tak 15 - 20 km/h.
Ono se těch 200 - 250W nezdá
