Palivové čerpadlo ! ! !

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Braunik
Příspěvky: 19
Registrován: 22. 08. 2005 12:17
Kontaktovat uživatele:

Palivové čerpadlo ! ! !

Příspěvek od Braunik » 02. 11. 2005 20:04

Ahoj, potrebuji trosku poradit!Skládal jsem si ted e30 coupe a mam to vse po hromade a nejde me palivove cerpadlo.Nejde do nej ani stava.Potrebuji vedet pres co je napojene a jak je resene odopjovani po natlakovani atd.Vse co o tom vite plees napište at muzu vijet dikec... :oops:

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 02. 11. 2005 20:10

Uveď, co to má za motor, ev. vstřikování.

Obecně:
Čerpadlo palivo má napájení přes relé.

Odpojení po natlakování - tohle se nepoužívá, reguluje to regulátor tlaku paliva a odpouští do zpětné větve, tj. zpátky do nádrže.

Braunik
Příspěvky: 19
Registrován: 22. 08. 2005 12:17
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Braunik » 02. 11. 2005 20:19

Je to 320 asi m20 :oops: :oops:

euromen
Příspěvky: 2050
Registrován: 13. 06. 2005 10:39
Bydliště: Děčín

Příspěvek od euromen » 03. 11. 2005 09:37

Venca píše:Odpojení po natlakování - tohle se nepoužívá
mám 320i M20 a odpojuje se mi čerpadlo po natlakování
dočasný konec BMW :-(

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 03. 11. 2005 09:50

Venca píše:Uveď, co to má za motor, ev. vstřikování.

Obecně:
Čerpadlo palivo má napájení přes relé.

Odpojení po natlakování - tohle se nepoužívá, reguluje to regulátor tlaku paliva a odpouští do zpětné větve, tj. zpátky do nádrže.
Jetronic 320i kratce po otoceni klicku do polohy 2 dotlakuje palivo, po otoceni klicku cerpadlo toci a v chodu zustane pokud se motor chyti, tohle pak ridi RJ motoru.

Motronic 320i ne, cerpadlo se rozbehne az po otoceni klicku a v chodu zustane pokud se motor chyti, tohle pak ridi RJ motoru pres rele.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Venca.

Příspěvek od Venca. » 03. 11. 2005 09:59

Max-Max píše: Jetronic 320i kratce po otoceni klicku do polohy 2 dotlakuje palivo, po otoceni klicku cerpadlo toci a v chodu zustane pokud se motor chyti, tohle pak ridi RJ motoru.

Motronic 320i ne, cerpadlo se rozbehne az po otoceni klicku a v chodu zustane pokud se motor chyti, tohle pak ridi RJ motoru pres rele.
Tak to jo, já myslel že on měl představu o regulaci tlaku vypínáním.

--------
Jinak, jestli se nemýlím, L-Jetronic to nehlídá přes ŘJ, ale jen prostřednictvím relé pumpy.

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 03. 11. 2005 11:11

Venca. píše:Jinak, jestli se nemýlím, L-Jetronic to nehlídá přes ŘJ, ale jen prostřednictvím relé pumpy.
tohle nevim, chromaka sem mel kratce, nestih sem ho detailne rozkuchat :cry: ale je to mozny
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Braunik
Příspěvky: 19
Registrován: 22. 08. 2005 12:17
Kontaktovat uživatele:

Vyřešeno!!!

Příspěvek od Braunik » 03. 11. 2005 19:29

Propojil jsem + z indukčni civky na 15ctku na relatku kablikem a cerpadlo frci jak mimco.Tak jsem to zprovoznil. Asi to neni nejlepsi reseni, ale snad to bude o.k! Jinak dikec za napovedy !!!!! :wink:

Odpovědět