piskaji brzdy
To s tím namazáním se mi nezdá. Jak dlouho na brzdě vazelína vydrží? Hodně vysoké teploty a jízda při dešti kdy voda v zimě i se solí lítá všude, žádná mechanická ochrana - to tam nemůže vydržet dlouho, určitě ne 2 roky. Nic se tím zkazit nedá, ale podle mě to není ten hlavní problém. Pískání můžou způsobovat vystouplé nebo zrezlé kraje kotoučů - místa kde už to vlastně nebrzdí ale při stlačení destiček se to tře. Řešení tohohle problému je kotouče přesoustružit nebo vzít alepsoň brusku a ty vnější hrany zbrousit.
To mazání fakt pomůže, dělá se to/má se to dělat i v servisech ale znáš to.
Vydrží to dlouho je to masnota
ale ty speciální maj třeba takovou modrou barvu
Tady je ta pasta, to první
http://www.liqui-moly.de/web/lmhomede.n ... emsenpaste
Vydrží to dlouho je to masnota

Tady je ta pasta, to první
http://www.liqui-moly.de/web/lmhomede.n ... emsenpaste
S BMW na věčné časy!
- DAN
- Věčně nespokojený
- Příspěvky: 3683
- Registrován: 24. 07. 2003 11:35
- Bydliště: Mrdákov
- Kontaktovat uživatele:
Pískání z 99% způsobujou vibrace.Rotten píše:To s tím namazáním se mi nezdá. Jak dlouho na brzdě vazelína vydrží? Hodně vysoké teploty a jízda při dešti kdy voda v zimě i se solí lítá všude, žádná mechanická ochrana - to tam nemůže vydržet dlouho, určitě ne 2 roky. Nic se tím zkazit nedá, ale podle mě to není ten hlavní problém. Pískání můžou způsobovat vystouplé nebo zrezlé kraje kotoučů - místa kde už to vlastně nebrzdí ale při stlačení destiček se to tře. Řešení tohohle problému je kotouče přesoustružit nebo vzít alepsoň brusku a ty vnější hrany zbrousit.
Když je destička namatlaná spešl pastou kerá je pro tento účel vyvinutá, tak se to prostě nerozvibruje = nepíská.
Řešit jak dlouho to vydrží je irelevantní. Nemůžeš chtít, aby to vydželo víc jak 2 roky. Když je předepsaná výměna kapaliny po max 2 letech a na stejnej interval je předepsáno rozkopat čecko a vyčistit.
Když bys nechal sjet kotouče, tak bys stejně musel dát nový desky. Sjetý desky na stáhnutý kotouče je zase špatná kombinace. Čecko se jen zhoršuje, jedině nový k novýmu, jde o kombinaci věcí, ne dát jednu věc novou a na zbytek se vysrat.
O brzdy se musí čoěk starat. Ne je dělat jednou za 5 let.
BMW The Ultimate Driving Machine
- DAN
- Věčně nespokojený
- Příspěvky: 3683
- Registrován: 24. 07. 2003 11:35
- Bydliště: Mrdákov
- Kontaktovat uživatele:
Jde dycky o spojení komponentů, to je jasný.
Pak musej bejt nový - nebo ztočený kotouče + nový desky + vyčistěný brzdiče.
Ta pasta ve většině případů pomáhá + musí bejt správná kombinacě všech věcí kerý na to maj vliv - čistota + optimálně sladěný nový komponenty.
Př. : kámošovi pískaly brzdy u nový žáby - Pažouta 407 - namazal desky a bylo ticho.
Pak musej bejt nový - nebo ztočený kotouče + nový desky + vyčistěný brzdiče.
Ta pasta ve většině případů pomáhá + musí bejt správná kombinacě všech věcí kerý na to maj vliv - čistota + optimálně sladěný nový komponenty.
Př. : kámošovi pískaly brzdy u nový žáby - Pažouta 407 - namazal desky a bylo ticho.
BMW The Ultimate Driving Machine