piskaji brzdy

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Uživatelský avatar
Rotten
Příspěvky: 436
Registrován: 13. 03. 2003 15:10
Bydliště: Ostrov

Příspěvek od Rotten » 14. 11. 2005 20:13

To s tím namazáním se mi nezdá. Jak dlouho na brzdě vazelína vydrží? Hodně vysoké teploty a jízda při dešti kdy voda v zimě i se solí lítá všude, žádná mechanická ochrana - to tam nemůže vydržet dlouho, určitě ne 2 roky. Nic se tím zkazit nedá, ale podle mě to není ten hlavní problém. Pískání můžou způsobovat vystouplé nebo zrezlé kraje kotoučů - místa kde už to vlastně nebrzdí ale při stlačení destiček se to tře. Řešení tohohle problému je kotouče přesoustružit nebo vzít alepsoň brusku a ty vnější hrany zbrousit.

Uživatelský avatar
Pivson
Příspěvky: 411
Registrován: 12. 02. 2003 09:54
Bydliště: Praha

Příspěvek od Pivson » 14. 11. 2005 20:51

To mazání fakt pomůže, dělá se to/má se to dělat i v servisech ale znáš to.
Vydrží to dlouho je to masnota :-) ale ty speciální maj třeba takovou modrou barvu

Tady je ta pasta, to první
http://www.liqui-moly.de/web/lmhomede.n ... emsenpaste
S BMW na věčné časy!

Uživatelský avatar
DAN
Věčně nespokojený
Příspěvky: 3683
Registrován: 24. 07. 2003 11:35
Bydliště: Mrdákov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DAN » 16. 11. 2005 08:54

Rotten píše:To s tím namazáním se mi nezdá. Jak dlouho na brzdě vazelína vydrží? Hodně vysoké teploty a jízda při dešti kdy voda v zimě i se solí lítá všude, žádná mechanická ochrana - to tam nemůže vydržet dlouho, určitě ne 2 roky. Nic se tím zkazit nedá, ale podle mě to není ten hlavní problém. Pískání můžou způsobovat vystouplé nebo zrezlé kraje kotoučů - místa kde už to vlastně nebrzdí ale při stlačení destiček se to tře. Řešení tohohle problému je kotouče přesoustružit nebo vzít alepsoň brusku a ty vnější hrany zbrousit.
Pískání z 99% způsobujou vibrace.
Když je destička namatlaná spešl pastou kerá je pro tento účel vyvinutá, tak se to prostě nerozvibruje = nepíská.
Řešit jak dlouho to vydrží je irelevantní. Nemůžeš chtít, aby to vydželo víc jak 2 roky. Když je předepsaná výměna kapaliny po max 2 letech a na stejnej interval je předepsáno rozkopat čecko a vyčistit.
Když bys nechal sjet kotouče, tak bys stejně musel dát nový desky. Sjetý desky na stáhnutý kotouče je zase špatná kombinace. Čecko se jen zhoršuje, jedině nový k novýmu, jde o kombinaci věcí, ne dát jednu věc novou a na zbytek se vysrat.

O brzdy se musí čoěk starat. Ne je dělat jednou za 5 let.
BMW The Ultimate Driving Machine

Venca.

Příspěvek od Venca. » 16. 11. 2005 08:59

Jen příklad:

Pískaly brzdy.

Nepomohlo ani natírání destiček tím tukem/pastou.

Kotouče jsem nechal lehce stočit.

Destičky jsem použil funglovky - žádný zázrak - Ferodo Premier.

A je ticho.

Uživatelský avatar
DAN
Věčně nespokojený
Příspěvky: 3683
Registrován: 24. 07. 2003 11:35
Bydliště: Mrdákov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DAN » 16. 11. 2005 09:03

Jde dycky o spojení komponentů, to je jasný.
Pak musej bejt nový - nebo ztočený kotouče + nový desky + vyčistěný brzdiče.

Ta pasta ve většině případů pomáhá + musí bejt správná kombinacě všech věcí kerý na to maj vliv - čistota + optimálně sladěný nový komponenty.

Př. : kámošovi pískaly brzdy u nový žáby - Pažouta 407 - namazal desky a bylo ticho.
BMW The Ultimate Driving Machine

Odpovědět