
Palivové čerpadlo ! ! !
Palivové čerpadlo ! ! !
Ahoj, potrebuji trosku poradit!Skládal jsem si ted e30 coupe a mam to vse po hromade a nejde me palivove cerpadlo.Nejde do nej ani stava.Potrebuji vedet pres co je napojene a jak je resene odopjovani po natlakovani atd.Vse co o tom vite plees napište at muzu vijet dikec... 

- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Jetronic 320i kratce po otoceni klicku do polohy 2 dotlakuje palivo, po otoceni klicku cerpadlo toci a v chodu zustane pokud se motor chyti, tohle pak ridi RJ motoru.Venca píše:Uveď, co to má za motor, ev. vstřikování.
Obecně:
Čerpadlo palivo má napájení přes relé.
Odpojení po natlakování - tohle se nepoužívá, reguluje to regulátor tlaku paliva a odpouští do zpětné větve, tj. zpátky do nádrže.
Motronic 320i ne, cerpadlo se rozbehne az po otoceni klicku a v chodu zustane pokud se motor chyti, tohle pak ridi RJ motoru pres rele.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
Tak to jo, já myslel že on měl představu o regulaci tlaku vypínáním.Max-Max píše: Jetronic 320i kratce po otoceni klicku do polohy 2 dotlakuje palivo, po otoceni klicku cerpadlo toci a v chodu zustane pokud se motor chyti, tohle pak ridi RJ motoru.
Motronic 320i ne, cerpadlo se rozbehne az po otoceni klicku a v chodu zustane pokud se motor chyti, tohle pak ridi RJ motoru pres rele.
--------
Jinak, jestli se nemýlím, L-Jetronic to nehlídá přes ŘJ, ale jen prostřednictvím relé pumpy.
Vyřešeno!!!
Propojil jsem + z indukčni civky na 15ctku na relatku kablikem a cerpadlo frci jak mimco.Tak jsem to zprovoznil. Asi to neni nejlepsi reseni, ale snad to bude o.k! Jinak dikec za napovedy !!!!! 
